Ga naar inhoud


RTL Crime is de zender van de maand mei 2019


Noordzee

Aanbevolen berichten

Maar dan alleen via de app....

 

bron: canaldigitaal.nl

 

Ben jij een detective in de dop? Een forensisch expert to-be? Dan is mei jouw maand, want RTL Crime is deze maand gratis te zien bij Canal Digitaal. Deze zender, die normaal gesproken in het Familie HD-pakket zit, kijk je een maand lang via de Canal Digitaal TV App.

Ook kun je deze maand een iPad winnen! Doe mee aan de prijsvraag in dit blog en maak kans op een aantal mooie prijzen.

RTL Crime

Non-stop detectiveseries kijken: dat doe je bij RTL Crime. Spannende moordzaken, criminele ontdekkingen, inspecteurs en rechercheurs die tot het uiterste gaan om de dader te vinden … Wij zetten de drie programma’s die je deze maand niet mag missen voor je op een rij. Pak je forensisch onderzoekskit er maar bij!

 

aangepast door Noordzee
.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
43 minuten geleden zei Noordzee:

Deze zender, die normaal gesproken in het Familie HD-pakket zit,

De tekst doet anders vermoeden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL Crime zit in het Familie-pakket maar is alleen via internet te ontvangen.
En waarom zouden kaarthouders met een lager pakket niet mee mogen doen?
Kijk ik op het infokanaal, dan zie ik dat Fox Sports 4 zender van de maand is. Dat is pas bizar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Sprietje:

RTL Crime zit in het Familie-pakket maar is alleen via internet te ontvangen.
En waarom zouden kaarthouders met een lager pakket niet mee mogen doen?
Kijk ik op het infokanaal, dan zie ik dat Fox Sports 4 zender van de maand is. Dat is pas bizar.

 

was dat niet de zender van de maand april ;) denk dat ze hun tekst nog moeten aanpassen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even en er is óf alleen de App (IPTV) of helemaal geen Canal Digitaal meer.. Gaat best hard met verdwijnende zenders..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar de basis, 3 Nederlandse publieke zenders via satelliet?

De commerciële zenders doen hard hun best zichzelf op te heffen door reclame uitzendingen steeds meer te onderbreken door baggerprogramma's.

 

Een zender van de maand bij een satelliet provider, die niet via satelliet te ontvangen is!

Ik begrijp de wereld niet meer.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Mimisiku:

Nog even en er is óf alleen de App (IPTV) of helemaal geen Canal Digitaal meer.. Gaat best hard met verdwijnende zenders..

RTL-Crime zit al sinds vorig jaar online only, maar jij gebruikt echt elk bericht om je melding dat CD gaat verdwijnen te bashen, wordt wel een beetje saai zo dit iedere keer te moeten lezen.

 

14 minuten geleden zei ceesv:

Terug naar de basis, 3 Nederlandse publieke zenders via satelliet?

De commerciële zenders doen hard hun best zichzelf op te heffen door reclame uitzendingen steeds meer te onderbreken door baggerprogramma's.

 

Een zender van de maand bij een satelliet provider, die niet via satelliet te ontvangen is!

Ik begrijp de wereld niet meer.

 

Ik ook niet wel online aanbieden maar niet overal de app kunnen installeren de omgekeerde wereld dus. Dit naast het feit dat het niet "meer" via de satelliet is te ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei ceesv:

Een zender van de maand bij een satelliet provider, die niet via satelliet te ontvangen is!

Ik begrijp de wereld niet meer.

 

Waarom denk je dat CanalDigitaal een paar jaar geleden de "S" van satelliet uit de merknaam heeft verwijdert? CD is geen satellietprovider meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het "sat" gebeuren van Canal Digitaal heel rap afgelopen is...

Ze hebben het STB pakket uitgefaseerd, maar dat is wellicht straks gewoon weer terug met de 'basis' zenders maar dan in HD.. Later wellicht helemaal weg...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...