Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Canal Digitaal werkt al jaren met voor een ieder die niet de gangbare abonnementsprijzen wil betalen een persoonlijk goedkopere aanbieding.

Ook verplicht men de klant om bij verandering van het pakket het abonnement met 24 maanden te verlengen, wil je dat niet dan zegt Canal Digitaal "dan zegt u toch gewoon op".

Lekker makkelijk gezegd als je van satellietontvangst afhankelijk bent, daar maakte Canal Digitaal dus gretig misbruik van. 

Dit heb ik altijd onrechtvaardig gevonden t.o.v de klanten die niet dreigen om weg te gaan omdat zij op satellietontvangst aangewezen zijn en dus niet kunnen opzeggen.

Nu met de komst van Joyne zal het alleen maar erger worden bij Canal Digitaal en zullen zij van alles uit de kast trekken de klanten te behouden.

Ik heb jarenlang de wens uitgesproken dat er een tweede provider zou komen welke deze in mijn ogen oneerlijke handel zou doen stoppen.

Gelukkig is er nu een keuze voor mensen die afhankelijk zijn van satellietontvangst. 

Hopelijk past Canal Digitaal zijn gedrag onder druk van de concurrentie aan en wordt het eindelijk een open en eerlijke organisatie al heb ik daar sterke twijfels over.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Die andere aanbieder heeft tot nu toe haar beloftes ook (nog?) niet vervuld, de bitrate is op veel programma's bescheiden, de beeldkwaliteit navenant.

Hun doelgroep kijkt op camping beeldschermen, of het er dan wat toe doet?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2017 om 14:27 zei mixfreak:

Heb net met ze gebeld je krijgt 10 euro korting pm voor 1 jaar als je het verlengt met 24 maanden 

 

Het 2e jaar betaal je de oude prijs wat je Abo was 

 

Ze noemen het een persoonlijk aanbod :)

 

Het kost wel wat overeding maar het toverwoord is joyne ;)

 

Zou Joyne ook met een korting aka ´persoonlijk aanbod´ komen als je als ´toverwoord´ Canaal Digitaal gebruikt? Denk het niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv  De andere provider, Joyne is de naam is net op de markt en heeft niet zoals Canal Digitaal zelf zegt 21jr ervaring. Die 21jr heeft niet echt veel goeds opgeleverd in al die tijd als je ziet hoeveel blunders zij hebben gemaakt en nog zullen maken. Een verandering van adres, bankrekeningnummer of abonnement gaat vaak niet echt soepel bij CD.

Het is goed dat de bedragen die je kwijt kan zijn als je telefonisch contact wil nu wettelijk vast liggen, het is jaren de grootste inkomstenbron van ze geweest denk ik.

Hopelijk heeft Joyne zij binnenkort alles goed op de rails en kunnen wij genieten van een provider die weet hoe het moet en openstaat voor kritiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt mensen die 1x registreren bij CD en verder enkel betalen en kijken en dit gaat gewoon goed, je hebt ook mensen die om het minste geringste pakketten aanpassen of opzeggen en daar komen de meeste fout meldingen vandaan. Maar volgens mij zijn dergelijke problemen bij elke provider het zelfde bij klanten die continu maar dingen veranderen. Joyne heeft zichzelf nog niet kunnen bewijzen dus praten we over 21 jaar wel verder over Joyne :) Wel hebben ze al leugens de wereld in geholpen wat dus al een valse start is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎31‎-‎8‎-‎2017 om 12:28 zei ceesv:

Die andere aanbieder heeft tot nu toe haar beloftes ook (nog?) niet vervuld, de bitrate is op veel programma's bescheiden, de beeldkwaliteit navenant.

Hun doelgroep kijkt op camping beeldschermen, of het er dan wat toe doet?

 

Hoezo bescheiden bit-rates. Over welke programma's heb je het dan?

Bit_rates_Alcacer_08092017.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Motorsport met 3 Mb?

Journaal in HD met 3 Mb?

 

Wat moet ik nog meer zeggen?

Wanneer je kijkt op een camping ontvanger met 36 cm beeldscherm gaat het nog, maar op mijn 65" zou ik mij alleen ergeren.

Waarom denk je dat WDR en BBC met een veelvoud aan bitrate uitzenden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Penthe:

Volgens mij is het minimale voor HD 8 tot 10 Mb, altans dat heb ik een keer ergens gelezen.

 

Dit klopt vind ik ook het minimum voor HD. 

Jammer genoeg wordt hd alleen bepaald door aantal beeldpunten. 

720p is het minimum. 

Nu werken ze met 1080i wat minder is dan 720p met de naam full HD. 

Heb al itu specs bestudeerd maar heb nog geen minimale eisen voor beeld kwaliteit gevonden voor HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi maar canalDIGITAAL heeft zich nooit per leveringsvoorwaarden vastgelegd op een minimum standaard

of wel soms?

ten minste

volgens mij zoekt men nog steeds naar de minst mogelijke uitzendnorm die SES Astra voor een bepaald minimum bedrag leveren wil

 

allemaal gezeur.

Het kost meer omdat het meer kost.

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...