Ga naar inhoud


Film 1 te bekijken van 27/12 tot 30/12


astro iris

Aanbevolen berichten


Daarom worden er tijdens die dagen na 00u geen liefdesfilms uitgezonden, omdat de Film1 kanalen dan gratis te bekijken zijn.

Ik was al op zoek waarom, of ik dacht dat Film1 hiermee gestopt was, ik ben blij dat het maar tijdelijk is.

Hopelijk komen er vanaf 1 januari 2020 nieuwe liefdesfilms, want ze worden de laatste tijd weer goed herhaald.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb op dit moment beeld op Film 1 action, Film 1 comedy en kids, Film 1 Primiere HD, Film 1 sundance.

Kunnen oude benamingen zijn, in de tv zit een oude zenderlijst.

 

Je kan proberen, bij geen beeld de kaart even ui en in de kaartlezer te schuiven voor het activeren van deze zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het 30 minuten volgehouden, het einde van een, het begin van een andere film, niet mijn favoriete films.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Een enkele film was aardig ivm niets beter op TV te vinden op dat moment. 

 

Bij mij liep het nog een aantal dagen in januari door en is daarna weer op zwart gegaan, echter weet ik nog steeds niet wat ik gemist heb.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staan ze al jaren op, heb in geen jaren die andere onzin reclame zenders bekeken.

Het is netflix of film1 hier, jammer dat de HBO's hier niet meer uitzenden, maar dat content zou ik nog kunnen bekijken met de ziggo go app., maar gebruik ik verder niet

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...