Ga naar inhoud


prijs verhogen per 1 oktober 2018


power12

Aanbevolen berichten


23 uur geleden zei Tonskidutch:

omdat jij zo weinig betaald moeten de anderen meer gaan betalen :grin:

het is voor die geen alternatief hebben, met name voor de Nederlandse zenders te kunnen ontvangen, jammer

 

de altenatieven zijn

- kabel aansluiting nemen voor waar dat kan

- IPTV nemen van sparql, KPN of XS4ALL (internet heeft u toch al nietwaar)

- DVB-T2 (digitenne) van KPN

- FTA TV via de satelliet met BVN en geen commerciële meuk

 

maar meestal beslissen jullie partners

 

 

happy_001.gif

Joyne bestaat toch echt hoor .

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-8-2018 om 11:12 zei Tonskidutch:

of hij het actueel houdt weet ik niet

 

 

dat probeer ik wel, maar je mag van harte een edit optie :) laat maar weten hoe je in contact wil komen (request sharing via het document, of dat ik je in invite stuur, laat het me dan via een PM weten)

hoopelijk kunnen we het document met n allen up to date blijven houden. De 1ne euro heb ik al toegevoegd :(

 

Op 18-8-2018 om 10:08 zei dunhans:

Tjee, wat betalen jullie allemaal veel zeg!20180818_100314.thumb.jpg.1d9c0b503801e322f8ac8b0da3f78b6c.jpg

 

Ik betaal al jaren €10,50   en nog géén mail gehad over een verhoging.

Hoe kom je aan een online combi korting :( ik betaal 13 euro nu voor enkel het BasisHD_packet. zal dan wel al jaren op 10euro met enkel basisHD, dat dan weer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon  online alles in 1 internet/tv/telefoon afgesloten voor €40,50  En je krijgt die korting op je satelliet abonnement.

 

Canaldigitaal en Online zijn één bedrijf, mijn klantnummer van beide is hetzelfde.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei dunhans:

Gewoon  online alles in 1 internet/tv/telefoon afgesloten voor €40,50  En je krijgt die korting op je satelliet abonnement.

 

Canaldigitaal en Online zijn één bedrijf, mijn klantnummer van beide is hetzelfde.

Inderdaad, ze moeten bij Canal Digitaal mee met de digitale stroom, kunnen er niet van tussen. de jeugd, zeg maar de toekomst, kijkt geen satelliet meer,  hard om horen voor de "die hards" maar is de harde realiteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oliver

ik heb geen CanalDIGITAAL dus kan ik ook niet zien of er wijzigingen nodig zijn aan die tabel van jou.

 

ik heb besloten het IPTV pakket van XS4ALL te nemen (ervaring met KPN jaren terug) en dat kost me een half jaar helemaal niets

daarna 17,50€/maand en vanaf heden werkzaam en perfect HD beeld en dolby geluid dat is t.o.v. jullie basis HD pakket toch weer een biefstukje / maand extra

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die ip-tv ontvanger van Online misschien al 2 jaar ongebruikt in de doos laten zitten.

Die satelliet smartcard gebruik ik voor mijn tv boven, die tweede card heb ik geruild met een zuiderbuur (ssst, dat mag toch nie) 

 

Eind van het jaar trekken ze de coax uit de wijkkast, dus daarom heb ik die ip ontvanger maar aangesloten. Opnemen vind ik heel makkelijk, je kan met een app op je smartphone alles aansturen en de beeldkwaliteit is hetzelfde als de kabel.

 

Ik verwacht toch ook dat heel dat tv gebeuren helemaal overgaat naar internet.

Waar blijft die app van Canaldigitaal?

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2018 om 22:15 zei power12:

per mail binnen gehad vandaag

 

bedankt voor je vertrouwen in Canal Digitaal. We hebben de afgelopen twee jaar flink geïnvesteerd en hopen dat je blij bent met deze nieuwe koers. We hebben een aantal nieuwe tv-kanalen met fantastische programma’s toegevoegd, zoals Travelxp en FOX Sports Eredivisie. Tijdens het WK voetbal hebben we het mogelijk gemaakt om alle wedstrijden op kanaal 14 in de allerbeste (UHD-)-beeldkwaliteit te bekijken.

