Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


https://covid19.healthdata.org/netherlands

daar zie je (vandaag) dat mondkapjes gebruiken als prognose misschien 400 mensen voor infectie /besmetting beschermt en zo'n 4 doden minder

statistici zijn ook maar waarzeggers

 

er zou eens een vijfde groep moeten worden getoond in al die statistieken, het aantal mensen met blijvend letsel en lichamelijke of psychische beperking

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

https://covid19.healthdata.org/netherlands

daar zie je (vandaag) dat mondkapjes gebruiken als prognose misschien 400 mensen voor infectie /besmetting beschermt en zo'n 4 doden minder

statistici zijn ook maar waarzeggers

 

 

Tsjaaa wat is waarheid? Vanmorgen werd op de tv gezegd dat als 200.000 mensen een week een mondkapje zouden dragen dat het 1 besmetting zou schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in den Belgiek , of je nou voor- of tegenstander bent , geen mondmasker op ,

kost je nutteloos verkwist geld aan de staat , m.a.w. een boete !!!!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ceesv zei:

De wereld heeft 7.800.000.000 inwoners, bijna 8 miljard.

Een groei van 80 miljoen is een jaarlijkse toename van 1% van de wereldbevolking.

Voor elke 2 nieuwe geboorten sterft er ongeveer een aardbewoner, die groei gaat dus iets langzamer.

Dit eerste halfjaar van 2020 zijn er op de wereld 81 miljoen geboortes tegen 34 miljoen sterfgevallen.

 

https://www.worldometers.info/nl/

 

De natuur regelt zichzelf, is er niet genoeg voedsel, zal de bevolking vanzelf afnemen tot er een natuurlijk evenwicht is bereikt.

Sommige bevolkte gebieden zijn zeer dicht bevolkt, maar grote gedeelten van de aarde zijn nagenoeg onbevolkt.

Er is dus een alternatief.

 

 

   

 

Als ik het goed lees dit jaar (2020) 47 miljoen netto. En we zijn iets over de helft.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, kiekiek said:

 

Tsjaaa wat is waarheid? Vanmorgen werd op de tv gezegd dat als 200.000 mensen een week een mondkapje zouden dragen dat het 1 besmetting zou schelen.

Wat een enorme onzin in Spanje is bewezen dat het dragen van een mondkapje wel degelijk veel infecties voorkomt, je moet het wel allemaal dragen en niet de helft maar daar begrijpen de mensen weer geen zier van of willen het niet begrijpen. Als zo´n kapje niets voorstelt dan hoeven ze die bij een operatie toch ook niet meer op te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, maar blijkbaar zijn er die denken dat ze "der übermensch" zijn 🤔

Mij niet gelaten, maar laat ze hier maar wegblijven, wij zijn gelukkig en covid-vrij hier op de campo 😀

Cahors Big Bisat - 4x Relook twin-LNB's

M7 MP-201 kreng

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, wanderer zei:

boeren produceren voor 80% voor de export...dus het kan best een beetje minder met de boeren...

 

Dat is wel een vertekend beeld hé, want wat versta je onder export?

Versta je daar ook onder dat 30% van de wereldwijde gebruikte tomaten zaden uit Nederland komt?

Versta je daar onder dat Nederland wereldleider is in het kweken van pootaardappelen?

Versta je daar onder dat Nederland een belangrijke producent van suiker is?

Of kijk je alleen maar naar de varkens die geëxporteerd worden?

En wist je wel dat 1 kilo tomatenzaad net zo duur is als 2 kilo goud?

En wist je dat 80% van onze kassenbouw/kweek al in het buitenland plaats vindt?

En als Nederland zijn eigen bevolking zou moeten voeden dat dit dan helemaal niet mogelijk is? Per persoon wordt geschat dat er 1500m2 nodig is om voldoende te verbouwen en zo groot is Nederland zelfs helemaal niet.

Wij kunnen dan wel veel exporteren maar importeren nog veel meer voedsel, 75% van al het voedsel (dus niet van het geproduceerde voedsel) komt nl. uit het buitenland.

 

Ik ben zelf geen boer en heb ook geen connecties met boeren maar denk er toch wel wat genuanceerder over dan bij elke kippen/varkensstal te denken "die gaan toch naar China laat ze die daar zelf maar fokken/vetmesten"

 

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Penthe zei:

Wat een enorme onzin in Spanje is bewezen dat het dragen van een mondkapje wel degelijk veel infecties voorkomt, je moet het wel allemaal dragen en niet de helft maar daar begrijpen de mensen weer geen zier van of willen het niet begrijpen.

 

Geloof me: je wordt hier gewoon doodgegooid met zin en onzin over mondkapjes. Je moet er gewoon om lachen. Waar ze het vandaan halen? Van de week las ik ergens dat ze spatbrillen gaan verplichten. In Nederland slaan ze gewoon weer door van het ene uiterste naar het andere uiterste.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, kiekiek said:

 

Geloof me: je wordt hier gewoon doodgegooid met zin en onzin over mondkapjes. Je moet er gewoon om lachen. Waar ze het vandaan halen? Van de week las ik ergens dat ze spatbrillen gaan verplichten. In Nederland slaan ze gewoon weer door van het ene uiterste naar het andere uiterste.

 

 

Geloof me ik lees veel Nederlands nieuws en de laatste tijd valt mijn mond met regelmaat open dus ja je hebt gelijk daarmee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog steeds onderweg naar Nederland, in diverse bar en restaurants binnen geweest,

In Spanje en Frankrijk, als ze nu in Nederland eerst eens beginnen om het bedienend personeel verplchten een  mondkapje te dragen, zoals ook in die landen.

Ik ga geen restaurant meer binnen in Nederland.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, D.Quijote zei:

Ik ga geen restaurant meer binnen in Nederland.

Ik ga hier in België zelfs voorlopig niet meer op cafe !!

Naar de frituur nog wel , je mag daar met maximum 2 tot 3 personen binnen !!

De uitbaters zijn ook VERPLICHT mondkapjes & handschoenen te dragen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...