Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik lees het volgende in het aangehaalde artikel.

De Duitse minister van Binnenlandse Zaken zou maandag willen besluiten om kleine grensovergangen met Nederland sowieso te willen sluiten.

 

Er is dus nog niets besloten.

Het gaat dan om het inreizen van Duitsland, wat beperkt zou worden.

Uitreizen van Duitsland naar Nederland heeft geen restrictie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Diplomatiek taalgebruik.

Het zou mij verbazen als het niet werd besloten. Ik vermoed zelfs dat er ook druk vanuit Den Haag over is."Bleib zu Hause! "Ze zijn niet eens welkom.   

 

Ikzelf ga ervan uit dat ik maandag bij Nieuweschans terug zou worden gestuurd.Maar wat zou een Duitser nog in Nederland hebben te zoeken als bijna alle horeca en winkels, stranden en vakantieparken gesloten zijn?  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feestvierders spuwen op coronamaatregelen

Vandaag om 19:47 | Bron: Belga

https://www.standaard.be/cnt/dmf20200405_04913777

Sommige …. zijn echte onnozele egoïstische labbekakkers , geen enkel respect voor andere :mad:

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we hopen dat ze voor dit feest ruimhartig de portemonnee hebben moeten trekken t.b.v. de staatskas bij een controle door een streng handhavende autoriteit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Eduard07 zei:

Laten we hopen dat ze voor dit feest ruimhartig de portemonnee hebben moeten trekken t.b.v. de staatskas bij een controle door een streng handhavende autoriteit.

Ik hoop het ook , sommige denken gewoon niet na over de gevolgen , totdat ….

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens anders kwam ik dit tegen:

 

Nieuwsuitzending van 1 november jl: China lanceert met veel tam tam 5G 'supersnel' internet;

https://www.youtube.com/watch?v=rk3QqC6GgEM

En niet lang daarna begonnen mensen spontaan dood neer te vallen op straat, wat ook erg vreemd is in de context van een virus uitbraak. STRALING zou dat wel voor elkaar kunnen krijgen. Op dezelfde wijze waarop straling er ook voor zorgt dat vogels spontaan uit de lucht vallen of vissen happen naar adem wegens zuurstofgebrek.

 

Deze beelden zouden in de buurt van Wuhan zijn gemaakt;

 

 

 

 

Zou dit werkelijk met de uitrol van 5G te maken kunnen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Zou dit werkelijk met de uitrol van 5G te maken kunnen hebben?

Serieus?

 

Gast, denk na.. HF is een constante en kan niet eens invloed hebben op materie, behalve in temperatuur.

Je bent een techneut, je hoort dit te weten.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, drz zei:

Gast, denk na.. HF is een constante en kan niet eens invloed hebben op materie, behalve in temperatuur.

Je bent een techneut, je hoort dit te weten.

 

Ik ben uiteraard ook heel erg sceptisch drz en dan denk ik alleen maar aan al die hoogvermogen middengolf, kortegolf, FM- en TV- zenders die ooit in Lopik en IJsselstein hebben gestaan en geen virus heeft opgeleverd ;) Die hele 5G hetze gaat nu over internet en voortdurend wordt benadrukt dat de gebruikte frequentie van 60 GHz de oorzaak is van de snelle verspreiding. Lijkt mij ook wel een flink broodje aap verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt kiekkiek, net als dat de koeien zure melk zouden gaan geven wanneer er een treinrails langs de weilanden aangelegd zou worden..

 

 

...ook een leuke, het menselijk lichaam zou nooit snelheden boven de 40 km/pu kunnen doorstaan en zou uit elkaar vallen..

 

Ik heb de moeite genomen om een stukje uit wikipedia te kopiëren:

 

Quote

Biologische en gezondheidseffecten[bewerken | brontekst bewerken]

Elektromagnetische straling kan, afhankelijk van frequentie en vermogen, nadelige effecten hebben. Als de golflengte kleiner wordt dan ongeveer 10 nm (Röntgenstraling) dan is de energie zo hoog dat ionisatie op kan treden. Ioniserende straling kan kanker veroorzaken maar heeft desalniettemin medische toepassingen.

Niet-ioniserende straling kan ook schadelijke effecten hebben. Deze schade hangt (vrijwel) exclusief samen met de warmte die vrijkomt als de straling geabsorbeerd wordt door het lichaam. Zulke effecten kunnen bijvoorbeeld optreden in een magnetron of door blootstelling aan krachtige lichtbronnen als lasers.

