Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Jongens, wordt toch eens wakker, voor het genetisch veranderen van virussen heb je echt geen lab nodig, dat gebeurt vanzelf wel, vooral bij retro-virussen.

Wat een gezwets over Chinezen in laboratoria en Amerikanen die het in China geplant hebben, hou alsjeblieft op met die onzin, het slaat nergens op.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja uiteraard weten de mensen in een klein land op een satelliet forum het beter dan de rest van de wereld, dat vind ik pas onzin.

 

Als je gericht te werk wilt gaan met een virus kom je wel degelijk in een lab terrecht. Defensie gaat echt niet zitten wachten tot een virus in hun voordeel gaat muteren :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist omdat niets geloofwaardigs is zit er iets achter wat niet in de haak is. Ik heb met eigen ogen kunnen meemaken wat een op macht en geld bewust persoon kan doen met een gewone groep mensen. Daar ga je heel slecht van slapen.

 

Mensen die vooral blijven denken dat zulk kwaads niet mogelijk is moeten vooral blijven doordromen.

6 minutes ago, astro iris said:

1/3 van de patiënten uit China waren niet in Wuhan op die markt geweest

Even aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Penthe zei:

Dat vind jij.

Noop.

 

Ik vind het volslagen doorgeslagen waanzin.

Zet je verstand aan, dan weet je dat het nergens op slaat. Jezelf vernietigen om anderen te vernietigen, dat is iets voor een individuele totaal geschifte.

Maar goed, we hebben zo'n figuur, te weten Trump. Maar zelfs die, hoewel, hoe geschift kun je zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan weet ik niet waar jij leeft maar het zit vol met de geschiften op deze planeet, macht geld en mensen letterlijk uitschakelen is dagelijkse kost. Dit gebeurd tegenwoordig al op school waar je eigen kind naartoe gaat. Als je de TV met 10 jaar terug vergelijkt is het geweld ook met 60% toegenomen en tegenwoordig is een klein ruzietje gelijk een messteek.

 

De meesten geven geen moer om een ander en enkel om zichzelf dus ja een virus kan makkelijk uit een lab komen als je van een bepaalde groep mensen af wilt komen en dit geld en macht oplevert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kiekiek zei:

We kunnen niets uitsluiten, er bestaat ook zoiets als biowarfare.

 

Biologische oorlogvoering is al zeer oud...

....

In 1767 verspreidden de Britten met pokken besmette dekens onder de Indianen. Tijdens de Tweede Wereldoorlog gebruikten de Japanse bezetters van China de pest tegen de Chinese bevolking, met 200 000 doden (volgens sommige lezingen 440 000) als gevolg.

Minder bekend is dat de Duitsers in 1943 eveneens gebruik maakten van biologische oorlogvoering door de drooggemalen Pontijnse moerassen weer onder water te zetten, zodat malaria kon terugkeren en eventueel door het gebied oprukkende geallieerde troepen de ziekte zouden oplopen.

Verscheidene landen, zoals de Sovjet-Unie, de Verenigde Staten, China en Groot-Brittannië, hebben in het verleden onderzoek gedaan naar biologische wapens en oorlogvoering, maar tot dusver is alleen Japan daadwerkelijk tot betrekkelijk grootschalige biologische oorlogvoering overgegaan.

In de 20e eeuw zijn veel testen gedaan, waarbij ook weleens dingen fout zijn gegaan. Zo ontsnapte in 1979 in Rusland een wolk met miltvuurbacteriën. Er werden 79 resulterende gevallen van miltvuur geconstateerd. 68 patiënten kwamen om het leven. In Schotland waren tot 1990 enkele eilandjes (waaronder Gruinard, in 1986 ontsmet met behulp van 280 ton formaldehyde) verboden terrein na Britse proeven met miltvuur in 1942. De sporen van de miltvuurbacterie zijn namelijk ongewoon resistent en kunnen na decennia nog tot leven worden gewekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Biologische oorlogvoering is niets nieuws.

Als je een virus kunt ontwikkelen kun je ook

antistoffen ontwikkelen lijkt mij.

 

Maar laat ik verder geen doemdenker zijn...

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Con said:

Biologische oorlogvoering is niets nieuws.

Als je een virus kunt ontwikkelen kun je ook

antistoffen ontwikkelen lijkt mij.

 

Maar laat ik verder geen doemdenker zijn...

De antistoffen zijn niet of maar voor korte duur actief en kun je weer ziek worden.

 

Een virus muteert ook dus je kunt er geen één middel tegen hebben. Die mutaties maken het wel mogelijk om patient nul te vinden want er zijn families binnen de virussen. Precies zien wanneer er een afsplitsing is of een vermenging.

 

Covid19 zal ons nog lang begeleiden voor generaties...mensen.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...