Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Hoeveel programma's heeft Joyne op hun transponder?

 

Bomvol?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom cd een boevenbende ?

Ik ben al geruime tijd bij hen, en heb geen klagen. Bij probleem smartcard onmiddellijk een andere opgestuurd.

Dan moet je onze kabelaar ook een boevenbende noemen als ik dat bekijk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik neem aan dat Erwin bewijzen heeft voor zijn uitspraak.

Smaad is evenzeer strafbaar,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn niet meer te volgen, welke uitspraak? en het woord kwam uit 1 post boven die van mij ik hoef niks te bewijzen.

Het niveau daalt hier wel zeg.

Zeeteefje mag dat woord dus wel gebruiken daar zegt cees niks van RAAR.

 

Raar dat cees steeds off topic gaat hij kent toch de forum regels, er bestaat ook nog altijd een prive bericht.

 

En als je het er dan toch over wilt hebben want je vraagt erom in het verleden zijn er veel prijsverhogingen geweest en nu doet cees of zijn neus bloed.

 

Nieuw bericht Totaal.tv

 

Analyse: Canal Digitaal verbreedt propositie – zet het hiermee Joyne schaakmat?

Canal Digitaal maakte gisteren twee nieuwe abonnementen bekend waarbij OTT en satelliet gecombineerd worden tegen aantrekkelijke abonneetarieven. Hiermee wil Canal Digitaal haar product laagdrempeliger en breder in de markt zetten.
aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we nu gewoon wachten totdat de Vol-Bomvol pioniers een maand lid zijn en de eerste smartcards worden uitgeleverd (in welke vorm dan ook). Zij kunnen het hier posten en wij weten weer alles.. Dus over een maand:

 

IMG_0825.JPG

FullSizeRender.jpg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een module 'kost' slechts €99,- een losse smartcard kost momenteel bij een dealer €119,- en daar komen dan ook nog registratiekosten bij. Dan zou een CI+ module flink goedkoper zijn.

De kostprijs heeft geen relatie met de vraagprijs. Maar kennelijk wordt wel "een" losse smartcard geleverd. Codering vooralsnog onbekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel natuurlijk dat de gebruikte codering van de bij de OTT abonnementen te leveren smartcard onbekend is aangezien daar niets over valt te lezen en nog niemand zo'n smartcard heeft ontvangen. Het is in theorie zelfs mogelijk dat daarvoor een goedkope 4e codering in gebruik wordt genomen, bijvoorbeeld Conax, en dat sommige zenders daarom voor de OTT pakketten niet via satelliet beschikbaar zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zouden we die 4e codering inmiddels hebben gezien bij de lancering van deze paketten. En die is er niet (zou ook heel onlogisch zijn omdat M7 dan nóg een licentie moet dokken (uitz. Conax)). Het is zoals gezegd gewoon een scheiding van Kerk en Staat.. Aparte IPTV en aparte Sat... Meer is het niet...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mimisiku:

Dan zouden we die 4e codering inmiddels hebben gezien bij de lancering van deze paketten. En die is er niet (zou ook heel onlogisch zijn omdat M7 dan nóg een licentie moet dokken (uitz. Conax)). Het is zoals gezegd gewoon een scheiding van Kerk en Staat.. Aparte IPTV en aparte Sat... Meer is het niet...

 

Die extra codering is er inderdaad niet,  maar een scheiding tussen aparte IPTV en SAT is het ook niet, immers bij een satelliet abonnement krijg je ook toegang tot de app, en nu andersom bij een OTT abo krijg ook toegang tot de satelliet zenders. Alleen nu ineens tegen lagere tarieven en dan kan Jarco vinden dat dit nu zo'n goede actie is maar ik zie het meer als een domme marketing stunt en een belediging naar hun reguliere betalende satelliet kijkers. Die hebben de afgelopen jaren namelijk alleen maar prijsverhogingen gehad en een verschraling van het aanbod.  Mogen we nu aannemen dat het voor hun ook goedkoper wordt? Of worden deze zgn OTT abonnementen gewoon straks weer in prijs verhoogd... ik vermoed het laatste. 

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat CD blijft bij de strategie van zoveel mogelijk verschillende abonnementen.. voor ieder wat wils.

De duurste pakketten voor mensen die geen gedoe willen..

Minder dure voor mensen die soms aandacht besteden aan hun uitgaven..

Nog goedkopere voor mensen die veel aandacht besteden aan hun uitgaven..

En lokkers voor mensen die nog geen abonnement hebben.

 

Ik was CD abonnee, maar toen de boel steeds duurder werd, de boel opgezegd.

Nu dus weer rentree met een geweldig instap aanbod, maar wie weet hoe lang dat weer duurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...