Ga naar inhoud


prijs verhogen per 1 oktober 2018


power12

Aanbevolen berichten


45 minuten geleden zei erwin05:

Het STB pakket bestaat al meer dan 2 jaar niet meer, klanten met dit pakket konden voor 10 euro over stappen naar het Start HD pakket wat inmiddels is verhoogd naar 13 Euro,


Dat is exact mijn situatie.
 

Voor de 2de kaart betaal je 9,50 Euro en hierop krijg je dan het Basis HD pakket, wat inmiddels gelijk is aan het start HD pakket min de zender Fox Sports 1.

De dame in het call center ontkende dat er een apart tarief voor een tweede kaart zou zijn en vertelde dat ik een vol start HD-pakket zou moeten kopen.

 

Het start HD pakket kost 17,45 euro per maand dus is er geen sprake van oplichting.


Volgens mij wel als ik al een betaald abonnement heb en voor de slaapkamer ook een kaart wil....

Voor de rest snap ik het verhaal niet helemaal.

Wàt snap je niet? 

 

45 minuten geleden zei erwin05:

Bij een korting is er geen sprake van oplichting, wel van oneerlijkheid tegenover andere klanten die de volle prijs betalen.


Ik ben 20 jaar abonnee. Aanvankelijk was het gratis, toen een tientje per jaar (voor vervanging bij een defecte kaart en automatische verlenging na een jaar). Vervolgens is het abonnement jaarlijks duurder geworden, tot nu € 156/jr. Dat ik geen € 209.40 hoef te betalen, zoals iemand die een nieuw abonnement afsluit, kan ik echt niet oneerlijk vinden.
 

Als ik het goed lees ga je voor de hoofdkaart 17,45 euro betalen voor de 2de kaart geef je geen info.

Kennelijk ben ik onduidelijk geweest. Lees het bovenstaande nog eens.

 

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Sprietje:

Ik heb hele goede ervaringen met de SmartWi. Gebruik hem al meer dan 10 jaar en werkt perfect. Hooguit 1x in het half jaar dat hij eventjes problemen geeft. Wel is het zo dat de SmartWi niet werkt met de witte CI-module, vandaar dat ik ook nog 3 zwarte modules heb.

 

Misschien moet ik eens nieuwe firmware installeren? Helaas is er geen programma om dat te doen onder OS X of Linux 😞

 

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Per adres is er maar 1 hoofdkaart mogelijk dus kun je nooit 2 kaarten hebben die beide euro 17,45 kosten.

Mocht dit wel kunnen dan kun je beter een 2de kaart nemen want die kost dan maar euro 9,50 per maand.

 

Je leeft nog wel erg terug in de tijd zie ik het is nu echt 2018.

 

Het is makkelijker als je schrijft waar het nu om gaat dan 20 jaar terug.

 

Ook gaat dit deze thread over dat de 2de/3de kaart duurder wordt dus zou ik een andere aanmaken want jij hebt het waar anders over.

Je gaat van 20 jaar terug in de tijd naar smart wifi en een 2de hoofdkaart daar is deze thread niet voor bedoeld.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei erwin05:

Per adres is er maar 1 hoofdkaart mogelijk dus kun je nooit 2 kaarten hebben die beide euro 17,45 kosten.

Mocht dit wel kunnen dan kun je beter een 2de kaart nemen want die kost dan maar euro 9,50 per maand.

 

Je leeft nog wel erg terug in de tijd zie ik het is nu echt 2018.

 

Het is makkelijker als je schrijft waar het nu om gaat dan 20 jaar terug.

 

Ook gaat dit deze thread over dat de 2de/3de kaart duurder wordt dus zou ik een andere aanmaken want jij hebt het waar anders over.

Je gaat van 20 jaar terug in de tijd naar smart wifi en een 2de hoofdkaart daar is deze thread niet voor bedoeld.

Ben ik zo onduidelijk of lees jij niet goed?
Ik hèb het over een tweede kaart! Staat zelfs "extra kaart" op.
De dame aan de telefonische ingang wist kennelijk niet dat er maar 1 hoofdkaart per adres mogelijk is. Volgens haar zou mijn extra kaart € 17.45 moeten kosten.

 

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een extra kaart 2de kaart kost niet meer dan euro 9,50

 

Ik denk dan ze bedoeld dat je hoofdkaart nu naar euro 17,45 gaat nu je een 2de kaart erbij neemt voor euro 9,50

 

Wil je duidelijkheid want die kan niemand jouw op dit forum geven dan zou ik nog een keer bellen met CD.

Met mijn lezen is niks mis.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Shmuel:

Ik denk dat ze hun medewerkers beter moeten instrueren.
Ze zei echt, letterlijk: "Op de kaart die u nu hebt, hebt u korting. Voor de tweede kaart is geen korting mogelijk, die kost € 17.45 per maand".

 

Dit is geen vraag voor het forum maar voor de klantenservice van Canal Digitaal.

 

Bellen.

Klantenservice Canal Digitaal: 088-0038555 (lokaal tarief)

 

Telefonisch contact met onze klantenservice kan van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 21.00u.

 

Nog 1 ding je vind je zelf niet onduidelijk maar dat vond ik wel omdat je ook nog eens in een verkeerde thread post van een kaart die jij niet hebt.

Deze thread gaat over de oude 2de kaart die nog een korting krijgen.

 

Jouw probleem is miscommunicatie met de klantenservice.

 

 

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Er wordt steeds gesproken over 1 verschil tussen Start HD en Basis HD (de zender Fox sport), maar er is nog een belangrijk verschil: bij Start HD is een tweede kaart voor 9,50 niet mogelijk.

Dus betaal je voor een tweede kaart 17,45 of je neemt Basis HD voor 22,95 en een tweede kaart voor 9,50. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan is van oplichting ook geen sprake.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sprietje:

Beste Shmuel


Ik heb hele goede ervaringen met de SmartWi. Gebruik hem al meer dan 10 jaar en werkt perfect. Hooguit 1x in het half jaar dat hij eventjes problemen geeft. Wel is het zo dat de SmartWi niet werkt met de witte CI-module, vandaar dat ik ook nog 3 zwarte modules heb.

 

Hoe bewaakt je de SID limiet dan?

Of is drie zenders tegelijk het maximale bij jou? (Dus geen twintuners).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Shmuel:

Niet door die agent, nee. Maar de tariefstelling en de randvoorwaarden tonen nog steeds de kenmerken van de monopolist....

 

Hoezo? Joyne is er ook nog.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...