Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

Kan het ook zijn dat in het VK nationale trots en zelfverzekerdheid inmiddels worden verward met nationaal narcisme?

 

De Britse koningin hield gisteren een toepspraak op de Britse TV. De ene na de andere toespeling op WO2. 

De Britten blijven erin hangen: ": Remember the War" en "We will meet again.". Wijselijk liet ze twee strofes weg die erop volgen: "Don't know where", "Don't know when".....   

 

Over nep middelen tegen corona gesproken: grote vriend Trump heeft "misschien nog een ander tovermiddel voor de bijgelovigen: 

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/trump-blijft-malariamedicijn-aanprijzen-als-geheim-wapen-in-de-strijd-tegen-corona~b4b72fdf7/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

 

De Britten (Amerikanen) denken nog steeds dat zij het middelpunt van het heelal zijn en de wijsheid in pacht hebben.

2020 wordt - vrees ik - het jaar van de grote ontnuchteringen voor deze twee volkeren. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


54 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

 

Nogmaals.  Dit is complete nonsens.

 

 Ik kan me nog het vermogen herinneren van de TV zender van Nederland 1 in IJsselstein: 1 MW. Plus al die andere zenders die daar bij elkaar HF aan het spuwen waren, nog eens een Megawatt bij elkaar.

 

Wat zou een gemiddeld 5G ´zendertje´ doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat kun je wellicht ook op heel wat andere naties en bevolkingsgroepen van toepassing verklaren...!

Hier is een mooie Engelse term voor: "whataboutism". We hadden het  toch over het VK m.b.t. het virus?   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tonskidutch zei:

 

jij zelf gooit Trump erbij, dus ik dacht dan gooi ik maar alle suf-trutten erbij die niet bij ons beeld van de situatie passen.

 

Die zag ik al aankomen.😁

Maar Trump en Johnson - een pot nat, toch? Behalve dan dat ik wel  liever Trump in het ziekenhuis had willen hebben met corona..

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Nou, dat lijkt me niet echt genuanceerd. Boris heeft nog wel management potentiaal.

Maar ik zie hem liever bij Top-Gear dan aan het roer van ons land.

Je bent nu al vergeten hoe BJ met de waarheid en het parlement omging tijdens de Brexit discussie? Hij is net zo'n fantast als Trump. Als burgemeester van Londen was hij ook meer narcist dan burgemeester. De manager kwaliteiten van BJ betwijfel ik sterk. Alleen luistert hij wel beter naar anderen, naar figuren zoals Cummings.... 

 

Maar bij de strijd tegen corona was hij net zo eigenwijs als Trump.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, wat zal ik iemand benadelen of bevoordelen of beoordelen.

Je hebt zo'n man verdiend of je verdiend beter. En zo zie ik de Brit en of de Amerikaan en of de Braziliaan en of de Ultra Orthodoxe Haderim. De lijst is lang.

De stem die je geeft aan zo'n gast is je eigen valkuil.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we deze richting van de discussie afsluiten en ons beperken tot de titel?

 

Politieke discussies horen hier niet thuis.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trump is wel extra zorgelijk.

Een paar weken geleden sprak hij nog over "tremendous control".

Afgelopen weekend was het dat er twee zware weken aan zouden komen.

 

Nog geen twee dagen later - vandaag- orakelt hij het volgende:

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52175746

 

Experts als Fauci snoert hij de mond. 

De man weet een uur later al niet meer wat hij een uur eerder uit de duim heeft gezogen.

 

Ik vraag me af of de VS dit virus ooit onder de knie gaat krijgen. Het wachten is echt op een serieus vaccin.

 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ik vraag me af of de VS dit virus ooit onder de knie gaat krijgen. Het wachten is echt op een serieus vaccin.

 

 

 

Bekijk het eens anders:

 

In Amerika schiet het aantal besmettingen razendsnel omhoog, inmiddels is 1 op de 1000 inwoners besmet.

 

Het zou wel eens zo kunnen zijn dat Amerika het snelst naar volledige immuniteit van de bevolking kan groeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, drz zei:

Er staat echter een grove fout in het artikel en dat is dat het menselijk lichaam elektromagnetische signalen zou absorberen en daarmee warmte kan vrijkomen, echter is het zo dat het menselijk lichaam deze signalen reflecteert.

Moleculen kunnen daardoor sneller gaan bewegen, bij voldoende vermogen, en daarmee komt warmte vrij.

Het signaal zelf is een constante factor en zal ongehinderd zijn weg vervolgen in de richting waar het naar toe gereflecteerd wordt.

Het Wiki artikel is volledig juist. Als straling geabsorbeerd wordt, wordt er warmte ontwikkeld en geldt uiteraard de energie behoudswet. Ik denk dat je energie en intensiteit van straling verwisselt, maar het zijn onderscheidene grootheden. Het menselijk lichaam is weinig spiegelend, en zal niet gauw reflecteren. Bij gedeeltelijke absorptie zal bij de doorgaande straling (transmissie) de energie niet veranderd zijn, maar de intensiteit wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Bekijk het eens anders:

 

In Amerika schiet het aantal besmettingen razendsnel omhoog, inmiddels is 1 op de 1000 inwoners besmet.

 

Het zou wel eens zo kunnen zijn dat Amerika het snelst naar volledige immuniteit van de bevolking kan groeien.

Het hele Amerikaanse volk zou dan dus onderdeel zijn van een groot medisch experiment o.l.v. top viroloog  Trump?

Luguber!

 

Trouwens, het lijkt erop dat een dergelijk (zeer risicovol) experiment al bewust plaatsvindt in Zweden.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...