Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Ik krijg geen beeld op NED1, NED2, NED3, RTL4, RTL7, SBS6 en NET5. Heb net de klantenservice benaderd en kreeg dit als antwoord:

"

Ze zijn er nog steeds mee bezig. Het blijkt dat er problemen zijn met de rechtenlevering naar de smartcards die gekoppeld zijn aan de app abonnementen. Dat er nu meer zenders bijgekomen zijn betekent dat ze een gedeelte hebben opgelost. De rest zal snel volgen.

"

 

Even geduld dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik probeer zwart op wit te krijgen wat je nu precies geleverd krijgt, maar ze verwijzen alleen naar de Algemene Voorwaarden.
Die zijn van oktober 2017, dus daar staat het zeker niet in. Daar staat overigens niks specifiek in wat de diverse abonnementen inhouden.

Kortom, ze kunnen doen en laten wat ze maar willen, want er is niks geen overeenkomst dan?

Maar goed, een nieuw afgesloten abonnement geeft op mijn app toegang tot alle genoemde zenders maar ook:
Fox Sports 4 (=zender van de maand)

NPO Extra 2

NPO Extra 3

Auto Motor und Sport

TVL (ATV en TV Oost (België) reageren niet), CNN, Bloomberg, France 24 English en Al Jazeera English.

 

Hustler TV kan niet afgespeeld worden ondanks dat Ouderlijk Toezicht uit staat.

 

Al met al zijn die extra zenders niet echt een verrassing, behalve Auto Motor und Sport.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei peper:

Momenteel alle zenders, ook Fox, Ziggo en Film1, maar zal wel een proef periode zijn.

 

 ik denk dat jou kaart inderdaad op de proefperiode draait en nog niet in het juiste pakket staat, dat verklaard die C00000000 en nog steeds beeld.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hier even een reactie.

Een paar weken geleden kregen we de EXTRA kaart voor VOL of BOMVOL

Veel mensen hadden problemen met deze kaart, namelijk dat de zenders niet gedecodeerd werden op een paar na.

Na veel telefoontjes van mijn kant naar Canal Digitaal was er eindelijk een medewerker die het echt serieus nam en wat testjes uitvoerde, door verschillende pakketten op mijn kaart te zetten om te kijken of die wel open gingen, en daarna weer het VOL pakket, die domweg weigerde te decoderen ook al leek het daar allemaal op het eerste gezicht goed te staan in hun systeem. Daarop nam hij zelf de slimme conclusie dat het een 'rechten' probleem is.

Hij heeft daarop een groot pakket op mijn kaart vrij geschakeld zodat onderwijl de technische dienst het 'rechten' probleem kon oplossen.

Gisteren werd ik gebeld dat het probleem is opgelost en dat we de resterende tijd deze maand gewoon de huidige vrijgezette zenders op de kaart kunnen bekijken en vanaf volgende maand zal dan VOL of BOMVOL op de kaart wel de juiste rechten hebben en dus aangezet worden.

Ik vroeg of dit voor iedereen geldt, en hij zij ja.

Het probleem lijkt dus te zijn opgelost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooralsnog belooft Canal Digitaal dat je met de kaart toegang hebt tot het hele satelliet-aanbod.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staan ze keurig,

 

https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/canaldigitaal/content/Downloads/canal-digitaal-zenderlijst-vol-en-bomvol.pdf

 

 

Volgens mij zijn ze niet uitbreidbaar met b.v. Fim1 of Ziggo sport.

 

Meer keuze is er niet,

 

image.png.7a7e21a0206deace16525457d8a33da7.png

 

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei landfiets:

Ik vroeg of dit voor iedereen geldt, en hij zij ja.

Het probleem lijkt dus te zijn opgelost.

Ik krijg nog geen beeld op 7-8 zenders (heb net nog een keer geprobeerd).

