Ga naar inhoud


prijs verhogen per 1 oktober 2018


power12

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Zet het pakket op naam van je partner!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2018 om 07:50 zei alias haha:

Die heb ik 10 jaar geleden buiten gezet🤣

 

Die moest je ook eerst opzeggen voordat je een nieuwe had? 😂

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Hans v O 286:

Laat ze eerst maar eens van alle SD troep HD maken en dan de prijs verhogen RTl 7, Fox, Comedy Central ,MTV e.d

 

 

Dat kunnen we vergeten, er zijn dit jaar al twee transponders van M7 leeggehaald op de Astra3. Voor hun een kosten besparing die hard nodig is door het teruglopende klantenbestand.    

 

Ik zou ook graag zien dat ze voor kwaliteit gaan i.p.v. voor kwantiteit. (b,v, een veels te groot basis-pakket) Maar dat lijkt er niet in te zitten. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2018 om 18:22 zei Noordzee:

 

Dat kunnen we vergeten, er zijn dit jaar al twee transponders van M7 leeggehaald op de Astra3. Voor hun een kosten besparing die hard nodig is door het teruglopende klantenbestand.    

 

Misschien is dat juist een van de redenen van het teruglopen van het klanten bestand, als bedrijf moet je ook durven investeren.

 

 

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2018 om 02:05 zei ilseonline:

Ik raak de draad even kwijt, om welk pakket gaat het?

 

Of gaat het om de 2de en 3de kaart?

 

 

Het gaat om de extra kaart inderdaad.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb een poosje geleden een Extra Kaart gekocht. En betaald 😞 Maar nooit kunnen gebruiken, want dat paste niet bij een Set Top Box-abonnement....
Inmiddels heb ik een Start HD-abonnement (met korting). En die 2e kaart zou nog steeds handig zijn, want de Smartwi doet het meestal wel goed, maar heeft af en toe een koude start nodig. Volgens Murphy precies tijdens de ontknoping van een spannende film.


Heb zojuist een aardige dame aan de telefoon gehad....
Kaart kan probleemloos geactiveerd worden, maar dan gaat u per maand € 17.45 extra betalen, zonder korting
Dat was ooit €1/mnd.

Mag ik zeggen dat ik me opgelicht voel?

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Shmuel:

Heb een poosje geleden een Extra Kaart gekocht. En betaald 😞 Maar nooit kunnen gebruiken, want dat paste niet bij een Set Top Box-abonnement....
Inmiddels heb ik een Start HD-abonnement (met korting). En die 2e kaart zou nog steeds handig zijn, want de Smartwi doet het meestal wel goed, maar heeft af en toe een koude start nodig. Volgens Murphy precies tijdens de ontknoping van een spannende film.


Heb zojuist een aardige dame aan de telefoon gehad....
Kaart kan probleemloos geactiveerd worden, maar dan gaat u per maand € 17.45 extra betalen, zonder korting
Dat was ooit €1/mnd.

Mag ik zeggen dat ik me opgelicht voel?

Het STB pakket bestaat al meer dan 2 jaar niet meer, klanten met dit pakket konden voor 10 euro over stappen naar het Start HD pakket wat inmiddels is verhoogd naar 13 Euro,

Voor de 2de kaart betaal je 9,50 Euro en hierop krijg je dan het Basis HD pakket, wat inmiddels gelijk is aan het start HD pakket min de zender Fox Sports 1.

 

Het start HD pakket kost 17,45 euro per maand dus is er geen sprake van oplichting.

Voor de rest snap ik het verhaal niet helemaal.

 

Bij een korting is er geen sprake van oplichting, wel van oneerlijkheid tegenover andere klanten die de volle prijs betalen.

 

Als ik het goed lees ga je voor de hoofdkaart 17,45 euro betalen voor de 2de kaart geef je geen info.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...