Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Met vandaag 485 nieuwe besmettingen is ons morgen een persconferentie in het vooruitzicht gesteld.

Gaat het kabinet op de rem trappen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien een monddoekjes plicht in winkels en drukke straten?

Het went snel, kan ik uit ervaring vertellen en terug in Nederland was het juist vreemd om zonder monddoekje de winkel in te stappen.

Dat monddoekje gaf toch wel een vorm van veiligheid, al is natuurlijk nog niet bewezen of dat echt het geval is, maar ergens tussen de oren geeft een soort van bewust zijn van de situatie.

 

Ik ben in elk geval niet tegen een verplicht monddoekje op plaatsen waar veel mensen bij elkaar zijn.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ook weer in Nederland, draag nog steeds een mondkapje buiten op straat, zie mensen van richting veranderen als ik er aan kom. Bij boodschappen doen zie ik zelden iemand met ook een mondkapje.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

principe luxemburg en duitsland vind ik bevredigend en duidelijk veilig : buiten  geen mondkapjes als je afstand kan houden van 2 m .Zodra je ergens binnegaat mondmasker tot zolang je rondloopt/wandelt.Aan tafel geen masker nodig mits afstand bewaard blijf.Klaar en duidelijk voor idereen.In Belgie wordt het stilaan een nazi regime met de bedoeling te onderdrukken en boetes uit te delen om de staatskas te spijzen.Elke 500 m gelden andere regels

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, bellejt zei:

In Belgie wordt het stilaan een nazi regime met de bedoeling te onderdrukken en boetes uit te delen om de staatskas te spijzen.Elke 500 m gelden andere regels

Nou, jij hebt in ieder geval geen behandeling tegen Corona nodig.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, bellejt zei:

principe luxemburg en duitsland vind ik bevredigend en duidelijk veilig : buiten  geen mondkapjes als je afstand kan houden van 2 m .Zodra je ergens binnegaat mondmasker tot zolang je rondloopt/wandelt.Aan tafel geen masker nodig mits afstand bewaard blijf.Klaar en duidelijk voor idereen.In Belgie wordt het stilaan een nazi regime met de bedoeling te onderdrukken en boetes uit te delen om de staatskas te spijzen.Elke 500 m gelden andere regels

Mijn nog levende hoogbejaarde ouders hebben het nazi regime meegemaakt en dat was toch heel wat anders dan hetgeen jij hier beweert. Trouwens het nazi regime had niet iedere 500 meters andere regels, 1 regel en hield je je daaraan niet dan kon je het nu niet meer navertellen.. Voor je nog zoiets zegt best even nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, bellejt zei:

In Belgie wordt het stilaan een nazi regime

Wij hebben nu tenminste zelfs een koele oma minister van volksgezondheid 😱😂

 

Nu bloedserieus: FULL Lockdown 2 , 366 dagen !!!!

En da' die anti-lockers dan maar op een ander gaan wateren !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor diegene die dachten dat mondmaskers van de 21 ste eeuw waren.....

 

Volgende foto's komen uit 1918-1919 ten tijde van de Spaanse griep

 

De gezondheidscrisis van Covid-19 is de ernstigste die Frankrijk in een eeuw heeft meegemaakt. In een heel andere context, en aan het einde van de Eerste Wereldoorlog, raakte de zogenaamde Spaanse griep de wereld. In de winter van 1918-1919 zullen er tot een miljard zieke mensen zijn, op een totale bevolking van 1,9 miljard mensen op de planeet, en het aantal sterfgevallen als gevolg van deze pandemie wordt geschat op 50 tot 100 miljoen. De epidemie heeft ongeveer 408.000 mensen in Frankrijk gedood, waaronder Guillaume Apollinaire en Edmond Rostand. De site "Tous les jours curieux", gewijd aan fotografie, vond foto's uit deze periode
  

Aantekening 2020-08-05 201846.jpg

Knipsel.JPG

Knipsel 2.JPG

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-7-2020 om 22:46, Con zei:

 

Wellicht proberen ze de zak te scannen waarbij een app een en ander voorleest.?

 

Heb het even voor je na gevraagd bij een deskundige die hier dagelijks mee geconfronteerd wordt.

Toen ik aankwam met blinden die gingen winkelen stond hij al even beduusd te kijken en toen ik de App aanhaalde die het wel even voorlas begon hij te lachen.

 

zijn reactie;

"Joh, dan moet je een kop hebben als een koe om je te kunnen herinneren waar wat staat en hoe vaak ben je zelf niet aan het zoeken als het net weer ergens anders staat"?

Op de App was zijn reactie;

"Die zijn er wel maar stel je je een voor er staan 6 soorten koffiemelk en je vindt er maar 1 lekker hoe lang ga je er over doen om die streepjescode te vinden en elk pakje in te scannen om de juiste te vinden"?

De vraag over geur beantwoorde hij met; "inderdaad werkt het geurorgaan van een blinde meestal vele malen beter dan van mensen die kunnen horen en zien maar je kunt echt niet aan een zak chips ruiken of het paprika is of bolonese"

Hoe ze dat dan wel doen?

"nou simpel als je snel wat nodig hebt dan meldt je je bij de klantenservice en die lopen met je mee om de juiste spullen voor je te pakken".

Maar zegt hij "alle andere boodschappen bestel je gewoon on-line en hier wordt het gewoon door de winkel aan huis bezorgd en bij mijn dochter wordt alles bezorgd door Picnic

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, kiekiek said:

Heel apart, corona opeens weg? Dit staat gewoon op de website van het RIVM:

 

iazari_wk30_19_20_website.jpg

In Spanje wordt Corona ook niet aangegeven op dit soort grafieken, staat schijnbaar nog niet eens in de computer. Wel meer dan 3000 nieuwe geinfecteerden in de afgelopen 24 uur met het missen van cijfers uit verschillende regios dus gaat er maar vanuit dat het aantal meer dan het dubbele is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Covid heeft een eigen afdeling bij het RIVM?

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...