Ga naar inhoud


prijs verhogen per 1 oktober 2018


power12

Aanbevolen berichten

@Shmuel, je lijkt even een redelijke informatieachterstand te hebben.  😉

 

Inderdaad is Joyne er ook, maar of die per saldo nou zoveel goedkoper is? Die hebben ook hun investeringen en kosten..

Kabelproviders of Digitenne trouwens idem dito.

En de content providers jagen de tarieven ook behoorlijk op.

 

Check en vergelijk maar eens op internet wat genoemde partijen berekenen als jij een bepaald tv abonnement wilt.

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uur geleden zei HG5812:

Hallo.

Er wordt steeds gesproken over 1 verschil tussen Start HD en Basis HD (de zender Fox sport), maar er is nog een belangrijk verschil: bij Start HD is een tweede kaart voor 9,50 niet mogelijk.

Dus betaal je voor een tweede kaart 17,45 of je neemt Basis HD voor 22,95 en een tweede kaart voor 9,50. 

 

Raar een 2de kaart is niet mogelijk wordt er geschreven voor € 9,50 bij mij is niet mogelijk niet mogelijk maar voor € 17.45 krijg je wel een 2de kaart.

Waarom is voor € 9,50 dit dan niet mogelijk?

 

Bij een winkel op internet is deze info te vinden:

Omschrijving

Canal Digitaal extra smartkaart (gebruikte kaart)

Heeft u op de hoofdkaart het Basis of Basis HD pakket dan kost de tweede smartcard € 9.50 per maand, u krijgt dan op de tweede kaart het basis pakket.

Heeft u op de hoofdkaart het Familie pakket of hoger dan is het ook € 9.50 per maand, u krijgt dan op de tweede kaart het basispakket.

Eenmalig  overschrijvingsgeld  € 29.95 te betalen aan Canal Digitaal.

Het omzetten van de smartcard naar u als nieuwe klant duurt gemiddeld tussen de 5 en 10 werkdagen, hier hebben wij geen invloed op.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik hier lees is geen extra kaart mogelijk bij StartHD, dus of eerst upgraden naar BasisHD, of twee keer StartHD, waarbij een nieuw afgesloten StartHD (wat blijkbaar toch mogelijk is) €17,45 kost.

 

Dus stel je hebt nu StartHD voor €13, dan wordt het totaal €30,45.

Als je overstapt op BasisHD+extra kaart kost meer, t.w. €32,45

 

Misschien is voor de tweede kaart een idee om daar Vol voor te nemen (€9,95 per maand).

Moet je wel op een ander adres en rekeningnummer afsluiten en je krijgt de smartcard pas na anderhalve maand:

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het startHD packet is nieuw voor die mensen die geen 3 euro voetbalbelasting willen betalen. Om zo weinig mogelijk klanten hiervan gebruik te laten maken heeft men toen beslist dat men bij dit pakket géén 2e kaart meer kon bijbestellen. Wie toch zijn 2e kaart wou behouden die moest maar de volle pot betalen.

lees het hier nog eens terug : https://www.sat4all.com/forums/topic/362467-start-hd-pakket-canaldigitaal/

ondertussen sluipt die 3 euro langs alle mogelijke manieren toch in de pakketprijzen want betalen zullen we.......

aangepast door Jean-Claude
stupid auto-correct

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overstappen naar Joyne biedt ook niet veel voordeel, naast het opnieuw (laten) uitrichten van de schotel moet je twee CI-modules à €99 per stuk kopen.

Abonnement is €22+€5 per maand.

Als in je huidige ontvangers geen CI-module kan, moet je ook nog eens nieuwe ontvangers.

Kan je m.i. beter je huidige kaart sharen met de tweede ontvanger.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Mojo:

Hoezo? Joyne is er ook nog.


I know. Maar Joyne is (in mijn geval) aanwijsbaar duurder dan CD.
Misschien als ik nog eens in Marokko wil gaan overwinteren.... Maar met een 90 cm schotel had ik prima ontvangst van 23.5ºE in de Algarve. 

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Eduard07:

@Shmuel, je lijkt even een redelijke informatieachterstand te hebben.  😉


Zou het? Omdat ik m'n extra kaart onder in een stapeltje tegenkwam...?
 

Inderdaad is Joyne er ook, maar of die per saldo nou zoveel goedkoper is? Die hebben ook hun investeringen en kosten.

