Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten


Heb de kaart inmiddels ook gekregen, netjes. Werkte pas door hem te activeren via de website. Op de sticker staat op dat het een extra kaart is en alleen te gebruiken is met een hoofdkaart.  In de brief staat daar nergens iets over.  Hij werkt prima onder Oscam.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu nog welke zenders op de kaart?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat nu eindelijk op de website: https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/canaldigitaal/content/Downloads/canal-digitaal-zenderlijst-vol-en-bomvol.pdf

welke zenders er in Vol en Bomvol zitten.

 

Er staat bij de veelgestelde vragen nog steeds dit: Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod (afhankelijk van soort ontvangstapparatuur)

Maar hoe dat dan verder werkt staat nergens (meer) vermeld.

Als proef heb ik nu ook Vol besteld, kijken of ik nu ook nog zo'n smartcard krijg.

aangepast door RS2000
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil tussen Start-HD en VOL is dus minimaal de drie Vlaamse Zenders. Idem tussen Familie-Pakket en BOMVOL. 

 

Alle zenders die jullie nu nog meer kunnen ontvangen op de ontvangen kaarten VOL of BOMVOL, gaan waarschijnlijk na een paar weken weer dicht. De eerste weken ontvangt je altijd meer zenders op een nieuwe kaart.  

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover mij bekend heeft de extra kaart geen 'grace period'. Er kan ook geen vrij gekozen pakket op gezet worden. Dus extra uitval zou me in deze verbazen. Ben zeer benieuwd naar de PBM van deze kaarten...

En meteen Bomvol met fauten :)

RTL Crime en RTL Telekids zijn ook OTT (staat niet vermeld)

History HD is History SD

 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei zeeteefje:

De zender heet History HD en 'dus' is het HD, ook al denk je dat je bril kapot is of nodig hebt als je er naar kijkt.

M7 geeft die momenteel al enkele dagen in SD door, dus ja, of een bril dan helpt is een andere vraag ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Mimisiku:

Voor zover mij bekend heeft de extra kaart geen 'grace period'. Er kan ook geen vrij gekozen pakket op gezet worden. Dus extra uitval zou me in deze verbazen. Ben zeer benieuwd naar de PBM van deze kaarten... 
 

 

Een grace period kan op elke kaart gezet worden, die oranje en blauw/grijze kaart zijn fysiek exact hetzelfde op de bedrukking na. Bovendien de eerste registratie of activatie puls bepaald wat de kaart moet doen. 

 

Het beste is gewoon als iemand die zo'n kaart heeft alle zenders uit probeert en op schrijft welke er open gaan.  

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mis ik nou discovery in het rijtje? iemand met vol / bomvol die kan vertellen of je ook discovery kan kijken?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 A een FastScan staat er ook History en géén History HD....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender heet tegenwoordig History en niet meer History HD en wordt ook in SD uitgezonden. Dat is sinds ruim 2 weken. Ik heb de klantenservice daar toen meteen over gebeld. Die wisten in eerste instantie van niets maar bij ruggespraak wisten ze te vertellen dat ze te weinig bandbreedte hadden en daarom de zender van HD naar SD hadden gezet.  Als ze weer voldoende bandbreedte hadden, zou hij weer in HD worden uitgezonden. Op de vraag wanneer dat dan zou gebeuren werd gezegd "kan wel een tijd duren en misschien wel nooit meer". Op de vraag waarom dat niet naar de klanten gecommuniceerd werd gezegd dat dat eigenlijk wel zou moeten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...