Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Mijn zwager en vriendin hebben ook Corona gehad en beiden lagen ze een maand plat, dit is nu al 2 maanden geleden en hij heeft nog steeds zijn smaak in de mond niet terug.

 

En net in het nieuws enkel in Barcelona in de afgelopen 24 uur 1303 geinfecteerden erbij ook in de oudren opvanghuizen gaat het weer de verkeerde kant uit, En overal in het land nieuwe uitbraken en de jeugd maar feesten en feesten overal zonder maskers en bier over elkaar heen spugen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


18 minuten geleden, minplus zei:

Ik vermoed dat degenen die getest zijn een paar % van de rijken is geweest die iets onder de leden hadden. Voordat je op 60% van die 1, zoveel miljard anderen zit....

Rijken wonen niet in slums.

Lees het artikel even (desnoods met Google Translate), de link staat er niet voor niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indeed.

Maar goed, 7000 personen (die zich ziek meldden) getest , waarvan 2/3e uit slums en de rest hogerop. En dan zie je meer ellende in de slums, zoals iedereen met enig benul op z'n klompen aan kon voelen, maar het is nu ook  in een onderzoek aangetoond.

Maar meer ook niet. Helemaal niet dat 57% van de bevolking al de rest aan het beschermen is. Zal mogelijk 0,57% zijn.

 

Het bericht goed analyseren. In het bericht veronderstelt men dat 1,6 miljoen mensen besmet zijn. Op een bevolking van een kleine 1,4 miljard. Zit je op 0,1%.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, astro iris said:

Tja daar zijn de complot theorieën weer. ze hoeft geen schuiladres, Trump zal ze met open armen ontvangen.

Het kan echter ook waar zijn dus niet direct een conclusie trekken. Ik heb al maanden in mijn hoofd dat dit virus wel heel erg selectief is dus kan het best uit een lab komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Penthe said:

Als het in de express staat kunnen we er rustig van uit gaan dat het een onzinbericht is.

Misschien dat daarom ook de link naar het bericht in de Telegraaf zo snel verdwenen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, johnno said:

Als het in de express staat kunnen we er rustig van uit gaan dat het een onzinbericht is.

Misschien dat daarom ook de link naar het bericht in de Telegraaf zo snel verdwenen is.

Het staat zo ondertussen al overal en als het overal staat kun je er vanuit gaan dat dit niet zomaar onzin is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...