Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Moderator
45 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Uit de volkskrant indrukwekkend verhaal over een zorginstelling de haar bewoners en hun verplegers.

Dit verhaal laat de menselijke kant zien, dit kan je niet met droge ogen lezen.

 

Het cijfer van 5.931 overledenen in Nederland krijgt ineens een gezicht.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schreef overigens een > de < in de zinsnede die niet paste - > over een zorginstelling haar bewoners en hun verplegers

Het is ook bij de verhalen die ik steeds vaker hoor van vrienden en bekenden, over de mensen die we kenden die het niet gehaald hebben, verschrikkelijk hoe men geen afscheid kon nemen. Zoals mijn eerste werkgever, vriend.

 

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is België leuk , ze zetten plots de grenzen ,na weken ,terug open en de Nederlanders en de Fransen weten van niks....image.gif.008cd31ec4fc42763cae2b9fae541555.gif

Winkelen over de grens? Grensregio's zijn verrast: "Belgen zijn goed in verrassingstactiek"

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/30/grensregio-s-verrast-over-belgische-versoepeling-belgen-zijn-g/

 

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We mogen wel gaan winkelen, maar het is niet de bedoeling om er een shopping-trip van te maken...???

aangepast door Rogge
verkeerde info

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Uit de volkskrant indrukwekkend verhaal over een zorginstelling haar bewoners en hun verplegers.

Mercikes voor dit artikel !! :)

Aan zij die zoiets (zelfs) niet (willen) begrijpen , onbegrijpelijk !! Dit zijn keiharde feiten !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

Dit verhaal laat de menselijke kant zien, dit kan je niet met droge ogen lezen.

 

Het cijfer van 5.931 overledenen in Nederland krijgt ineens een gezicht.

 

Inderdaad, een droevig maar mooi verhaal.

Waarom mooi? De Verpleging gaat gewoon door...

Ze haken kostte wat het kost niet af. Geweldig.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Crazy Sat zei:

Wat is België leuk , ze zetten plots de grenzen ,na weken ,terug open en de Nederlanders en de Fransen weten van niks....image.gif.008cd31ec4fc42763cae2b9fae541555.gif

Winkelen over de grens? Grensregio's zijn verrast: "Belgen zijn goed in verrassingstactiek"

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/30/grensregio-s-verrast-over-belgische-versoepeling-belgen-zijn-g/

 

 

9 ministers van volksgezondheid, wat wil je, de één weet van de ander niet.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tonskidutch zei:

ik schreef overigens een > de < in de zinsnede die niet paste - > over een zorginstelling haar bewoners en hun verplegers

Het is ook bij de verhalen die ik steeds vaker hoor van vrienden en bekenden, over de mensen die we kenden die het niet gehaald hebben, verschrikkelijk hoe men geen afscheid kon nemen. Zoals mijn eerste werkgever, vriend.

 

 

 

Jammer dat zoveel jongeren dit niet beseffen. Het zijn net nu de mensen die sterven die ervoor gezorgd hebben dat de hedendaagse jongeren op deze aardbol rond lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Penthe zei:

...het kan ze geen moer schelen.

 

 

Als ik de tientallen "oudere" gepensioneerden in mijn dorp (12 000 inwoners) de laatste dagen zorgeloos over de markt zag struinen en in groep - liefst nog met hun partner - de supermarkten zie overvallen (ook liefst zo lang mogelijk, leuke uitstap) dan denk ik dat het HEN ook niet zo kan schelen dat er velen onder hen doodgaan.

 

Mondkapjes in drukke (door henzelf veroorzaakte) winkels dragen is ook overbodig. Het kan ook hen duidelijk niet schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de eigenwijsheid van ouderen hoe ouder hoe meer eigenwijs, ze doen het allemaal dus jij en ik waarschijnlijk ook tegen die tijd. Het punt is dat niemand het wat kan schelen totdat eigen bloed er ineens de geest aan geeft. Dan is ineens het leed niet te overzien en het verdriet groot. Maar dit is eerder ook al een keer gezegd mensen denken niet echt meer voor zichzelf ze wandelen met de massa mee goed of fout.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Penthe zei:

Dat is de eigenwijsheid van ouderen hoe ouder hoe meer eigenwijs.

 

 

Dit is meer dan eigenwijs.

 

In mijn supermarkt mag je niet met twee binnen en is het verplicht een winkelkar te nemen. De enigen die deze regels aan hun laars lappen zijn de "oudere klanten". Man en vrouw nemen doodleuk twee winkelkarren (alsof ze mekaar niet kennen) en lopen daarna naast elkaar de gangen te blokkeren. Leuk voor zij die niet zo asociaal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh dit zelfde verhaal gebeurde hier met wel 3 jonge vrouwen, enkel had de bewaker voor de deur dat goed door en liet er maar 1 binnen. Ook ik heb het gezien terwijl ik ging winkelen met jonge stelletjes die appart proberen binnen te komen met hun eigen winkelwagen, dit is dus helemaal niet iets voor enkel de oudjes onder ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...