En met de nieuwe TV App, die gratis beschikbaar is, kun je nu in alle EU-landen tv-kijken op je smartphone, tablet of laptop. Via deze app kun je programma’s tot 7 dagen terugkijken en opnieuw starten wanneer je het begin gemist hebt en heb je gratis toegang tot meer dan 100 on-demand-arthousefilms. 

Onze ambitie is om je in de toekomst te blijven verrassen met nieuwe zenders, gratis films en nieuwe features in de TV App.

Helaas zijn wij door de toegenomen kosten genoodzaakt om een verhoging van de tarieven van de extra kaart(en) door te voeren. Het tarief voor jouw kaart(en) zal verhoogd worden van € 5,50 naar € 6,50 per kaart per maand. Deze prijswijziging zal per 1 oktober 2018 plaatsvinden.

Heb je nog vragen?
trans.gif
Wil je meer informatie of wil je je extra kaart(en) kosteloos opzeggen? Neem dan vóór 1 oktober contact met ons op via 088-003 85 55 (lokaal tarief) of ga naar canaldigitaal.nl/klantenservice voor de chatservice. We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur.

 

Vandaag pas deze mail gekregen 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend deze mail van Canal Digitaal gehad:


Beste xxxxxxxxxxx

 

Op dit moment geniet je van het Familie HD-pakket van Canal Digitaal. Afgelopen jaar hebben we het Familie HD-pakket flink uitgebreid! Allereerst hebben we een aantal nieuwe tv-kanalen met fantastische programma’s toegevoegd, zoals Travelxp en FOX Sports Eredivisie. Tijdens het WK voetbal hebben we het mogelijk gemaakt om alle wedstrijden op kanaal 14 in de allerbeste (UHD) beeldkwaliteit te bekijken.

En met de nieuwe TV App, die gratis beschikbaar is, kun je nu in alle EU-landen tv-kijken op je smartphone, tablet of laptop. Via deze app kun je programma’s tot 7 dagen terugkijken en opnieuw starten wanneer je het begin gemist hebt en heb je gratis toegang tot meer dan 100 on-demand-arthousefilms.

Bij je Familie HD-pakket profiteer je nu ook van een loyaliteitskorting van € 2,-. Aan een dergelijke korting hangt normaliter een termijn van één jaar. Omdat we ontzettend blij zijn dat je onze klant bent, hebben we de korting eerder met een jaar verlengd. Hier heb je tot nu toe van kunnen genieten. Vanaf 1 oktober 2018 vervalt deze korting echter. Daarnaast wordt de maandelijkse prijs van je goedkoopste extra kaart(en) van € 5,50 met € 1,- per kaart verhoogd naar € 6,50 per maand.

Wat natuurlijk niet verandert, is dat wij in de toekomst blijven investeren en je blijven verrassen met nieuwe zenders, gratis films en nieuwe features in de TV App.

Heb je nog vragen?
Wil je meer informatie of wil je je Familie HD-pakket of extra kaart(en) kosteloos opzeggen? Neem dan voor 1 oktober contact met ons op via 088-003 85 55 (lokaal tarief) of ga naar canaldigitaal.nl/klantenservice voor de chatservice. We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur.

 

 

Wat ze er niet bij schrijven is dat Travel XP in de plaats is gekomen voor Travel Channel HD die ik komen te vervallen, dus niks extra en voor FOX Sports Eredivisie dat ik helemaal niet wil zien betaal ik al €3,-/maand extra.

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is niet helemaal waar. Als je een canal digitaal abonnement hebt kan je niet overschakelen naar vol of bomvol, dan moet je eerst je abonnement opzeggen. En pas dan kan je bom of bomvol afnemen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...