 

Fijn dat ze hebben een tijdelijk oplossing gegeven. Voor mij was dit niet het geval: zo lang as ik de app zonder probleem kan gebruiken, is dit geen dringend issue. Ik moet even watchen dus. Een van de mannen van de klantenservice heb tegen mij gezegt dat de smartcard was 'symbolisch' en dat ik moet dus niet klachten...

 

Ik hoop dat na een maand alles werkt eigenlijk goed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei landfiets:

Ok, hier even een reactie.

Een paar weken geleden kregen we de EXTRA kaart voor VOL of BOMVOL

Veel mensen hadden problemen met deze kaart, namelijk dat de zenders niet gedecodeerd werden op een paar na.

Na veel telefoontjes van mijn kant naar Canal Digitaal was er eindelijk een medewerker die het echt serieus nam en wat testjes uitvoerde, door verschillende pakketten op mijn kaart te zetten om te kijken of die wel open gingen, en daarna weer het VOL pakket, die domweg weigerde te decoderen ook al leek het daar allemaal op het eerste gezicht goed te staan in hun systeem. Daarop nam hij zelf de slimme conclusie dat het een 'rechten' probleem is.

Hij heeft daarop een groot pakket op mijn kaart vrij geschakeld zodat onderwijl de technische dienst het 'rechten' probleem kon oplossen.

Gisteren werd ik gebeld dat het probleem is opgelost en dat we de resterende tijd deze maand gewoon de huidige vrijgezette zenders op de kaart kunnen bekijken en vanaf volgende maand zal dan VOL of BOMVOL op de kaart wel de juiste rechten hebben en dus aangezet worden.

Ik vroeg of dit voor iedereen geldt, en hij zij ja.

Het probleem lijkt dus te zijn opgelost.

 

 

Dit betekent dat we in oktober pas duidelijkheid gaan krijgen welke zenders beschikbaar blijven via de satelliet op VOL en BOMVOL. Tot die tijd blijft het onduidelijk. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een paar dagen aan het vechten met de klantenservice, heb ik vandaag eindelijk toegang tot alle zenders!

 

De lijst zenders dat ik krijg via de satelliet icm een bomvol pakket:

 

NPO 1 HD
NPO 2 HD
NPO 3 HD
RTL 4 HD
RTL 5 HD
SBS 6 HD
RTL 7 HD
Veronica / DisneyXD HD
Net5 HD
RTL 8 HD
FOX
SBS9
RTL Z
één HD
Canvas HD
Comedy Central
Discovery Showcase HD
National Geographic HD
Spike
Film Europe HD
Eurosport 1 HD (NL)
Eurosport 2 (NL)
FOX Sports 1 HD

EDGEsport HD
Disney Channel
Nickelodeon
Nick Jr.
Cartoon Network
Boomerang
Discovery
TLC
Travelxp HD
NatGeo Wild HD
Animal Planet
History HD
ID Investigation Discovery
RTL Crime
Stingray Brava HD

192TV
ONS
NPO Politiek
NPO Zapp Xtra/NPO 1 extra

the QYOU HD
Duck TV
Baby TV

RTL Lounge
24Kitchen
DOCUBOX
Ketnet / één+ / Canvas+
MTV NL

TV Oranje
L1MBURG
Omroep Brabant
Omroep Zeeland
TV Gelderland
TV Oost
TV Noord
Omrop Fryslan
Fishing and Hunting
Retro Music TV

VH 1 classic
VH 1
C-Music
MTV Music 24

esportsTV HD

 

Met oscam krijg ik de volgende:

image.png.6e5f2d4d49798f872f9df6d6be59bf2e.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

In oktober weten we pas definitief wat de pakketten VOL en BOMVOL gaan inhouden op de satelliet. Ik heb het idee dat Canal Digitaal het allemaal nog niet zo goed heeft ingeregeld. Pas als klanten zoals jaSalta387 zich gaan roeren gooien ze allerlei zenders aan in deze pakketten.   

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...