Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

@Tonskidutch Jawel dat mag, zolang het maar anti Trump is! 
Het wordt tijd dat er eens een ander geluid ten gehore wordt gebracht!
 

...hoewel amerikaanse politiek mij geen ruk boeit maar het wel leuk is om een paar simpele zielen op de kast te jagen.

 

In plaats dat deze lieden zich nu eens sterk maken voor de europese politiek, maar.....oh wacht, ze zijn ook tegen europa..

Tja, rot dan op naar china of rusland....en kom niet jankend terug!

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Eduard, hoe zou je dit advies van de WHO kunnen omschrijven?

 

Draag een masker als je hoest of niest.

 

Laat aan duidelijkheid niets over!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, ceesv zei:

Eduard, hou zou je dit advies van de WHO kunnen omschrijven?

 

Draag een masker als je hoest of niest.

Thuisblijven, misschien? Dat is immers advies nummer 1.  In je elleboog hoesten dan? En afstand houden? Worden ook allemaal door de WHO genoemd.

 

Maar je vermijdt nog steeds mijn citaten uit het WHO document over SCHIJNVEILIGHEID.

Zullen we er maar over ophouden? We praten in een cirkel. Jij wilt gewoon maskers voor iedereen en citeert daarbij selectief. 

Eerst leg je me teksten en documenten voor, en vervolgens ga je niet in op mijn reacties (die je zo graag wilde) maar kom je steeds met een uit de context gerukte zinsnede uit een best wel volledig en afgerond verhaal in het WHO document.

 

Agree to disagree.   

Ik wens je gezonde en  fijne Paasdagen. Wij gaan even in de tuin zitten.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, drz zei:

wel leuk is om een paar simpele zielen op de kast te jagen.

dat zijn toch zelf ook allemaal maar simpele zielen die in de politiek rondhuppelen

als je het iets beter doet ben je bij de ECB of een andere bank met en topsalaris van minimaal 10 miljoen

 

dus het heeft geen zin om over politici te klagen of propaganda te schrijven

je mag ook niet meer klagen als je de TOZO lening van maximaal 10.157€ aanvraagt met 2% rente...

de staat leent voor nop en wij mogen die TOZO met 2% terugbetalen

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe maak je 90 Miljard via een staatslening bedoel je? Of bedoel je dat 50 miljard staatslening 90 miljard gaan worden door burgers en bedrijfsleven extra te belasten?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is evident dat we een andere economie nodig hebben. Waar het helemaal niet om winst en exorbitante salarissen gaat, maar om het bestaansrecht van een ieder zijn medewerking aan de maatschappij en dus optimale levenskwaliteit en zorg. Geld is onbelangrijk om te hebben. En dat is geen Communisme. Als de wereld eindig is in haar bronnen dan is ook het kapitaal eindig mits we de bronnen juist beheren.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even op Trump te komen, als ik mag.

 

Voor de man is economie belangrijker dan mensenlevens.

 

Het levert hem bij zijn achterban succes op.

 

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/in-de-vs-zit-de-grootste-winnaar-van-de-crisis-in-het-witte-huis~aa6f42b8/

 

 

Vergeten we aub even dat quasi niks doen ook in Nederland en GB aanvankelijk een serieuze piste (de zogenaamde groepsimmuniteit) was, wat ze nog steeds volhouden in Zweden.

 

Hun cijfers zijn "voorlopig" bemoedigend: 10 000 gevallen en minder dan 900 doden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook niet zo verwonderlijk. Trump is een zakenman, geen strateeg of politicus. 
...zakenlui zijn voor de ‘linksche guthenmenschen’ per definitie slechte mensen..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Eduard07 zei:

En dat is nou precies de kern waarom in principe die mondkapjes voor ons niks toevoegen als je je gewoon aan de regels houdt.

Een generiek advies om ze te dragen zal nonchalance alleen maar in de hand werken, en de suggestie wekken dat een kapje beschermt. Dat zegt de WHO ook.

Conclusie: houd je gewoon aan de regels en je vermijdt besmetting. Veiliger kun je je niet gedragen.

En dat begrijp ik dus niet. Uiteraard is het opgelost als iedereen zich aan de regels houdt...Maar je weet dat het volk zich niet aan de regels houdt... en dan wil je niets doen om het probleem toch in te dijken? Ik begrijp die starheid gewoon niet. Als iedereen te hard rijd door de dorpskern, ga je toch ook snelheidsbeperkende maatregelen inbouwen. Je zegt toch niet, ach, er vallen iedere dag 40 doden, maar er is helemaal geen probleem als de mensen zich aan de regels houden. We wachten rustig af, ze zullen het heus nog wel doen.... alles komt goed.

 

Ik vermoed eerder dat de mensen zich meer bewust worden van de ernst van de zaak doordat ze een kapje moeten dragen. Dat wijst er op dat ze moeten opletten, want zijzelf kunnen drager zijn, en anderen doden... ze zullen de regels meer in acht nemen, want in alle landen waar kapjesplicht heerst zijn de kapjes een extra maatregel, maast al het andere, zoals afstand houden en hygiene....zo zie ik het, 100x herhalen dat de regels op zich goed zijn en dat je je eraan moet houden alleen lost de zaak niet op. Dat mag intussen toch wel duidelijk zijn denk ik als je de cijfers bekijkt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, zeeteefje zei:

 

USA first.jpg

 

Geen idee waar deze grafiek vandaankomt, maar hij is niet gerelateerd aan het aantal inwoners oid, het is gewoon een tekening om te bewijzen wat je wil bewijzen...

 

Een echte grafiek die het aantal overlijdens per 1 miljoen inwoners laat zien, gerekend vanaf dag 1 dat er minimaal 10 overlijdens in dat lang vastgesteld werden laat iets anders zien...

Dan ziet het er voor de Belgen eigenlijk niet zo goed uit....

coronq1.jpg.1541f7e790b75227b8c6092ca9adac49.jpg

Bron:svt.se

aangepast door Sverige
bronvermelding grafiek

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

geen idee wat dit is... klik je op de link krijg ik de vraag of ik deze file master.m3u8  wil bewaren... dat doen we dus maar niet...

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...