Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, TangoBravo zei:

Er staat in de Volkskrant van een paar dagen geleden een interessant artikel:

 

"Help! Verlos ons van deze opiniedemie"

 

Zoek maar eens op...

4 jaar of 87000€ boete , nou …. wie dan nog niet nadenkt over de gevolgen ….

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik denk dat je beter moet lezen!

 

Sin-nl is een club, die gerechtelijke uitspraken en uitspraken van het medisch tuchtcollege betwist en degene die deel genomen hebben aan die betwistte procedures op hun "zwarte"lijst zetten.

 

Achtergrond leesvoer.

Dagblad Trouw over SIN-NL

 

Van Dissel was in ieder geval in 2006 lid van het medisch tuchtcollege regio Den Haag.

In de link die je aanhaalt wordt zijn naam genoemd als degene die een arts vrij gesproken heeft van een aanklacht.

SIN-NL is het niet eens met die vrijspraak (en vele andere uitspraken) en heeft van Dissel een plaatje gegeven op hun lijst.

Die lijst heeft geen wettelijke status of grondslag.

 

https://www.rivm.nl/rivm/kennis-en-kunde/experts-en-expertise/prof-dr-j-t-jaap-van-dissel/nevenfuncties-prof-dr-j-t-jaap-van-dissel

Nevenfuncties, afgesloten per medio augustus 2013

  • Tuchtcollege regio Den Haag, lid

 

Zeggen dat hij op de zwarte lijst van artsen staat is onjuist, je zou het laster kunnen noemen.

Hij staat genoemd op de site van SIN als lid van het tuchtcollege.

Achter  stichting SIN-NL, zit voorzitter juriste Sophie Hankes. Begin deze eeuw raakte zij invalide door een ­medische misser

 

Van Dissel dankt zijn vermelding niet aan een medische misser die hij zou hebben begaan, maar dat hij als lid van de tuchtraad een arts zou hebben vrij gesproken die een medische misser zou hebben begaan.

 

Zo komt nepnieuws in de wereld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren berichtje van bazin, nog een mnd doppen erbij. Volgens mij zal de griep rondgaan tot iedereen en desnoods na de lock down het gehad heeft of min een vaccin gehad heeft.

Deze lock down , bestaat er iets anders, was en is mss de beste oplossing wegens geen medicatie.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De actuele dagelijkse cijfers van het RIVM.

 

Positief geteste personen

Ziekenhuisopnames

Overleden personen

16.627*

6.622

1.651**

(+904) (+336)

(+164)

 

*Het werkelijke aantal besmettingen met het nieuwe coronavirus ligt hoger dan het aantal dat hier genoemd wordt. Dit komt omdat niet iedereen met mogelijke besmetting getest wordt
** Er is een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat overlijden gerapporteerd wordt. 

 

Symptomen nieuw coronavirus

Klachten die veel voorkomen:

  • Koorts 
  • Luchtwegklachten zoals hoesten
  • Verkoudheid
  • Niezen
  • Kortademigheid

Blijf thuis bij:

  • Neusverkoudheid
  • Loopneus
  • Niezen
  • Keelpijn
  • Lichte hoest
  • Verhoging (tot 38 graden)

Belangrijk: als je verkoudheidsklachten met koorts hebt, moet iedereen in het huishouden thuisblijven. 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Belangrijk: als je verkoudheidsklachten met koorts hebt, moet iedereen in het huishouden thuisblijven.
 

Hoe leg ik dat uit aan de baas van mijn vrouw als  mijn dochter of ik morgen verkouden worden? Huisdokter gebruiken als drukkingsmiddel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij ons op de zaak wil het bedrijf geen uitbraak die het hele bedrijf stil legt, dus wordt het advies opgevolgd.

Er wordt al zoveel mogelijk thuis gewerkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ceesv zei:
 

Blijf thuis bij:

  • Neusverkoudheid
  • Loopneus
  • Niezen
  • Keelpijn
  • Lichte hoest
  • Verhoging (tot 38 graden)

Belangrijk: als je verkoudheidsklachten met koorts hebt, moet iedereen in het huishouden thuisblijven. 

 

Tja, hoe maak je het onderscheid in deze tijd met dat de meesten met hooikoorts klachten vaak al 3 van deze symptomen hebben?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens mij proberen ze het virus te verdringen met rook van autobanden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...