Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten


Het wordt nog leuker.... Mijn MZ101 mag retour (wordt niet meer gebruikt). Zit geen pakket meer op. Mag het omruilen voor een CAM701 met Familiepakket voor €9,95 p/m...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Mimisiku:

Het wordt nog leuker.... Mijn MZ101 mag retour (wordt niet meer gebruikt). Zit geen pakket meer op. Mag het omruilen voor een CAM701 met Familiepakket voor €9,95 p/m...

 

Familiepakket voor €9,95?? Hoe?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de chatfunctie op de CanalDigitaal website. Heb een gebruikte MZ-101 staan. Afgemeld omdat ie zo rete traag werkt. Heb gevraagd of ik die kon ruilen voor een CAM701. Als ik weer een abo nam mocht ik hem ruilen tegen €9,95 p/m. Zij sturen een retourdoos voor die oude MZ101... Gechat met ene Tim.. Bevestiging gekregen via mail... Er rommelt duidelijk iets bij Canal Digitaal..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf het merkwaardig vinden dat men op de site van Canal digitaal niet aangeeft waaruit die pakketten bestaan. Meer duidelijkheid naar eventuele toekomstige klanten geeft veel meer vertrouwen. Blijf dit maar een rare manier van aanbieden vinden. Roept wantrouwen op. Als je wel informatie via chatten kunt verkrijgen zou dit ook via de website mogelijk moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even het deel uit mijn conversatie met Canal Digitaal...

 

 

IMG_0827.PNG

IMG_0828.PNG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus €9,95 voor het Familiepakket zonder Fox Sport en €9,50 voor de tweede kaart??
Maar je was geen abonnee meer toch? Dus zien ze je graag terug. Ik ben nog abonnee. Wellicht dat het dan anders werkt.
En opzeggen met het risico de volle mep te gaan betalen of geen Seca meer, dat wil ik ook niet...

 

Edit: Joey van Canal Digitaal (via chat) zegt dat er alleen VOL bestaat voor €9,95...
Prijs je dus maar gelukkig, want die Tim heeft echt een fout gemaakt.

Ben benieuwd of het nog gecorrigeerd wordt.

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat gaan we maandag of dinsdag zien... Dan komt de module... Eens zien wat dat aan zenders geeft. Ik heb de afspraak op schrift (digitaal dan) dus ik kan ze altijd aan hun woord houden..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sowieso geen gewoon "Vol" wat Mimisku heeft, want hij krijgt een Orca CI+-module, terwijl "Vol" Seca zou krijgen, dus het is sowieso een speciaal aanbod. Dat verkopers van CDS speciale aanbiedingen kunnen doen, weten we uit het verleden. Ik denk dat Mimisku wellicht toevallig de goede heeft getroffen, wie weet was Tim in een goede bui.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei zeeteefje:

 

Jawel, maar dan heb je als consument en dealer juist een goede reden om schadevergoeding/gratis omruil te eisen als die smartcard al binnen 5 jaar nutteloos wordt. Maar wie het 'gratis' krijgt bij een IPTV abonnement heeft geen poot om op te staan, want er is geen schade. Ik zie het juist als bevestiging dat die kaarten hun einde naderen, ze hebben er niks meer aan.

 

Ik heb er even over nagedacht: Canal Digitaal heeft in het verleden dit soort streken uitgehaald, maar dat konden ze omdat het abonnementsgeld toereikend was, om tegen contractverlenging, nieuwe ontvanstapparatuur te subsidiëren. Omdat het deze keer om behoorlijk scherpe prijzen gaat, hebben ze nu niet zoveel geld om mee te spelen. Als ze nu dus grote hoeveelheden Seca-kaarten in de markt zetten, en op niet al te lange termijn de boel afzetten, dan kijken ze aan tegen een zeer lange terugverdientijd voor gesubsidieerde apparatuur, of ze zijn een flink deel van de klanten die ze nu proberen te werven weer kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een abo en een MZ101 die zo traag zijn als dikke stroop door een trechter. Die MZ101 mag terug (na ruim een jaar!) en in ruil daarvoor krijg ik een CAM701. Het ORCA abo kostte mij €24,95 p.m. Voor EntertainmentHD. Nu dus de module voor €9,95 p.m. met FamilieHD. Lijkt mij toch een hele nette deal ALS ze zich aan deze deal houden (anders help ik ze herinneren) :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kun je weer opzeggen... Het blijft een kat en muisspelletje. Maar van €24,95 naar €9,95 is Nederlands-technisch niet verkeerd :) En dan een gratis CAM701 in mijn geval spaart ook weet €99 uit... Prijs blijft in ieder geval een jaar staan...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...