Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Net even getest en de App biedt de gewone zenders. Als extra deze maand de Fox Sport (als zender van de maand). Dus niks premiums etc..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden zei Mimisiku:

Net even getest en de App biedt de gewone zenders. Als extra deze maand de Fox Sport (als zender van de maand). Dus niks premiums etc..

 

Die app is niet belangrijk, het gaat om het satelliet pakket wat je er bij beloofd wordt, anders wat moet je met een kaart...

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei erwin05:

Er wordt helemaal geen pakket belooft.

Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod (afhankelijk van soort ontvangstapparatuur)

 

Jij moet echt leren lezen!!!!!!!!!!!!  Ze hoeven je toch geen smartcard te geven voor een app?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisicu,

 

allereerst is het mijn Totaal TV niet. Was het maar waar. En dat jij het Privé of Story vindt, dat mag. Gelukkig denken velen onder andere marktpartijen daar heel anders over.

 

@Codx,

 

het is alleen bevestigd dat ‘zenders’ met een smartcard ook via satelliet bekeken kunnen worden. En dat na de gratis maand de abonnee de smartcard krijgt om via de satelliet te gaan kijken.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Satwatcher:

 

@Codx,

 

het is alleen bevestigd dat ‘zenders’ met een smartcard ook via satelliet bekeken kunnen worden. En dat na de gratis maand de abonnee de smartcard krijgt om via de satelliet te gaan kijken.

En dat deel klopt dus niet want CDS levert géén losse smartcard!! Alleen nog geïntegreerde kaarten (MZ-101 en MZ-201) en de CAM-701

En zolang ik geen andere indicatie zie in de infobar verwijs ik dit deel dus regelrecht naar broodje aap.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Satwatcher:

@Codx,

 

het is alleen bevestigd dat ‘zenders’ met een smartcard ook via satelliet bekeken kunnen worden. En dat na de gratis maand de abonnee de smartcard krijgt om via de satelliet te gaan kijken.

 

Dat is toch exact wat ik schrijf?  Ze komen met een abo om via een APP op de telefoon, tablet, Chromecast via het internet te kijken naar 45 of 62 zenders, maar daar heb je geen smartcard voor nodig..  Volgens totaal-tv en een door jou geschreven artikel krijg je die er echter wel bij om ook via schotel te kijken als je dat wil.  Dan staat er vervolgens op de CD site dat je hele satelliet programma-aanbod krijgt. Nou 1 plus 1 is nog altijd 2 dus of hun formuleren het verkeerd of ze zijn gek geworden.

 

 En Mimisiku, je kunt nog steeds losse seca/nagra kaarten registreren en activeren dus het kan alle kanten op. 

 

Punt is:  Canal Digitaal maakt er vaag verhaal van en klanten willen graag duidelijkheid, is dat teveel gevraagd?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Codx,

 

Dat gaat alleen op voor bestaande (lees reeds uitgegeven) Seca3 kaarten. Dat is bekend. Ook defecte Seca3 kaarten worden nog vervangen.

 

We praten hier over nieuwe abonnee's en die ontvangen alleen de Viaccess variant.

 

Mocht (en ik schrijf mócht) CDS oude Seca3 kaarten gaan recyclen dan schieten ze in hun eigen voet met hun opgedrongen Viaccess

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Codx:

Dan staat er vervolgens op de CD site dat je hele satelliet programma-aanbod krijgt. Nou 1 plus 1 is nog altijd 2 dus of hun formuleren het verkeerd of ze zijn gek geworden.

 

Idd, hartstikke kierewiet die aanbieding want dan stap ik ook over aangezien ik nu immers 22,95 per maand kwijt ben voor het basispakketje en voor het exclusiefste online kijk pakket bomvol slechts 14,95 en daar krijg ik dan vervolgens ook nog een smartcard bij.

Dat is gewoon een directe maandelijkse besparing van 8 euro en ik kan meer zenders bekijken en zelfs als ik nooit online ga kijken.

Klinkt te goed om waar te zijn dus er zal wel weer geen hout van kloppen. We wachten maar even af zal wel weer zoveelste storm in glas water zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mimisiku:

 Mocht (en ik schrijf mócht) CDS oude Seca3 kaarten gaan recyclen dan schieten ze in hun eigen voet met hun opgedrongen Viaccess

 

Die kaarten zijn eigenlijk Nagravision kaarten (ze emuleren seca) en zijn softwarematig niet verouderd.  Als ze volgende maand besluiten alles om te zetten naar nagra mode (cak7) kun je die kaarten alleen maar gebruiken in goedgekeurde apparatuur.  Maar goed dat zijn details, het gaat er om dat ze duidelijk maken wat je nu in werkelijkheid krijgt.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Codx

Als dat gebeurd is dat een flinke domper op de feestvreugde. Daar gaan een hoop mensen dan niet mee lachen.

Ben zelf heel recent van CDS af juist omwille van de 3 coderingsvormen waardoor een deel van mijn abo sowieso niet meer zichtbaar was.

Nu dus bij Ziggo en dat heeft ook Nagra...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...