Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten


Nou dan heb ik toch andere ervaringen.

Kijk, hier thuis mage je het niet vergelijken want daar heb ik 100 MB glas.

 

In de winter heb ik het op de Spaanse camping getest met max. 3 MB WiFi en daar liep het redelijk stabiel. Pas als veel gebruik werd gemaakt van de locale WiFi werd het gebruik van de CD ontvangst via Internet wat instabiel.

 

Wellichtzou het ook aan de verwerking van de laptop kunnen loggen, ik gebruikte daarvoor een Apple MacBook Pro Retina en daarop had ik een prima HD beeld.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt aan de laptop, er zit xp, Linux lite en Linux 18.3 Sylvia op

 

Op xp werkt het niet, ( geen ondersteunende browser ) op de 2 Linux versies wel, maar met horten en stoten.

 

Net even geprobeerd op mijn desktop, daar werkt het wel.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ene keer loopt de App soepel, de andere keer helaas niet op mijn Samsung tablet uit 2014 met de nieuwste software erop, en gebruik KPN glasvezel 100/100.

Snelheid zal het niet zijn, en ben de enige gebruiker hier thuis. Iemand een tip?

 

Wat me gisteren opviel is dat er heel veel zenders zijn bijgekomen, en snap dat somige gecodeerd zijn, ziten in aparte betaal pakketten, en gebruik zelf het Entertaiment pakket.

Echter waarom worden bij ARD en ZDF niet vrij gegeven, zijn vrij te ontvangen zenders. 

Wat me verder verbaast is dat er nog veel meer buitenlandse zenders opzitten, maar geen een te zien is? Kan ze wel aanklikken, maar verder blijft dan de App op openen te draaien zonder verdere reacties tot gevolg.... 

Zou dit een verdere toekomstige uitbreiding zijn, zoals M7 o.a. in Duitsland het Diveo pakket in de markt zet, en ook met Samsung aan het experimenteren met een M7 App voor de directe ontvangst op de tv zelf?

aangepast door tv-fan
Tekstueel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 2 jaar geleden ook een Samsung tablet en daar kon ik nauwelijks fatsoenlijke TV beelden mee streamen.

Sinds vorig jaar heb ik een Apple iPad 4 Mini en tot nu toe heb ik nog nooit problemen ondervonden met het streamen van beelden, of dit nu via een TV app is of b.v. via de VU+.

Zo net ook nog even op mijn iPad getest en daar heb ik full screen een uiterst strak HD beeld.

 

Ik denk toch dat het aan de capaciteit van jouw Samsung tablet ligt.

Wij willen wel met de moderne tijd mee maar vergeten dan dat onze apparatuur dan ook mee moet..😉

 

  • Like 1

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het niet want als ik op mijn iPad de link in de browser intoets dan zie ik boven links in beeld staan dat de app geïnstalleerd is.

Op de MacBook is dit niet het geval omdat er naar mijn mening voor de desktop geen CD app bestaat.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een andere vraag, ik heb nu een abbo op Ziggo sport go via Canaldigitaal, deze zenders zijn ook beschilkbaar via de app, als ik een abbo neem op het entertainment pakket, is sport select dan ook beschikbaar in de app?

 

Iemand met een entertainment abbo kan vast antwoord geven.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2018 om 19:00 zei Martijntje:

Ik heb een andere vraag, ik heb nu een abbo op Ziggo sport go via Canaldigitaal, deze zenders zijn ook beschilkbaar via de app, als ik een abbo neem op het entertainment pakket, is sport select dan ook beschikbaar in de app?

 

Iemand met een entertainment abbo kan vast antwoord geven.....


Goeie vraag. Ben ook benieuwd. En voor zowel de Canal Digitaal app als de Ziggo Sport Totaal app.
Met Fox Sports had een neef van mij een abonnement op Fox Sports 1, maar via de FOX Sports NL app kon hij alle zes de kanalen bekijken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de app van cd kun je alle sport zenders zien waar je op geabonneerd bent, behalve motorsport.tv

 

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

TV 538 nu ook zichtbaar op de app.

Ook zijn de radiozenders NPO Radio 2, NPO 3FM, NPO Radio 4, Radio 538, BNR en Studio Brussel toegevoegd.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M7 voelt de hete adem van Joyne en voegt de TV 538 ook toe, 

spijtig dat mensen met enkel een satelliet ontvangst deze zenders niet kan bekijken zonder de app te gebruiken.

meer zenders gaan enkel via app bij M7, zowel voor Belgie als Nederland.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ,

Als ik de App op mijn telefoon opstart en naar een zender heb gekeken en hierna weer overschakel naar Satelliet ontvangst blijft de App op mijn telefoon natuurlijk actief met

het gevolg dat ik mijn telefoon de volgende dag weer moet opladen.

Ik zie wel de optie  uitloggen staan maar dan moet je de volgende keer weer opnieuw inloggen.

En volgens mij kun je niet alle zenders terugkijken zoals ONS en de regionale

Op NPO start kan ik ook ONS niet terugkijken  ;  mijn vrouw wilde nl de uitzending SMOREBROD (met o.a Ron Brandsteder met de motor door Denemarken ) terugkijken.

Ik kon deze nergens vinden  

Mvg Hans 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...