Ga naar inhoud


prijs verhogen per 1 oktober 2018


power12

Aanbevolen berichten

per mail binnen gehad vandaag

 

bedankt voor je vertrouwen in Canal Digitaal. We hebben de afgelopen twee jaar flink geïnvesteerd en hopen dat je blij bent met deze nieuwe koers. We hebben een aantal nieuwe tv-kanalen met fantastische programma’s toegevoegd, zoals Travelxp en FOX Sports Eredivisie. Tijdens het WK voetbal hebben we het mogelijk gemaakt om alle wedstrijden op kanaal 14 in de allerbeste (UHD-)-beeldkwaliteit te bekijken.

En met de nieuwe TV App, die gratis beschikbaar is, kun je nu in alle EU-landen tv-kijken op je smartphone, tablet of laptop. Via deze app kun je programma’s tot 7 dagen terugkijken en opnieuw starten wanneer je het begin gemist hebt en heb je gratis toegang tot meer dan 100 on-demand-arthousefilms. 

Onze ambitie is om je in de toekomst te blijven verrassen met nieuwe zenders, gratis films en nieuwe features in de TV App.

Helaas zijn wij door de toegenomen kosten genoodzaakt om een verhoging van de tarieven van de extra kaart(en) door te voeren. Het tarief voor jouw kaart(en) zal verhoogd worden van € 5,50 naar € 6,50 per kaart per maand. Deze prijswijziging zal per 1 oktober 2018 plaatsvinden.

Heb je nog vragen?
trans.gif
Wil je meer informatie of wil je je extra kaart(en) kosteloos opzeggen? Neem dan vóór 1 oktober contact met ons op via 088-003 85 55 (lokaal tarief) of ga naar canaldigitaal.nl/klantenservice voor de chatservice. We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hier ook de mail ontvangen, moet even bezinken om tot een oordeel te komen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei astro iris:

Kijken via computer of laptop, mijn vrouw kijkt naar tv en ik kijk naar voetbal op laptop ( Canal Digitaal live tv) wij hebben maar 1 kaart.

 

 

Jammer, als nu eens iets niét tot zijn recht komt op een klein scherm, dan is het toch wel voetbal hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei luisteraar:

Die verhoging was te verwachten. 

 

 

Nee Natuurlijk niet. Ik verwacht eerder een daling van de extra kaarten.

Bij andere providers krijg je standaard er 2 decoders bij en bij beide kun je ook nog eens het totale pakket bekijken en niet zoals bij canaldigitaal waar je maar beperkt aanbod hebt op je extra kaart.

" door de toegenomen kosten genoodzaakt om een verhoging van de tarieven van de extra kaart(en) door te voeren"

Nou Canaldigitaal, specificeer eens welke kosten dat dan wel zijn want van €5.50 naar €6.50 is toch wel iets meer dan de jaarlijkse index verhoging.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter vergelijking: bij Ziggo heb ik vijf kaarten die me niets extra's kosten. Bij Canal Digitaal ga ik voor maar twee extra kaarten 13 Euro per maand betalen. 156 per jaar dus....

 

"We hebben een aantal nieuwe tv-kanalen met fantastische programma’s toegevoegd, zoals Travelxp en FOX Sports Eredivisie." Maar die laastste hebben we zelf betaald, ook al een prijsverhoging waar we niet op zaten te wachten!

aangepast door Pjotrb
aanvulling

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...