Ga naar inhoud


Vaarwel Canaldigitaal


mietde

Aanbevolen berichten

Zojuist CDS gebeld dat ik niet verder van hun diensten gebruik wens te maken.

Had nog een settopbox pakket met HD pakket en eigenlijk ook nog het themapakket maar die laatste hebben ze eerder al uit de analen verwijderd.

Gewoon foetsie weg, niet meer terug te vinden in Mijn Canaldigitaal.

 

Kreeg aanbod voor wat tegenwoordig het basispakket? is met app toegang (had ik eerst niet) voor een dikke 13 euro.

 

Zojuist op de laatste dag opgebeld om de boel te stoppen, normaal loopt dat een maand door maar op eigen initiatief kenbaar gemaakt dat ik voor de 1e kon stoppen omdat dat in de email staat en de verkoper ging overstag.

Daarnaast veranderen ze mijn abbo dus...

Evengoed heb ik nu nog 45 euro tegoed (eigenlijk zelfs 80 euro meer maar da's een ander verhaal) en CDS uit ervaring kennende moet ik niet vreemd opkijken als er wat verkeerd gaat mbt betalingen.

 

Ik kijk tegenwoordig amper naar de reguliere zenders, ik hoop dat de NPO HD DVB-T2 FTA te zien zullen zijn én blijven en zal daar mijn hardware op aanpassen en voor de rest zoeken ze het maar uit.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


mietde,

 

Stel je voor dat iedereen hier zijn opzeg gaat omschrijven zoals u.

Dit is een aangenaam Sat Forum geworden.

Wat denkt u nu ? dat de wereld gaat stoppen !

 

Ik ben tevreden over Canaldigitaal !

En wanneer ik niet meer tevreden zou zijn, zeg ik het gewoon op; en dat zonder Forum's te bevuilen met goedkope negatieve informatie.

 

Ik wens u een 'Gelukkig 2019' toe !

 

Alphasat

aangepast door Alphasat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen problemen mee dat iemand meldt dat hij het wel voor gezien houdt met Canal digitaal.
Ik kan me het goed voorstellen als je tegenwoordig tussen de reclames door steeds wordt onderbroken door dat hinderlijke geouwehoer op de reguliere zenders.
Er moet nog veel meer opgezegd worden.

 

tv-reclame.jpg

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

NPO1.2 en 3 kun je dan ook niet meer ontvangen. Ik heb zelf een antenne gemaakt daar kan ik digitenne in Nederland mee ontvangen dus NPO1,2 en 3. rest niet alleen FTA. en FTA is dan ook de prov. zender waar je bent. Kost niets. Die commerciële zenders die hoeven voor mij ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei maja:

NPO1.2 en 3 kun je dan ook niet meer ontvangen. Ik heb zelf een antenne gemaakt daar kan ik digitenne in Nederland mee ontvangen dus NPO1,2 en 3. rest niet alleen FTA. en FTA is dan ook de prov. zender waar je bent. Kost niets. Die commerciële zenders die hoeven voor mij ook niet.

De NPO ,de provincialen en de lokalen kan je via de website kijken en dus ook in een Enigma2 ontvanger.(Streams)

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met NPO start de gratis versie heb je toch NPO1 NPO2 en nog een paar zenders als je een redelijk tot goede internetsnelheid hebt is de kwaliteit wel wat minder dan via de schotel maar toch heel goed naar te kijken en je kunt relatief aardig wat terug kijken. FTA blijft er echt voldoende over als je een beetje Engels en/of Duits spreekt/verstaat.

 

NPO werkt prima met bijv. Chromecast en casten naar de tv er zijn meerdere manieren natuurlijk.

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei edbe:

ben al jaren geen lid meer van CDs, alleen nog mijn TVV en HD+ kaartje, zullen meer mensen gaan doen.

 

En TVV is toch ook van M7 dus rechts of linksom heb je nog steeds een abonnement daar. En HD+ is prepaid op Eurosport 2 na.. maar kan ook in prijs verhoogd worden. Uiteindelijk betaal je er nog steeds voor.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei mietde:

Zojuist CDS gebeld dat ik niet verder van hun diensten gebruik wens te maken.

Had nog een settopbox pakket met HD pakket en eigenlijk ook nog het themapakket maar die laatste hebben ze eerder al uit de analen verwijderd.

Gewoon foetsie weg, niet meer terug te vinden in Mijn Canaldigitaal.

 

Kreeg aanbod voor wat tegenwoordig het basispakket? is met app toegang (had ik eerst niet) voor een dikke 13 euro.

 

Ik kijk tegenwoordig amper naar de reguliere zenders, ik hoop dat de NPO HD DVB-T2 FTA te zien zullen zijn én blijven en zal daar mijn hardware op aanpassen en voor de rest zoeken ze het maar uit.

 

Ik snap jou wel, @mietde

 

Canal Digitaal heeft ons in het recente verleden een vaste prijs beloofd van 9,95 per maand voor een beperkt aantal populaire zenders. 

Sinds afgelopen zomer de eredivisiebelasting is ingevoerd, is het abonnement met drie euro per maand verhoogd. En het is wel zeker dat het daarbij niet gaat blijven. De standaardprijs voor nieuwe klanten van het Start-HD pakket is namelijk 17,45 per maand en daar gaan de 13 euro-klanten in stapjes naar toe heengewerkt worden. Let maar op.....

 

Het beleid van Canal Digitaal blijft mistig. Precies hetzelfde pakket bestaat ook onder naam VOL. Dan betaal je wel 9,95 per maand, maar officieel heb je dan geen satelliet-abonnement, maar een TV-via-internet-abonnement. Wel met een smartcard erbij.... Ze willen jou desgevraagd echter niet overzetten naar VOL,. Maar als je dan je pakket opzegt, vragen ze dan wel meteen, om je direct na het gesprek alsnog via de website zelf aan te melden voor VOL.  

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ze film1 op de satelliet houden blijf ik klant, gaan ze die achter hun app gooien, zeg ik ook vaarwel.

De rest van de zenders komen hier ook nooit op tv

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...