Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Penthe zei:

Vandaag zijn we naar fase 2 gegaan en is eigenlijk bijna alles weer open 

 

Ik hoef dus niet meer thuis te blijven.

Hier ook, nu kan je ook met de honden in het bos lopen, voor de afwisseling.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, D.Quijote zei:

Hier ook, nu kan je ook met de honden in het bos lopen, voor de afwisseling.

Daar is het inderdaad minder druk, vooral nu hier veel Vlamingen richting Zeeuws Vlaanderen zijn. En de overige staan  hier op de marktplaats bij de ijsjes verkopers . Nog nooit zo rustig geweest in onze straat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, astro iris zei:

de conclusie was, dat de Walen zich meer één voelen en iedereen, iedereen beschermt. Vlaanderen is eerder egoïstischer ingesteld en geldt meer elk voor zich.

 

Astro, dit is een conclusie die nergens op slaat. Vlaanderen heeft 60 procent van de bevolking, maar krijgt bv maar 20 procent van de corona steun die Europa geeft. De rest gaat naar Brussel en vooral Walloniē.

 

Walloniē telt ook 30 procent meer werlkozen/steuntrekkers dan Vlaanderen. Ik noem ze niet "luier" (dan ga ik de toer op van Amerikanen zijn dom). Maar ze staan vaker op de rem als dingen vooruit moeten gaan.

 

Zo wilde 90 procent van de Walen dat de scholen dit schooljaar "niet" meer open gingen en bij voorkeur ook de bedrijven voor 80 procent dicht.

 

Uiteraard willen ze dat de overheid dit alles financiert, met name de technische werkloosheid door corona. Nochtans komt er een moment dat dit ophoudt en je wéér aan de slag moet, anders stort de ecomie in elkaar.

 

Alleen. Je krijgt het hen moeilijk uitgelegd, want hun vakbonden staan constant op de rem.

 

Enz enz

 

 

aangepast door pollegazon
Verduidelijking
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen op de dam in Amsterdam.....

Bomvolle Dam in Amsterdam.

protesteren tegen wat zij noemen het politiegeweld tegen zwarten in de VS en de EU.

https://www.ad.nl/binnenland/dam-in-amsterdam-bomvol-met-demonstranten-tegen-politiegeweld~aae7b3e9/171368107/

 

"We handhaven de 1.5 meter afstand niet want hier is sprake van vrijheid van meningsuiting," aldus de woordvoerder politie A.dam

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in Belgie wonen allang 3 soorten : koeien , echt werkende burgers en de derde soort is de onbekwame zakkenvullende niet verkozen politici die momenteel een enorm diepe put aan het graven zijn

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ceesv zei:

"We handhaven de 1.5 meter afstand niet want hier is sprake van vrijheid van meningsuiting," aldus de woordvoerder politie A.dam

Hoe dom is die man ?? Wat als die nou allemaal corona krijgen ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Amsterdam heeft tot vandaag 273 Corona doden te betreuren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit echt serieus en geen fake?

Zoveel mensen die corona maatregelen verachten en dan zo massaal gaan protesteren tegen iets wat fout zit in een ander land?

Zijn Amsterdammers echt zo debiel? Ik kan het eigenlijk niet geloven. Is het geen oude opname?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, geen fake, was ook net op het journaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het onderwijs is al een paar jaar niet om over naar huis te schrijven.

Men wordt er niet slimmer op.

 

Ik lees trouwens niets over een uitzondering.

https://www.amsterdam.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/noodverordening-per-1-juni-2020/

 

Het verbod op samenkomsten in de openbare ruimte is opgeheven.

Buiten mogen mensen bij elkaar komen, maar moeten wel 1,5 meter afstand houden

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een "paar jaar"?

Krijg je als je in de jaren 80 en 90 de salarissen enorm verlaagt, mensen zonder kennis van zaken voor de klas zet en lang geleden een onbenul als Netelenbos minister van onderwijs maakt. Dat werkt gigantisch lang door.

Ik heb geringe hoop dat het over 50 jaar weer wat beter gaat met het onderwijs maar ik reken er niet op. Want het levert pas na een jaar of 10 a 20 enorm veel effect en dat is veel langer dan politici kunnen denken. Die hebben een maximum tot de volgende verkiezingen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, ceesv zei:

Tja, het onderwijs is al een paar jaar niet om over naar huis te schrijven.

Men wordt er niet slimmer op.

 

Erger nog mijn dochter heeft gekeken of ze een afstudeeropdracht in Amsterdam kon doen maar wat daar getoond werd was nog onder het niveau van wat ze nu al had.

Toen ze vragen stelde over hoe het kon dat het opleidingsniveau van de Universiteit Amsterdam zo veel lager was dan van andere universiteitssteden was het commentaar "wij moeten ook rekening houden met buitenlandse studenten en het niveau van universiteiten in andere delen van de wereld", als we dan op een te hoog niveau gaan zitten dan kan hier niemand uit het buitenland meer afstuderen"

Was er geen Corona geweest dan zou ze eind augustus daarom weer naar Mannheim zijn gegaan waar het niveau wel hoog aangeschreven staat.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...