Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

23 minutes ago, kiekiek said:

 

Ja. Overleden mensen worden daar niet eens meer opgehaald.

De titel luidt "En el Guasmo queman basura para repeler el mal olor de un cadáver" .

Dat betekend in Nederlands "In el Guasmo wordt vuilnis verbrand om de stank van een kadaver te verdrijven" ...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is wel heel bizar..

 

Het is trouwens erg stil op de straten. Wanneer je op de diverse webcams kijkt, te vinden in de settingslijst van ‘hensat’, dan zie je dat wegen en straten bijna uitgestorven zijn.

..angstvallig stil.

 

In onze omgeving beginnen mensen zich grieperig te voelen.. ...het lijkt akelig dichtbij te komen als een soort van giftig onkruid wat ons lichaam stilaan overwoekerd..

In de verte een nies, een kuch...

...Door de straat slenterend met de hond zie ik mensen voor de tv zitten, kijkend naar programma’s die niet te definiëren zijn maar het woordje ‘corona’ is vaak in beeld te zien...op grote afstand..

....Zelf heb ik zo nu en dan een kuchje, maar dat heb ik wel vaker maar ik vraag mij nu af of ik misschien ook ziek ga worden...en misschien de rest van het gezin ook.


...verder is alles erg stil, zo’n stilte alsof er een dik pak sneeuw is gevallen tijdens een ijskoude winternacht..

Geen vliegtuig in de verte, geen auto’s, geen mensen.

 

 

(...ja, de verveling slaat hier ook toe) 😉

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, drz zei:

....Zelf heb ik zo nu en dan een kuchje, maar dat heb ik wel vaker maar ik vraag mij nu af of ik misschien ook ziek ga worden...en misschien de rest van het gezin ook.

 

Moet heel lastig zijn voor mensen met hooikoorts.

Tranende ogen, loopneus en af en toe een nies.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de warmte in Nederland zullen het wel zomerbanden zijn Tonski...

 

Ik hoor inderdaad van een aantal mensen dat ze problemen hebben met het binnen zitten, niet ergens heen kunnen en dat soort dingen.

Voor mij is dat geen probleem... ik ga toch al nergens heen, evenementen, cafe's restaurants bedoel ik dan... ik ga nooit uit, dus voor mij verandert er eigenlijk niets... behalve dan dat je niet met vacantie kan... en dat het boodschappendoen om de 14 dagen een risiko is, je loopt niet zorgeloos rond.... 

Hoe warmer het wordt , hoe minder ik toch al naar buiten ga omdat ik erg slecht tegen de warmte kan.

 

Mensen vergeten uiteraard dat je ook nog hooikoorts kan hebben, maar de gewone verkoudheid waarbij je hoest en keelpijn hebt is er uiteraard ook nog... in het voorjaar doe ik vrijwel altijd mee... door thuis te blijven lijkt het er op dat ik dit jaar voor het eerst niet mee doe :)

 

 

Ik wens iedereen erg veel sterkte... en hoop dat jullie en je dierbaren gezond mogen blijven.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, boudeman zei:

Het RKI heeft NL tot risicoland bestempeld en morgen wordt grensverkeer tussen NL en DE aan banden gelegd.

 

Heb je daar een link van? Ik kan het zo snel even niet vinden. 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...