In mijn geval zeker niet. 
 

Kabelproviders of Digitenne trouwens idem dito.

Kabel bestaat niet waar ik woon. Digitenne (KPN-naam) heet hier gewoon DVB-T2. Krijg ik ca. 20 Duitstalige TV-kanalen op. Gebruik ik af en toe in de camper ook, in diverse Europese landen. Maar af en toe is het wel ontspannend om NPO of BBC te kunnen kijken, zonder nagesynchroniseerde spraak.
 

 

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jean-Claude:

het startHD packet is nieuw voor die mensen die geen 3 euro voetbalbelasting willen betalen. Om zo weinig mogelijk klanten hiervan gebruik te laten maken heeft men toen beslist dat men bij dit pakket géén 2e kaart meer kon bijbestellen. Wie toch zijn 2e kaart wou behouden die moest maar de volle pot betalen.

lees het hier nog eens terug : https://www.sat4all.com/forums/topic/362467-start-hd-pakket-canaldigitaal/

ondertussen sluipt die 3 euro langs alle mogelijke manieren toch in de pakketprijzen want betalen zullen we.......

Er staat niks over een 2de kaart in dat topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, dat topic ging over het startHD pakket 😎

maar dat van die extra kaart moet ook ergens rond die periode gemeld geweest zijn, herinner ik mij.....

hier bvb.

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ben ik niet de enige die zich mateloos ergert aan de verhogingen bij Canal Digitaal.

Ben nu ruim 15 jaar klant. Begonnen met iets van € 59 of € 69 per jaar(!).

Nu staat de teller op € 300 per jaar en het einde is niet in zicht.

Heb de kosten nog kunnen drukken dankzij de Smart Wi (werkt al jaren perfect zonder storing; aanrader)

Dat FOX verhaal zit me nog het meeste dwars. Maak daar geen gebruik van en toch er in geramd.

Veel protesten gelezen echter geen soelaas.  Waarom geen keuze voor de klant?

En dan roepen ze over die fantastische app. Ik zal wel de enige zijn maar zo fantastisch vind ik hem niet.

Op mijn Iphone zeer onstabiel (lees: niet te doen)  Op de Ipad wel goed.

Kan niet echt enthousiast worden van de beeldkwaliteit met casten via Chromecast.

Op verschillende TV's geprobeerd. Dan toch liever mijn vertrouwde Technisat decoder.

Die doet dat een stuk beter, sneller en met een fatsoenlijke EPG.

Ik betrap me er op regelmatig rond te kijken naar alternatieven.

Vandaar dat ik ook hier terecht kwam. Nog niet kunnen vinden. Maar er komt een dag....... 

 

Als laatste @ Astro Iris: Bij mij staat de € 1 verhoging inmiddels op de factuur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Nederbelg:

 

 

Als laatste @ Astro Iris: Bij mij staat de € 1 verhoging inmiddels op de factuur.

 

Ja bij mij ook voor de eerste keer voor de extra kaarten. Is ook meteen de laatste keer. Abonnement opgezegd. Ze zoeken het maar uit bij CD

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2018 om 11:44 zei Jean-Claude:

het startHD packet is nieuw voor die mensen die geen 3 euro voetbalbelasting willen betalen.


In mijn ervaring is het Start-HD-pakket de naam die gegeven is aan het Basis-HD-pakket voor mensen die voorheen het STB-pakket hadden. Dat voetbalkanaal is dan de onderscheidende factor. Zo kan niemand klagen. Geen haar op mijn hoofd heeft ooit gedacht over welke sportzender dan ook, staan ook niet bij m'n favorieten.

Kennelijk hangt het ervan af of je "van boven" of "van beneden" bij die € 13 terecht komt.....
 

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nederbelg 

 

Tenzij jij gecharmeerd bent van Fox Sports 1 Eredivisie betaal jij duidelijk te veel voor je abonnement. Er zijn twee goedkopere alternatieven: 

 

1. Overstappen naar het Start-HD-pakket. Dat zal nu enige moeite kosten, maar als je dreigt met opzeggen werken ze er mogelijk nog wel aan mee. Je betaalt daarna 13 Euro per maand. 

2. Overstappen naar VOL. Dat kost maar 9,95 per maand en dan kan je er ook een smartcard bijvragen. Je huidige zenderpakket kan je dan opzeggen. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...