Ga naar inhoud


prijs verhogen per 1 oktober 2018


power12

Aanbevolen berichten


22 minuten geleden zei kiekiek:

 

Ik denk dat er vele malen meer opzeggingen zijn door al die veranderingen in kaarten, module''s, ontvangers, satelliet posities, transponder veranderingen  dan door prijsverhogingen.

Daar is geen concrete informatie over, en CD is een volledig gesloten bedrijf dat je enkel met voldongen feiten confronteert, naar de klant luisteren doen ze nooit.

 

Ook is er geen bedrijfsinfo naar buiten uit.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Tripleboy:

Daar is geen concrete informatie over, en CD is een volledig gesloten bedrijf dat je enkel met voldongen feiten komt, naar de klant luisteren doen ze nooit.

 

Ook is er geen bedrijfsinfo naar buiten uit.

 

9 minuten geleden zei Tripleboy:

Daar is geen concrete informatie over, en CD is een volledig gesloten bedrijf dat je enkel met voldongen feiten komt, naar de klant luisteren doen ze nooit.

 

Ook is er geen bedrijfsinfo naar buiten uit.

  

is toch weer een prijs verhoging van bijna 20% !! kassa. Het houdt niet op bij cd waar is het einde?

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Astorg, als eigenaar van m7, heeft een track record van +27% per jaar sinds 1998 dan moet je wel.

generatie an annualised rate of return of 27.5%” Let wel!!! Dit is een TWINTIG jaars gemiddelde!

Daar kan ik maar 1 ding over zeggen: Bravo! Dat soort mensen zouden ze in Den Haag ook moeten neer zetten!

 

Zij hebben een product, dat verkopen ze. Wil je het product niet voor die prijs dan zeg je toch op?

Zo lang je niet het dak op klimt en je schotel naar rechts verplaatst gaan ze gewoon door.

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze discussie plus klaaggezang komt na elke prijsverhoging van CD terug maar daar blijft het feitelijk bij.

Op een enkele opzegging na blijft iedereen zitten en gaat de volgende keer en vrolijk opnieuw klagen...😉

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gezien de vacature voor de retentie manager was dat vroeger zo.

Tegenwoordig is de consument misschien op het punt waar de kruik barst?

 

https://www.indeed.nl/CanalDigitaal-vacatures-in-Nieuwegein?vjk=a9d97515eb0f03fc

 

Canaldigitaal zou er goed aan doen niet eerst wanneer klanten bellen te proberen die klant op andere gedachten te brenen en niet op te zeggen, maar iemand aan te stellen die ervoor zorgt dat Canaldigitaal die diensten en prijs prestatie verhouding levert dat die klant niet op de gedachte komt om op te zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door deze nieuwe prijsverhoging is bij mij de kogel door de kerk, IK GA CanalDigitaal OPZEGGEN!!!!!!!!!!!

 

Dat ik FoxSport in mijn maag gesplitst krijg en daarvoor nog €3 per maand extra MOET gaan betalen zat me al niet lekker.🤢

 

Abo bij Ziggo aanmelden

Ik heb een Quad enigma2 ontvanger met 2 vaste DVB-S2 tuners en 2 losse DVB-S2 tuners welke ik ga vervangen door 2 DVB-C tuners. 

CanalDigitaal kaartje eruit en Ziggo kaartje erin en ik heb best of both worlds.😀

DVB-S voor mijn schotel waar ik met name naar de duitse en engelse zenders kijk en DVB-C om de nederlandse zenders via Ziggo aan te kunnen.

 

Dank je CanalDigitaal dat jullie de beslissing voor mij makkelijker hebben gemaakt met de zoveelste prijsverhoging en verschraling van het zenderaanbod van de afgelopen jaren.

 

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 keer Vol abonnement app + smartkaart is 30 euro.

13 uur geleden zei RowanF1:

Helaas ook ontvangen, ga nu in totaal 35,95 pm betalen voor een basis hoofdkaart en 2 extra kaarten.

Het voelt als de dag van gisteren dat dat nog 11,95 kostte.

 

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee, wat betalen jullie allemaal veel zeg!20180818_100314.thumb.jpg.1d9c0b503801e322f8ac8b0da3f78b6c.jpg

 

Ik betaal al jaren €10,50   en nog géén mail gehad over een verhoging.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat jij zo weinig betaald moeten de anderen meer gaan betalen :grin:

het is voor die geen alternatief hebben, met name voor de Nederlandse zenders te kunnen ontvangen, jammer

 

de altenatieven zijn

- kabel aansluiting nemen voor waar dat kan

- IPTV nemen van sparql, KPN of XS4ALL (internet heeft u toch al nietwaar)

- DVB-T2 (digitenne) van KPN

- FTA TV via de satelliet met BVN en geen commerciële meuk

 

maar meestal beslissen jullie partners

 

 

happy_001.gif

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei ceesv:

Gezien de vacature voor de retentie manager was dat vroeger zo.

Tegenwoordig is de consument misschien op het punt waar de kruik barst?

 

https://www.indeed.nl/CanalDigitaal-vacatures-in-Nieuwegein?vjk=a9d97515eb0f03fc

 

Canaldigitaal zou er goed aan doen niet eerst wanneer klanten bellen te proberen die klant op andere gedachten te brenen en niet op te zeggen, maar iemand aan te stellen die ervoor zorgt dat Canaldigitaal die diensten en prijs prestatie verhouding levert dat die klant niet op de gedachte komt om op te zeggen.

In het verleden hebben ze dus dubbel gelegen van die paar opzeggingen. Nu is het blijkbaar bedrijfsmatig interessant om een manager 50K per jaar te betalen. Een echt pijnpunt is er bij CD dus nog niet bereikt.........

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

20180819_082708.thumb.jpg.7689230dede8406846a0b9fcd6c81c39.jpgCorrectie,   wat vond ik in mijn SPAM map?   Precies, ook de 1 euro verhoging van mijn extra smartcard.  Vanaf ik oktober betaal ik dus €11,50 voor de Cam701 met de ingebakken kaart en de extra smartcard.

Voor het internet van Online.nl (26,5MB download / 2,18 MB upload) en de vaste telefoon, plus IPTV van Online met 72 tv-zenders in het basispakket,  en dan kan ik nog op 8 apparaten (gsm/tablet/laptop) live-online tv zien via de online en canaldigitaal apps,  wifi modem en tv decoder gratis in bruikleen, dat kost me €40,50

Omdat ik klant ben bij Online, krijg ik die €17,95 combi korting op mijn satelliet abonnement.

 

Je hoort mij niet klagen...........

aangepast door dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...