Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei erwin05:

Bij de Sat pakketten zit als ik het goed heb Hustler TV wel op de app.

 

Alleen hoe is me een raadsel.

Wat ik ook instel bij ouderlijk toezicht, het wil niet lukken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Het is bijna oktober, en dan weten we het.

Ik denk alleen dat het gewoon heel normaal zal zijn allemaal wat we wel of niet te zien krijgen.

Ook al is de communicatie niet geweldig van hun kant, je kan dan het beste van het meest logische uitgaan.

Kansberekening...... dus ik denk dat we gewoon BasisHD of FamilyHD krijgen, en ik maak me er niet druk om.

Ik ben blij met de prijs en de zenders. Veel goedkoper als bij concurrenten, laten we dat niet vergeten.

 

Een verbetering zou zijn als de terugkijk tijd niet 7 dagen maar langer is in de app. Waarschijnlijk kost dit meer voor een provider, dus die kans is erg klein omdat ze dat moeten doorberekenen in de abo-kosten. 

 

Ik ben tot nu toe gewoon tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die terugkijktijd is bij andere providers niet veel beter, daarom is zelf opnemen nog steeds beter.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei landfiets:

Het is bijna oktober, en dan weten we het.

Ik denk alleen dat het gewoon heel normaal zal zijn allemaal wat we wel of niet te zien krijgen.

Ook al is de communicatie niet geweldig van hun kant, je kan dan het beste van het meest logische uitgaan.

Kansberekening...... dus ik denk dat we gewoon BasisHD of FamilyHD krijgen, en ik maak me er niet druk om.

Ik ben blij met de prijs en de zenders. Veel goedkoper als bij concurrenten, laten we dat niet vergeten.

 

Een verbetering zou zijn als de terugkijk tijd niet 7 dagen maar langer is in de app. Waarschijnlijk kost dit meer voor een provider, dus die kans is erg klein omdat ze dat moeten doorberekenen in de abo-kosten. 

 

Ik ben tot nu toe gewoon tevreden.

 

Wat er op de kaart komt is al meerdere malen medegedeeld en dat is niet wat jij schrijft.

Op pagina 23 staat meerdere keren vermeld wat er op de kaart komt aan zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei erwin05:

 

Wat er op de kaart komt is al meerdere malen medegedeeld en dat is niet wat jij schrijft.

Op pagina 23 staat meerdere keren vermeld wat er op de kaart komt aan zenders.

 

Ik schrijf basishd en familyhd, volgens mij staat dat op die kaart op pag 23, minus Foxsport zoals bij basis.

Als dat het enige verschil is. 

aangepast door landfiets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op pagina 23 staat 2 keer vermeld dat Vol gelijk is aan Vol en Bomvol aan Bomvol in een chat met Canal Digitaal.

 

Ook is er al vermeld dat het niet logies is dat je op de kaart Basis of Familie HD krijgt want dan gaan alle klanten die deze pakketten hebben over naar Vol en Bomvol

Alleen daarom al klopt jou verhaal niet.

 

Het verschil in zenders is ook al vermeld.

12 zenders.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-9-2018 om 10:39 zei erwin05:

Op pagina 23 staat 2 keer vermeld dat Vol gelijk is aan Vol en Bomvol aan Bomvol in een chat met Canal Digitaal.

 

Ook is er al vermeld dat het niet logies is dat je op de kaart Basis of Familie HD krijgt want dan gaan alle klanten die deze pakketten hebben over naar Vol en Bomvol

Alleen daarom al klopt jou verhaal niet.

 

Het verschil in zenders is ook al vermeld.

12 zenders.

 

 

prima hoor. ik vind je toon niet heel vriendelijk, maar laat maar. ik ben blij met het pakket en we zien wel wat het wordt volgende week. Relax!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat 2x vermeld dat Vol gelijk is aan Vol(We weten niet wat Vol is) En dat Bomvol gelijk is aan Bomvol(We weten niet wat Bomvol is). Wordt je hier wijzer van NEE. Er is een PDF geplaatst maar of die correct is moet je ook maar afwachten want het blijft Canal Digitaal. Het echte antwoord komt waarschijnlijk pas volgende week.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei landfiets:

prima hoor. ik vind je toon niet heel vriendelijk, maar laat maar. ik ben blij met het pakket en we zien wel wat het wordt volgende week. Relax!

 

Als er meerde keren is vermeld hoe de vork in elkaar steekt dus dat een gesprek met de klantenservice via chat meerde keren wordt bevestigt dat vol is gelijk aan vol en bomvol gelijk aan bomvol en dan nog steeds mensen op dit forum iets anders beweren dan wordt de toon inderdaad iets onvriendelijker.

 

Zou het gelijk zijn geweest aan het Familie HD pakket zoals ik al vaker heb geschreven dan zal iedereen die het Familie HD pakket heeft nu massaal opzeggen en voor bomvol gaan, daarom klopt jou bewering sowieso al niet.

11 uur geleden zei Penthe:

Er staat 2x vermeld dat Vol gelijk is aan Vol(We weten niet wat Vol is) En dat Bomvol gelijk is aan Bomvol(We weten niet wat Bomvol is). Wordt je hier wijzer van NEE. Er is een PDF geplaatst maar of die correct is moet je ook maar afwachten want het blijft Canal Digitaal. Het echte antwoord komt waarschijnlijk pas volgende week.

 

 

Ik denk niet dat ze een onjuiste PDF plaatsen.

https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/canaldigitaal/content/Downloads/canal-digitaal-zenderlijst-vol-en-bomvol.pdf

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessanter is om te melden welke zenders er nog overgebleven zijn. Bijvoorbeeld één en Canvas, kan je die nog steeds met je kaart zien?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alex1970:

Interessanter is om te melden welke zenders er nog overgebleven zijn. Bijvoorbeeld één en Canvas, kan je die nog steeds met je kaart zien?

Ja de 3 Belgische wel.

 

 

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...