Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Ik val in herhaling:

Vooralsnog belooft Canal Digitaal dat je met de kaart toegang hebt tot het hele satelliet-aanbod.

 

Zie punt 5 bij "Heb je nog vragen?" op hun website:

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

 

Overigens, via de app kan je ook Auto Motor und Sport bekijken, via de satelliet niet?

Screenshot_20180913-043248~2.png

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja ik zie het nu ook, staat er inderdaad, ben benieuwd of alles open blijft over een maandje. Ik weet niet hoelang  de proefperiode duurt, nu is alles nog open.

 

 

Voor de mensen die al lid waren, die zouden alle zenders moeten zien in de app. Of bedoelen ze de zenders die ze reeds via Satelliet kunnen kijken?

 

image.png.635a1b17e401482ee944c6b9807f4648.png

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Alex1970:

Ik val in herhaling:

Vooralsnog belooft Canal Digitaal dat je met de kaart toegang hebt tot het hele satelliet-aanbod.

 

 

Dus met het hele satelliet aanbod bedoelen ze alle 99 zenders waaronder film 1, Fox sport en ziggo?

 

Onder het hele satelliet aanbod kun je ook verstaan Astra 1,2,3, hotbird met alle fta zenders het is maar hoe je het leest.

 

Satelliet aanbod is iets anders dan zender aanbod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als we redelijk mogen zijn, dan kunt ge verwachten dat alle zenders waar ge toegang tot hebt via uw 'vol' of 'bomvol' pakket en die ook op satelliet zitten, via de kaart te ontvangen zijn.

niets meer en niets minder.

CD/m7 is nooit sterk geweest in correct communiceren ........ dit is er nogmaals een staaltje van.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook schrijven ze dat BVN verhuist dit is ook onjuiste informatie.

https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/meldingen-en-storingen/#list-0

 

 

Je zou toch beter verwachten maar nee.

 

De zender zit al jaren op Hotbird wegens geld gebrek vervalt de zender op de astra dit is dus geen verhuizing.

https://www.bvn.tv/stoppen-astra/

Knipsel.PNG

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei erwin05:

 

Dus met het hele satelliet aanbod bedoelen ze alle 99 zenders waaronder film 1, Fox sport en ziggo?

 

Onder het hele satelliet aanbod kun je ook verstaan Astra 1,2,3, hotbird met alle fta zenders het is maar hoe je het leest.

 

Satelliet aanbod is iets anders dan zender aanbod.

 

Ja het is maar hoe je uitlegd, maar voor het hele satelliet aanbod heb je geen smart kaart nodig.

 

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei peper:

 

Ja het is maar hoe je uitlegd, maar voor het hele satelliet aanbod heb je geen smart kaart nodig.

 

 

Nee dan heb je een schotel nodig met multifeed met 37 koppen.

of een sterrenkijker misschien kun je ze dan zien hangen.

 

zenderaanbod is zeker wat ze bedoelen maar niet schrijven wat je dan met die kaart kunt is mij dan een raadsel.

 

Gratis toegang tot het hele satelliet aanbod is bij mij dan alle zenders van Canal Digitaal dus ongeveer 99 zenders zijn dan gratis te ontvangen dat is wat er staat.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei erwin05:

 

 

Gratis toegang tot het hele satelliet aanbod is bij mij dan alle zenders van Canal Digitaal dus ongeveer 99 zenders zijn dan gratis te ontvangen dat is wat er staat.

 

 

 

Hoop het voor jou, maar ik vrees er voor...

 

Als ze namelijk dàt zouden doen, dan neemt binnen dit en een jaar niemand nog een "klassiek abonnement". Want waarom zou je dan nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pollegazon:

 

 

Hoop het voor jou, maar ik vrees er voor...

 

Als ze namelijk dàt zouden doen, dan neemt binnen dit en een jaar niemand nog een "klassiek abonnement". Want waarom zou je dan nog?

 

Het ging er niet om wat ik hoop maar wat CD schrijft.

 

Het verschil aan zenders tussen het Familie HD pakket en Bomvol zijn de volgende 12 zenders.

 

één HD, Canvas HD, Discovery Showcase HD, Insight TV HD,

Mezzo HD, ONS, DOCUBOX, Ketnet / één+ / Canvas+, Fishing and Hunting, Retro Music TV, Insight TV UHD, Hustler TV.

 

https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/canaldigitaal/content/Downloads/canal-digitaal-zenderlijst-vol-en-bomvol.pdf

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze het zo bedoelen:

 

Neem je bomvol dan mis je 12 zenders via de app, dan krijg je op de kaart het volledige pakket dus met die 12 zenders erbij, dus het Familie HD pakket komt dan op de kaart.

Dus het verhaal via twitter klopt wel.

 

Via twitter

Canaldigitaalwebcare

 

De app is in het buitenland te gebruiken, maar enkel als wij een Nederlands adres van je hebben. Dit zijn weer bepaalde regels.. Daarnaast, staat vol gelijk aan het basis HD-pakket en Bomvol aan het Familie HD-pakket. 

 

Had je bv een Familie HD pakket afgesloten voor 24,95 dan heb je via de app minder zenders.

Nu met Vol en Bomvol is het omgekeerd gaan de zenders via de app en krijg je er een kaart bij met het volledige pakket maar betaal je minder.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei erwin05:

I

Via twitter

Canaldigitaalwebcare

 

De app is in het buitenland te gebruiken, maar enkel als wij een Nederlands adres van je hebben. Dit zijn weer bepaalde regels.. Daarnaast, staat vol gelijk aan het basis HD-pakket en Bomvol aan het Familie HD-pakket. 

 

 

 

Foutje van CanalDigitaal webcare. Waarschijnlijk bedoelen ze: VOL staat gelijk aan Start-HD-Pakket (= Basis-HD-pakket minus Fox Sports Eredivisie 1)

 

Maar of dat echt zo is, weten we pas in oktober als de maand freeview voorbij is voor de eerste abonnee's van VOL. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noordzee:

 

Foutje van CanalDigitaal webcare. Waarschijnlijk bedoelen ze: VOL staat gelijk aan Start-HD-Pakket (= Basis-HD-pakket minus Fox Sports Eredivisie 1)

 

Maar of dat echt zo is, weten we pas in oktober als de maand freeview voorbij is voor de eerste abonnee's van VOL. 

 

 

Ik denk niet dat het een foutje is.

 

CD gaat altijd uit van bestaande pakketten en dat zijn er 3 en die worden ook gebruikt.

 

Met Vol heb je Fox Sports 1 HD niet, maar wel op de kaart.

Er zijn meer zender die je niet hebt via de app maar de sat wel. 12 in totaal plus Fox sports 1 HD.

 

De abonnementen zij nu opgesplitst in sat en ip.

 

Het ip abonnement is vooral voor klanten zonder schotel die kant gaat cd nu op.

 

Dus als je je Pakket opzegt voor Vol of Bomvol bedenk dan wel dat het een ip abo is en dat die kaart misschien niet voor altijd is anders moet je weer terug naar een duurder sat pakket.

 

Ik ga ze het vragen op hun site via de chat zijn we er sneller achter.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben je dus helemaal niks wijzer van geworden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Codx:

Daar ben je dus helemaal niks wijzer van geworden.

 

Inderdaad.☹️

Of ze moeten voor Vol en Bomvol 2 sat pakketten hebben aangemaakt.

maar dan klopt hun eerste verhaal niet met Familie en Basis HD via de kaart.

 

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zo lang kan doorgaan met chaos maken en onduidelijk zijn over hun product.

En dan willen ze dat ik terug keer als klant.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...