Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, drz zei:

Wil je echt een effectieve maatregel, sluit dan de mensen gewoon op of pak de wapenstok te voorschijn.

...in landen ten zuiden van frankrijk werkt dat ook prima.

 

Of pak de wapenstok te voorschijn?

Je kunt ze ook 100 zweepslagen geven en dan 15 jaar naar een werkkamp in Siberie sturen. Of zet ze gelijk tegen de muur!

 

In landen ten zuiden van Frankrijk werkt dat ook prima.

Heb je daar een bron voor of zuig je dat uit je duim?

 

Waarom noem je deze landen niet gewoon bij hun naam? Dan weten we waar je het over hebt.

Dit is een goed voorbeeld van hoe -fake news- ontstaat waar meneer Trump ook zo goed in is.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ah, nonsense. Wanneer je in Spanje een grote mond hebt tegen de politie of je doet dingen tegen het gezag die in Nederland gewoon getolereerd worden, dan krijg je met een knuppel op je lijf... en dit is geen nepnieuws...

Dan heb ik het nog niet eens over landen als marokko en dergelijke.

 

..en misschien zijn die zweepslagen voor sommige lui wel nuttig, of dat werkkamp.

Helaas hebben we in Nederland voor een veel heftigere methode gekozen....hier worden criminelen en overtreders doodgeknuffeld en financieel uitgekleed.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een knuppel op je lijf in Spanje?

Heb je wat gerookt of slecht gedroomd?

Je loopt uit je nek te lullen. 

 

Je loopt net als Luisteraar ongefundeerde beweringen te doen die niet op betrouwbare bronnen berusten. (je geeft geen bron aan)

Je bent aan het opstoken en je bent de sfeer op dit forum aan het bederven.

 

Om je even eraan te herinneren: Spanje is lid van de EU en hoort bij de Euro en Schengenlanden.

Wil je lid zijn van de EU dan heb je de -Rechten van de Mens- te respekteren.

In Spanje wordt geen gebruik gemaakt van knuppels om mensen bont en blauw te slaan.

 

Ik hoop dat je ophoud met dit soort onzin en fake verhalen.

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist...weer een oorsprong van fake news.

Ik zie hier geen datum. Heeft dit wat met de regelgeving van de situatie rondom het coronavirus te maken?

En wat was de aanleiding?

Politie slaat er niet zomaar op los. De agent werd eerst aangevallen door de man. Ja, dan vallen er klappen.

Als er met een burger in overtreding niet meer te praten valt...dan laat je ze maar gewoon lopen?

In uiterste gevallen zal een agent van de wapenstok gebruik moeten maken om de orde te herstellen. Het gaat om de veiligheid van de agenten en de overtreders.

Het filmpje komt van TRT World. Een nieuwszender uit Turkije. Een land dat zelf de mensenrechten met handen en voeten in elkaar trapt.

 

Dus vanwege deze opname gaan we dan generaliseren dat per definitie in Spanje gebruik wordt gemaakt van een knuppel?

 

Hetzelfde kan en zal ook in Nederland en andere landen gebeuren.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen datum...maar dat zal ik dan geloven.

Wat ik wel duidelijk zie is dat de man de politieman bedreigt en aanvalt.

Dan moet je niet gek kijken dat er klappen vallen.

Deze agenten vallen niet lukraak mensen aan en slaan er zomaar op los.

Zeker als mensen gaan spugen, is een grote kans van overdracht van virus bacillen. De agenten moeten zichzelf beschutten.

 

Agenten in tijden van COVID-19 bespuggen is een misdrijf en geen overtreding.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het begin van de spaanse lockdown was er op het spaanse nieuws beelden van agenten die met de wapenstok ik meen engelse toeristen (met bierblik in de hand) van het strand af sloegen terug naar hun onderkomen, die strandgangers waren ondanks de lockdown toch maar naar het strand gegaaan.

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik zie geen datum...maar dat zal ik dan geloven.

 

 

Even het filmpje op YouTube zelf bekijken en dan zie je de datum staan.

 

Je hebt drz nu wel beschuldigd van fakenews, maar nu blijkt dat hij gewoon gelijk heeft.

 

Het zou je sieren om even je excuus aan hem aan te bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hele discussie is inmiddels, over de rug van het virus en zijn slachtoffers, een welles nietes item geworden. Als hoogtepunt een kommaneuker die om verontschuldigingen komt melken.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...