Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


De nieuwe CanalDigitaal site heeft heeft nog wat schoonheid foutjes.

Zo kan je ergens doorlinken naar een formulier om het rekening nummer van je bank aan te passen.

Als je daar op klikt kom je weer terecht op de pagina waarop de link staat om door te linken. :P 

Zal ongetwijfeld binnen kort opgelost zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Op 22-2-2017 om 22:04 zei Sprietje:


Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad over een prijsverhoging?
 

Ja, op 14 augustus en per 1 oktober ingaand.CD  (anaaldigitaal, want het blijft een ruk organisatie ) zegt dat FoX haar voorwaarden heeft gewijzigd, ze moesten voor heen alleen voor betalen voor de klanten die de zenders afnamen maar nu voor alle klanten ook al hebben ze geen interesse in FOX Sport ( ik haat voetbal, maar dat terzijde) Het gekke is dat je dus wel naar een pakket kan zonder FOX-sport  dus waar liegen ze nu?? Maar dan mis ik History HD wat ik vele malen beter vind als welke NL zender dan ook en zeker als de zogenaamde commerciële zenders.  Die je ook beter history kan noemen met film van 40 jaar oud en erger. iets fatsoenlijks is er niet meer. Oh ja en meteen maar 3 pleuro omhoog.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer de prijs tussentijds verhoogd wordt kan je kiezen of je daarmee akkoord gaat of dat je per prijsverhogingsdatum je contract stopt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 17:42 zei ceesv:

Wanneer de prijs tussentijds verhoogd wordt kan je kiezen of je daarmee akkoord gaat of dat je per prijsverhogingsdatum je contract stopt.

 

 

Moet dat volgens NL recht niet zijn ..... dat je abbonnement dan stopt per datum einde huidige contract..??? Volgens mij wel...

 

Heb die mail ook gehad, gebeld dat ik er niet mee akkoord ga en gewoon mijn huidige Familie abbo wil behouden.... Dat kon niet (LOL) ik moest kiezen of met FOX sport en + 3 Euro of terug naar basis abbo... Heb gezegd dat ik niet akkoord ben en dat ze zich aan hun contract moeten houden... en de hoorn erop gelegd... Nog geen reactie wel vernam ik dat je 2 euro korting kon krijgen als je aanhield.. dus de  verhoging zou maar 1 euro zijn... Heb eea gemeld bij Radar en Kassa en hoop dat ze nu eindelijk eens als monopolist aan de schandpaal genageld worden. Ze gijzelen hun abonnees en twee keer per jaar proberen ze de prijs tussentijds te verhogen.. Echt een vervelende monopolist.... 

aangepast door Wielwijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het ontgaat je kennelijk, dat hier Canaldigitaal gegijzeld is, en aansluitend daarop hun klanten met de voetbal belasting.

Net als alle andere providers heeft Canaldigitaal het mes op de keel gekregen, of alle abonnees verplicht voetbal voor 3 Euro/maand, of het beeld op zwart.

Canaldigitaal heft op dit moment nog een ontsnappingsroute door het abonnement terug te zetten naar basis, een mogelijkheid die velen en ook ik hebben waargenomen.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ceesv:

Het ontgaat je kennelijk, dat hier Canaldigitaal gegijzeld is, en aansluitend daarop hun klanten met de voetbal belasting.

Net als alle andere providers heeft Canaldigitaal het mes op de keel gekregen, of alle abonnees verplicht voetbal voor 3 Euro/maand, of het beeld op zwart.

Canaldigitaal heft op dit moment nog een ontsnappingsroute door het abonnement terug te zetten naar basis, een mogelijkheid die velen en ook ik hebben waargenomen.

 

 

 

 

Ehm en Ziggo dan... Die had een beter contract met Eredivisie BV ..... De prijs die je noemt wordt niet door Eredivisie BV voorgeschreven; die vragen maar 1 euro per abonnee.... vandaar de 2 euro korting... Canaal Digitaal kan doen wat het wil, er wordt niets voorgeschreven ze moeten alleen meer aan Eredivisie BV afdragen. CD kan zelfs zeggen dan maar geen Eredivisie of ze hadden het gewoon gratis aan alle abonnees door kunnen geven of de prijs aanpassen zodat het wel intressant wordt... Maar nee deze tegenslag wordt aangegrepen om er toch nog een slaatje uit te slaan (ter dekking van de advocaatskosten...?) Echt een vevelend DOM bedrijf... Let wel CD is de grootverdiener van M7!!! 

 

Als je als verkoper slecht inkoopt en dan je prijzen moet verhogen ben je in een normale markt je klanten kwijt want die gaan naar een ander.... Helaas heeft CD een monopolie (in het buitenland) dus het intresseert ze erg weinig... Ik denk dat CD nog maar heel weinig klanten in bekabelde gebieden in NL heeft want ondanks hun gescherm met HD is glasvezel echt veeeel beter en dan heb ik het nog niet eens over 4k als dat doorzet (Duitsland!).... en er zijn ook goedkopere alternatieven (Ziggo o.a.) zeker als je een uitgebreid pakket wil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...