Ga naar inhoud


Vaarwel Canaldigitaal


mietde

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Tonskidutch:

gelukkig kun je netflix als ook film1 in sd en hd al na 1 maand opzeggen als je IPTV van XS4ALL hebt , het is allemaal oude meuk en zeer slechte zombie series

ga ik ook zeker doen want 15,50 voor film1HD heeft exact dezelfde content als een jaar geleden

en

netflix daar moet je voor 13,30 veel te lang (zo'n 16 km) door het strandjutters afval lopen struinen voor je eens een film tegenkomt die je nog niet gezien had

 

dan is die tip van Giant2000 niet eens zo gek qua prijskaartje bij TVV

V

7 uur geleden zei Tonskidutch:

 

 

 

Vraag me af of het voor jullie uit Nederland ook zo gemakkelijk is om een abonnement te nemen op tv Vlaanderen . Vanuit België analdigitaal nemen is gemakkelijk , de dealers in België verkopen het gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat 'omgekeerd' ook prima gaat. Heb al jaren een eigen TVV abo vanuit Nederland. Gewoon EPA formulier en IBAN opsturen, samen met het contractformulier. Binnen 2 weken was het geregeld.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2019 om 16:01 zei Giant2000:

Ik zit nog een jaar vast aan CD, maar daarna schakel ik over op TVV. Daar betaal ik 14,90 in plaats van 22,95 bij CD.

Op de commerciële Nederlandse zenders zit ik niet zo te wachten, wel op NPO en VRT.

 

Er is ook een goedkoper alternatief. En wel gewoon bij Canal Digitaal.

Het pakket VOL kost 9,95 per maand. Qua inhoud precies gelijk aan het Start-HD-Pakket. Ten opzichte van het Basis-pakket mis je maar één zender : Fox Sport 1 (Eredivisie)

Je krijgt bij dit pakket op verzoek ook een smartcard.   

Via de smartcard heb je ook ontvangst op de Vlaamse zenders, via de app niet.

 

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/bestellen/

 

Eigenlijk betaal jij nu 13 euro per maand voor de zender Fox Sport 1 !  (22,95 minus 9,95)  Denk daar maar is over na.....

 

Als je oude abonnement opzegt, willen ze jou niet desgevraagd telefonisch omzetten naar VOL. 

Maar na de opzegging wordt je wel aangemoedigd om je zelf via internet aan te melden voor VOL. 

(Eigen ervaring december 2018) 

 

Meer info over VOL?, daar is al heel uitgebreid over gesproken:   

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, maar het gaat mij nu om jouw situatie over een jaar. Jij hebt het dan over TVV voor 14,90 per maand. 

VOL is dan (over een jaar) een alternatief voor jou. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zojuist CDS gebeld, had nog niets van ze vernomen en dus  wederom op de laatste dag van de maand gebeld met de vraag wat er aan de hand is.

 

Gaan ze op het onbeschofte af lopen beweren dat ik ze op 2 januari heb gebeld om op te zeggen en dat ik dan de/een brief met bevestiging van ze krijg.

Dat terwijl ik een mailtje en of papieren bevestiging in 7 dagen zou mogen verwachten, 7 jan. dus.

 

Buiten dat ik de opnames heb , heb ik de gegevens van mijn mobiele provider nog eens nagekeken en ik heb ze echt de 31e gebeld en pikken ze dus enkele dagen terwijl ik volgens mij helemaal geen opzegtermijn van een maand heb aangezien ze de voorwaarden aanpasten en ik in 2018 nog aan kon geven niet op het aanbod in te gaan.

 

Met die 2 januari bedriegen ze de boel waardoor ik dus eigenlijk volgens hun niet op tijd opgezegd zou hebben, het is nog maar afwachten of die 2 februari mijn abbo ook daadwerkelijk beëindigd word.

Nog ff natrappen blijkbaar.

 

Maarre, heb je een gewone opzegtermijn van 30 dagen als de aanbieder ofwel CDS de pakketten ongevraagd wijzigt?

 

Pest is, ik heb het STBP vooraf betaald en heb dus nog een tegoed... waar ik een negatief saldo heb van 32 euro en centen.

Geen idee hoe ze daar bij komen, geen afschrijving geweest de 27e.

 

Overigens had ik vroeger nog die live popmuziek concertzender, is die er nog, kon hem niet vinden.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee,dat heb je niet.

Het verdwijnen van kanalen uit je pakket staat gelijk aan een prijsverhoging (verschraling van het aanbod) en mag je per direkt opzeggen.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet volgens hun leveringsvoorwaarden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wet gaat boven leveringsvoorwaarden.

Bovendien moeten gewijzigde leveringsvoorwaarden aan iedere abonnee persoonlijk worden gemeld en toen ik nog abonnee was gebeurde dat niet en zijn die voorwaarden niet geldig meer.

Ik ben trouwens ook op die manier van CD afgekomen.

Ik had toen nog een contract tot Januari,maar in Augustus verdwenern er een aantal kanalen uit mijn pakket.

Ik heb toen gewoon opgezegd.(ik was toen niet de enige)

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk eerder dat je per maand kan opzeggen na je vaste contract periode van 1 of 2 jaar.

Het wegvallen van een paar zenders is niet de reden dat ze je laten gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een reden is om canaldigitaal niet meer te nemen is het niet uitzenden van regionale zenders. En dat is voor mensen op het platteland  bijzonder vervelend. Met L1 zijn ze ook al gestopt. Kleine regionale zenders zenden ze al helemaal niet uit. Van de commerciële zenders daar word ik in ieder geval niet blij van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sprietje:

Deze 2 zenders moesten bezuinigen en hebben daarom zelf besloten niet meer via de satelliet uit te zenden. 

 

Dat is op zich geen reden. CD moet RTL betalen om hun zenders te mogen doorgeven, dat willen de lokale omroepen ook wel. CD liet echter zowel de klant als de lokale omroep betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vroeger hadden de regionale omroepen hun eigen transponder en had CD er niets mee te maken.

 

Toen daar geen geld meer voor beschikbaar was en de regionalen zouden verdwijnen heeft CD aangeboden de regionale zenders achter de decoder door te geven.

 

Daardoor waren er voor de regionale zenders alleen nog kosten voor het beschikbaar maken van het programma.

 

Ook die kosten worden nu bespaard, de regionale zenders hebben er de stekker uit getrokken.

 

RTL meent nog steeds dat een provider opzeggingen krijgt wanneer hun programmas niet worden doorgegeven en vragen daarom geld voor doorgifte.

 

Dat zou in de toekomst wel eens kunnen veranderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat RTL 4/5/7/8/Z op dit moment nog zoveel bekeken wordt, dat geen enkele provider het nalaat om deze zenders niet op op te nemen in het aanbod.

@ceesv : Wanneer in de toekomst verwacht jij dan dat dit gaat veranderen? 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...