Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten


Op 26-11-2017 om 17:07 zei ilseonline:

 

In die tussentijd zullen ze een pakket in elkaar flansen dat mensen nog willen accepteren, echter is zoals ik het lees bij veel mensen de acceptatiegrens al lang bereikt. Het is nu een kwestie om de klanten nog aan zich gebonden te houden, anders gaat de tent kopje onder.

 

Kopje onder? Dat zeggen ze hier al 5 jaar ! Bulchit is dat . 

Denk je dat het alleen maar klanten zijn die hier op sat4all zitten . Het grootste gedeelte weet gewoon niet beter !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt de meesten kennen dit forum nog niet eens of die andere, en velen beginnen de CD kant op Facebook nu pas te ontdekken. Op de forums zit maar een klein selecte groep vaste schrijvers met soms een nieuwe vraagsteller. Een forum is helaas allang niet meer zo in trek als vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Facebook is helemaal niet waardeloos dat neem jijzelf alleen maar klakkeloos aan, onder de mulimedia gaat vakkennis een heel stuk sneller in plaats van een traag forum waar je soms wel dagenlang op een reactie moet wachten. Steeds meer bedrijven gaan daarom ook Facebook gebruiken omdat ze daardoor vrijwel direct met de klant in kontakt staan. Mensen met problemen worden bij CD tegenwoordig enkel nog maar geholpen via Facebook en niet meer via het forum.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een reden om op te zeggen, er zijn mensen zoals ik die helemaal niets met de datarovers van meneer Zuckerberg te maken willen hebben.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 november 2017 om 16:02 zei hhh:

Heb vandaag ook een mail van canal digitaal ontvangen dat ze alle klanten gunnen om iets nieuws te ontvangen en dat ik daarom tot en met 28 februari 2018 foxsports 1 kan ontvangen. Ben ook een tien euro abonnee maar er staat in de mail niets over een verdere verandering of verhoging van mijn abonnement.

Ik gebruik al jaren hetzelfde e-mail adres maar CD is dat blijkbaar kwijt geraakt.

Ik heb vandaag een brief in de bus gehad met gelijke strekking.

Er staat niets over een prijsverhoging in de brief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander forum schrijft een bekende satellietdealer vandaag:


Overigens gaat CD vanaf 2018 ook 3 maanden abonnementen voeren.

 

Het is mij niet duidelijk of dit om alle abonnementsvormen gaat of alleen het nieuwe abonnement wat in 2018 gaat komen wat waarschijnlijk het "HD Startpakket" gaat heten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lees ik vandaag op het camperforum:

 

ik had ook een basis pakket canaal digitaal omdat wij ook buiten het seizoen wel eens weggaan met camper, maar nadat ik bericht kreeg van verhoging met 3 euro ben ik gaan bellen met CD en gaf aan dat ik niet op Foxsport zit te wachten en zeker niet op verhoging en aangaf abo. op te zeggen en naar de concurrent te gaan zou ik ineens maar 1 euro verhoging gaan betalen met 3 zenders minder.
Ook dat was voor mij geen optie, toen ineens kwam men met een mooi aanbod;
een Basis abo. van een jaar nu voor maar 9,95.
Waar ik dan nu dus heel blij van wordt.
Dus gewoon lekker doorzeuren, dan krijg je ineens veeel korting!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat vermoedelijk in het verlengde van het voornemen van CD om in het voorjaar ook met een deelabo voor de wintermaanden te komen á la Joyne.

Zij doen dan toch schijnbaar moeite om de kampeerders (overwinteraars) in hun kamp vast te houden.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD doet aan oneerlijke praktijken, laat de 1 vol betalen en de ander meer dan de helft minder betalen, als ze nu eens de hoge prijzen laten zakken en iedereen gelijk trekken kwa prijzen kijkt niemand bij de ander het eten uit de mond. Steeds meer mensen gaan tegenwoordig opzeggen omdat ze niet blij zijn met die goedkopere kijkers waar ze voor moeten betalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...