Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Op 11-10-2018 om 11:30 zei hermanh:

 

Waarom CD als Satelliet provider IP-tv nodig heeft is simpelweg de inburgering van Replay tv.. 7 dagen kunnen terugkijken van (NL) programma's is tegenwoordig gemeengoed. 

Ja ik weet je kunt ook gewoon opnemen, echter hebben mensen tegenwoordig ontzettend last van Ik wil iets nu kijken en dan meestal nadat het is gestart.. :)

 

Waarom IP-TV niet het hele aanbod zal overnemen, er is nog steeds een markt voor CD met puur satelliet gebruikers en als men op deze manier het bedrijfsresultaat gezonder kan maken, dan is dat uiteindelijk ook alleenmaar voordelig voor de klanten. (iets minder vaak een prijsverhoging)

 

En daarnaast ben ik ook wel blij met 'concurrentie' op de content streams. Als eindgebruiker heb je nu de keuze tussen Ziggo en KPN Distributie. (hetzij via de KPN dochters of wholesale geleverd)

Grote verschil tussen opnemen en replay is dat je bij replay de reclame niet kunt skippen.

Dit is een groot nadeel voor de kijker en daar door haak ik al af bij replay


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gerard 76,

ik heb IPTV van XS4ALL en ik kan mijn opnames op RTL8 gewoon voorwaarts spoelen als reclame komt

wiz,

als je via het on demand systeem de films ten alle tijde kunt afroepen (mits je internet ligt er niet uit) dan vind ik het niet erg niet lokaal te kunnen opslaan

tijdje geleden heb ik dag en nacht opgenomen omdat ik wist ik ga verhuizen en heb nog geen aansluiting op de media

het tweede punt dat ik over opnames maar 6 maanden over kan beschikken vind ik ook niet erg

 

je voorkeur in deze bepaald dus of gaat dat bepalen, naar mijn mening, wie je provider wordt

 

@all,

ik heb sinds de NSLU in mijn netwerkje stond alle films opgenomen en in zeldzame gevallen een film meer dan een, twee maal bekeken (2003 tot heden)

 

het zenderpakket is echt niet spannend dat in bomvol wordt aangeboden, doorsnee en veel commerciëlen

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Je krijgt een zwarte smartcard, omdat het zo gezegd een extra smartcard is bij je IPTV abonnement.

Op de kaart zit het Start HD pakket bij VOL en Familie HD bij BOMVOL.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Alex1970:

Je krijgt een zwarte smartcard, omdat het zo gezegd een extra smartcard is bij je IPTV abonnement.

Op de kaart zit het Start HD pakket bij VOL en Familie HD bij BOMVOL.

 

Is dat zo Alex?

Bij een gewoon satelliet-abonnement was het meestal zo dat de grijze kaart (hij is niet zwart) altijd een paar zenders minder had dan de oranje hoofdkaart.

Is dat bij het IPTV abonnement ook niet zo?

Bovendien geeft Canal Digitaal nergens aan welke zenders er in het Start HD pakket zit want de kennen alleen het Basis HD pakket en het Familie HD pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

grijs <> zwart

oranje <> geel

kleurendoof maar niet braindead

 

dus als het hetzelfde is als BasisHD en FamilieHD, dan begrijp ik het niet meer waarom jullie er zo uitermate geinteresseerd in zijn

er is dus niks gewijzigd (behalve die sowieso er uit moesten en vervangen vervanging voor kwam)

 

dat zijn van die reklame termen die altijd raak zijn

VOL

BOMVOL

tjees wat een aanbod zeg;)

aangepast door Tonskidutch
typo

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de link van hermanh staan alleen de zenders die via de app zichtbaar zijn. Via de satelliet is een ander aanbod beschikbaar. 

 

Het zenderaanbod van VOL is precies gelijk aan StartHD. Zowel op de App als via de satelliet. 

Het zenderaanbod van BOMVOL is precies gelijk aan Familie HD. Zowel op de App als via de satelliet.

 

Er zijn programma's die alleen te zien zijn via de app. zoals enkele regionale zenders. 

Er zijn ook programma's die alleen te zien zijn via de satelliet zoals de Vlaamse zenders. 

Dit geldt voor zowel VOL/Start HD als BOMVOl/Familie HD. 

 

Oliver heeft een tijdje terug een zenderlijst gemaakt voor ontvangst via de satelliet, is geloof ik niet helemaal bijgewerkt. 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nFzW8E3yGWfztvodjiOdrCr7ut4x68-DnvPlfCPloag/edit#gid=1272287698

 

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelf getest (gisteren nog). Ik heb eerst BOMVOL en nu VOL abonnement, kaart werkt prima inderdaad alleen moest ik voor het activeren wel bellen. Ging niet vlekkeloos dus.
App is nergens voor nodig eigenlijk. Soms gebruik ik 'm voor Begin Gemist, maar als dat dan weer niet goed werkt erger ik me er weer aan en weet ik dat ik dus gewoon moet opnemen.
Start HD is Basis HD zonder Fox Sports 1.

Het door jou ook gestarte document wordt nog steeds bij gehouden: https://www.sat4all.com/forums/topic/363678-canal-digitaal-zenderlijst-paketten/

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2019 om 20:45 zei Noordzee:

In de link van hermanh staan alleen de zenders die via de app zichtbaar zijn. Via de satelliet is een ander aanbod beschikbaar. 

 

Het zenderaanbod van VOL is precies gelijk aan StartHD. Zowel op de App als via de satelliet. 

Het zenderaanbod van BOMVOL is precies gelijk aan Familie HD. Zowel op de App als via de satelliet.

 

Er zijn programma's die alleen te zien zijn via de app. zoals enkele regionale zenders. 

Er zijn ook programma's die alleen te zien zijn via de satelliet zoals de Vlaamse zenders. 

Dit geldt voor zowel VOL/Start HD als BOMVOl/Familie HD. 

 

 

 

De lijst van CD (in het linkje) is de lijst waartoe je middels de APP en Satelliet toegang hebt. de zenders met tussen haakjes OTT zijn alleen via app beschikbaar. (uitgezonderd een paar foutjes van CD)

Voor de rest heb je helemaal gelijk. 😉

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...