Wereldwijd zijn meer dan 25.000 onderzoeken uitgevoerd naar de mogelijke effecten van EMS ten gevolge van de blootstelling aan straling afkomstig van relatief nieuwe apparatuur als GSM (masten) en wifi. Het overgrote deel van deze onderzoeken toont geen causaal verband aan tussen de straling en mogelijke negatieve effecten. Een enkel onderzoek doet dat wel. Analyse van deze laatste onderzoeken door de gezondheidsraad en vergelijkbare organisaties in andere landen wijst uit dat de deze laatste onderzoeken niet voldoen qua proefopzet of statistiek. Het internationaal breed gedeelde standpunt onder vakinhoudelijk deskundigen is dat er geen enkel bewijs is dat deze apparatuur schade aan de gezondheid veroorzaakt. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) hanteert dit standpunt ook.[1]

Gevoeligheid en angst voor schadelijke gevolgen[bewerken | brontekst bewerken]

Er zijn mensen die zeggen gezondheidsklachten te krijgen van elektromagnetische straling. Dit wordt ook wel elektrohypersensitiviteit (EHS) of elektroallergie genoemd.

In mei 2015 deed een internationale groep van meer dan 200 wetenschappers die zich bezighouden met de biologische en gezondheidseffecten van elektromagnetische velden een appel aan de secretaris-generaal van de Verenigde Naties, waarin werd opgeroepen tot het opstellen van meer beschermende WHO-richtlijnen voor elektromagnetische stralingsbronnen, zoals GSM, draadloze telefonie, Wi-Fi, slimme meters en babyfoons.[2] Daarnaast werd aangedrongen op het stimuleren van voorzorgsmaatregelen tegen blootstelling aan elektromagnetische velden en het informeren van het publiek over gezondheidseffecten, in het bijzonder het risico voor kinderen en de foetus.

In het appel stelden zij dat talrijke wetenschappelijke studies aantonen dat elektromagnetische velden op niveaus duidelijk onder de nu geldende normen invloed hebben op levende organismen. Deze invloeden zouden onder andere een verhoogd risico op kanker, genetische schade, structurele en functionele veranderingen in het voortplantingssysteem en neurologischeaandoeningen omvatten


 

Er staat echter een grove fout in het artikel en dat is dat het menselijk lichaam elektromagnetische signalen zou absorberen en daarmee warmte kan vrijkomen, echter is het zo dat het menselijk lichaam deze signalen reflecteert.

Moleculen kunnen daardoor sneller gaan bewegen, bij voldoende vermogen, en daarmee komt warmte vrij.

Het signaal zelf is een constante factor en zal ongehinderd zijn weg vervolgen in de richting waar het naar toe gereflecteerd wordt.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was voor de GSM masten in 1950, toen dachten de mensen dat de masten konden aanvallen.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kiekiek zei:

 

Ik ben uiteraard ook heel erg sceptisch drz en dan denk ik alleen maar aan al die hoogvermogen middengolf, kortegolf, FM- en TV- zenders die ooit in Lopik en IJsselstein hebben gestaan en geen virus heeft opgeleverd ;) Die hele 5G hetze gaat nu over internet en voortdurend wordt benadrukt dat de gebruikte frequentie van 60 GHz de oorzaak is van de snelle verspreiding. Lijkt mij ook wel een flink broodje aap verhaal.

 

Als je dat zo leest, lijk jij te twijfelen of dit waar is.

Neem van mij aan:  het is grote bultshit....

Toen ik dit gisteren voor de eerste keer las, kwam ik niet bij van het lachen.

Voor de volledigheid, hier de volledige mop:

 

 

Quote

 

Het laatste nieuws: de coronacrisis is een gevolg van de invoering van het nieuwe 5G-netwerk. Want kijk maar naar het jaar 2003, toen 3G werd uitgerold. Toen had de wereld plotseling het sarsvirus onder de leden. Het jaar 2009, hetzelfde verhaal: 4G en meteen een uitbraak van varkensgriep. En nu corona, toevállig in hetzelfde jaar waarin ook 5G wordt ingevoerd.

Het is ook verstandig om je niet te laten vaccineren, mocht het vaccin tegen covid-19 er straks komen. Burgers worden namelijk niet gevaccineerd, maar gechipt.

En weet je dat Bill Gates,  vele miljoenen geschonken heeft aan het onderzoek naar een geneesmiddel.  Weet ie soms meer?  Is ie bang dat het virus zou overslaan naar Windows?

 

Nogmaals.  Dit is complete nonsens.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...