Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten


10 minuten geleden zei erwin05:

Via twitter

Canaldigitaalwebcare

 

De app is in het buitenland te gebruiken, maar enkel als wij een Nederlands adres van je hebben. Dit zijn weer bepaalde regels.. Daarnaast, staat vol gelijk aan het basis-pakket en Bomvol aan het Familie-pakket.

 

Dat vermoeden had ik al, er missen dan enkele zenders op de App zoals VRT en Canvas. Ik denk alleen dat "VOL" gelijk is aan het Start-HD-Pakket, dus zonder Fox Eredivisie.  

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice en er is mij bevestigd dat je na een maand proefperiode inderdaad een seca/nagra smartcard opgestuurd krijgt die je gewoon kunt gebruiken met de zenders van je pakket (vol of bomvol).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou wel de bloody limit zijn! Nieuwe klanten kunnen alleen de nieuwe Viaccess bestellen (ook via de webshop). En dan zou nu gewoon een losse kaart geleverd kunnen worden?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik bij deze bijna zeggen: boycotten die Viacces meuk... Dit krijg je als je "gewoon" lid wil worden van CDS...

 

 

IMG_0824.PNG

 

Je zou bijna denken dat ze de hete adem van Joyne in de nek beginnen te voelen. Of ze willen de laatste restjes oude kaarten kwijt..

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar weten..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Satwatcher:

@Mimisicu,

 

allereerst is het mijn Totaal TV niet. Was het maar waar. En dat jij het Privé of Story vindt, dat mag. Gelukkig denken velen onder andere marktpartijen daar heel anders over.

 

Deze is wel heel erg goed:grin:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hen eens gecontacteerd of ik als inwoner uit belgie dat pakket kon aanvragen en ze reageerden dat ik een Nederlands adres moest hebben, dus vanuit belgie kan je dit niet aanvragen zonder Nederlands adres, en hun satelliet aanbod kan dan weer wel.

rare mensen daar bij Canal Digitaal.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had gelijk 5 juli al even naar CD gebeld over deze actie, waar de medewerker helemaal nog niet op de hoogte was van de ins en outs van deze actie. Medewerker bedacht toen dat er een smartcard zou komen voor een OTT box (want kon zich niet voorstellen dat je er satelliet ontvangst mee zou gaan activeren).

Ik heb voor VOL gekozen en kijk ook gewoon maar even rustig wat zich verder ontvouwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel benieuwd naar die smartcard. 

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Mimisiku:

Die mening deel ik niet. Lineair TV kijken loopt nu al hard terug. Mensen kijken wat ze willen en wanneer ze willen. Dus Tablet, phone etc...

 

Precies,  op elk device. De app moet dus wel op elk device kunnen draaien en niet alleen op een mobiel device waarbij je moet casten om het beeld in slechte kwaliteit op je 55" UHD TV te kunnen krijgen. Netflix levert voor hetzelfde geld een app wat op elk mogelijk device kan draaien, een geschikte app voor elke smart TV, zowat elke provider box en indien gewenst op 4K.  CanalDigitaal levert.. niks. Slechts de reeds bestaande app die de huidige klanten de mogelijkheid geeft om het aanbod op een mobiel device te kunnen zien.

 

Wil CanalDigitaal OTT leveren, dan moeten ze eerst zorgen voor een app die beschikbaar is op alle devices, maar dat kost extra investeringen en dat geld is er niet. Dus proberen ze iets wat geen geld kost, maar waar ook geen vraag naar is. Nutteloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...