Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur geleden, Penthe zei:

Je kunt het dus maar beter helemaal niet krijgen en moet er vooral niet laks over denken.

Ja , zo zijn er die de hele zooi maar een grap vinden !!

Alle maatregelen moeten wijken voor hen , of ze vegen er hun achterwerk aan ,

totdat ….

 

1 Dik feit: Het heeft ons leven (blijvend) beïnvloed !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, astro iris said:

Vandaag gehoord van iemand die de milde vorm van corona kreeg zo eind maart, nu twee maand later is ze nog steeds suf en moe. Kan nog steeds niet een volledige dag werken. Vermoeidheid en kortademig en het was nog de milde vorm, dus niet op IC.

Mijn eigen zwager en zijn vriendin hebben het beiden gehad in milde vorm maar wel bijna 2 maanden plat, ze waren zo rond 20 maart positief getest op Corona in Duitsland. Gelukkig gaat het nu weer goed met beiden. Allebij niet rokers en gezonde eters en dat is misschien ook een reden geweest dat het mild is gebleven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, cookie monster said:

Ja , zo zijn er die de hele zooi maar een grap vinden !!

Alle maatregelen moeten wijken voor hen , of ze vegen er hun achterwerk aan ,

totdat ….

 

1 Dik feit: Het heeft ons leven (blijvend) beïnvloed !!

Ja dit blijven ze denken totdat ineens een eigen familie lid ernstig ziek wordt of zelfs komt te overlijden dan is het begrip er ineens wel. Mijn vrouw heeft haar eigen moeder al maanden niet gezien en dat blijft voorlopig maar even voor wat het is. Zolang dat virus nog de ronde doet hoe klein ook is er een risico en dat moet je in mijn ogen serieus nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Penthe zei:

.Zolang dat virus nog de ronde doet hoe klein ook is er een risico en dat moet je in mijn ogen serieus nemen

Die 4-bubbel alhier in den Belgiek , je mag slechts met 4 constant dezelfde mensen afspreken ,

bv: 2 broers of 2 zussen + hun partners , of een vriendin , maar ook zij MOETEN hiermee akkoord gaan !!

Maar sommige denken gewoon maximum 4 personen , eender wie , eender wanneer , nou ….

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Belgen zijn allemaal afstammelingen van Ambiorix, dus dan ben je broer en zus toch?

Ik ben een neandertaler , dus …. 🤭

35 minuten geleden, drz zei:

Adamix en Evix.

LOL 😄

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongeren hebben het idee dat ze er eigenlijk geen last van hebben, even zoiets als een verkoudheidje en klaar, want ze merken vaak verder direct niet zoveel.

En het zal niet meevallen ze dat uit hun hoofd te praten.

Dit virus maakt overal in je lichaam dingen kapot en verkort je leven, dat is 100% zeker. Hoeveel jaar verschilt per persoon.

Maar als je jong bent maak je je daar niet zo druk over.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, astro iris zei:

Kunnen? Ze doen het 100% zeker.

Hier vanavond op speelpleintje voetbal party zeker met 30 samen overal liggen bierblikjes rond.

 

Is ook niet zo vreemd. De hersenen van een mens zijn pas volgroeid als die 25 jaar is, bij vrouwen is dat wat eerder. De jeugd mist empatisch vermogen en is vooral met zichzelf bezig. En met dank aan Rutte en het RIVM wanen ze zich veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de volkskrant indrukwekkend verhaal over een zorginstelling haar bewoners en hun verplegers.

 

En het is geen uniek geval, er zijn er meer in Nederland waar de kwetsbaarste door het "ingesleept virus" omvallen bij de bosjes.....  en de opening zal heel lastig worden om niet te zeggen levensgevaarlijk voor een grote groep mensen. Vakantie is wat veel mensen willen lees ik overal en ook weer naar het buitenland. Is dat nu wel zo verstandig?

 

 

 

aangepast door Tonskidutch
de weggehaald

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...