Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

Ze hebben wel de grens met Iran en Zuid-Korea gesloten.

 

Dat moet ik beter zeggen, ze leggen de reizigersstroom uit Iran en Korea aan banden.

 

https://localfocus2.appspot.com/5e57cde10ca70

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Stel dat ik ben teruggekeerd uit een risicogebied in Italië en ik word plotseling ziek. Ik ben bang dat ik misschien wel eens met het corona virus besmet zou kunnen zijn. Wat moet ik dan doen?

 

Ik zou even binnen kunnen wippen bij de huisdokter op het inloopspreekuur. De vraag is natuurlijk hoe verstandig het is om in die situatie in een wachtkamer te gaan zitten vol met mensen, die voor een deel misschien al met een zwakke gezondheid te kampen hebben.

 

Ik heb geprobeerd het antwoord op mijn vraag te vinden op de website van het RIVM. Daar staat een lange rij van vragen en antwoorden aangaande het corona virus, maar het antwoord op mijn vraag heb ik niet kunnen vinden. Mocht het antwoord er toch ergens tussen staan, dan is het in ieder geval heel moeilijk te vinden. Merkwaardig, want ik zou denken dat het RIVM er alles aan zou doen daar duidelijkheid over te verschaffen.

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen doorgeven wat ze in Duitsland aanbevelen

Niet naar de dokter gaan maar met de dokter bellen en de

situatie uitleggen.

Bij een verdacht komt de dokter thuis voorbij en binnen blijven.

Wij hebben ons al in quarantaine geplaatst om niet van buiten aangestoken te worden.

We hebben voor een maand eten en drinken in huis gehaald.

En Duitsland hamert er op HANDEN VAAK WASSEN MET ZEEP iedere keer als

je wat gedaan hebt en zeker als je van buiten komt.

 

.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, luisteraar said:

Ik kan alleen doorgeven wat ze in Duitsland aanbevelen

Niet naar de dokter gaan maar met de dokter bellen en de

situatie uitleggen.

 

Dat is ongetwijfeld ook wat ik zou doen, maar we zijn niet allemaal hetzelfde.

Vandaar dat ik vind dat de autoriteiten daar heel erg duidelijk in moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, johnno said:

Stel dat ik ben teruggekeerd uit een risicogebied in Italië en ik word plotseling ziek. Ik ben bang dat ik misschien wel eens met het corona virus besmet zou kunnen zijn. Wat moet ik dan doen?

 

Ik zou even binnen kunnen wippen bij de huisdokter op het inloopspreekuur. De vraag is natuurlijk hoe verstandig het is om in die situatie in een wachtkamer te gaan zitten vol met mensen, die voor een deel misschien al met een zwakke gezondheid te kampen hebben.

 

Ik heb geprobeerd het antwoord op mijn vraag te vinden op de website van het RIVM. Daar staat een lange rij van vragen en antwoorden aangaande het corona virus, maar het antwoord op mijn vraag heb ik niet kunnen vinden. Mocht het antwoord er toch ergens tussen staan, dan is het in ieder geval heel moeilijk te vinden. Merkwaardig, want ik zou denken dat het RIVM er alles aan zou doen daar duidelijkheid over te verschaffen.

In Spanje hebben ze 2 telefoon nummers vrij gegeven en gezegd dat je moet thuisblijven en 1 van die nummers moet bellen. En met nadruk wordt er gezegd niet naar de dokter of ziekenhuis te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het Noorden van Israël is een team wetenschappers zo ver, dat Israël het eerste land ter wereld is, waar men over een vaccin zal kunnen beschikken. Over drie maanden, dus begin mei, zal het vaccin klaar zijn.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, mereltje zei:

 

zo eenvoudig is het jammer genoeg niet

1 persoon met het virus ging naar een carnavals feest in selfkant (ligt heel dicht bij nederland)

alle mensen van daar en aanhang als ook de mensen op hun werkplekken (scholen enz) zijn afgezonderd

Aan de grenskant in NL aan Selfkant zijn op last van GGD alle carnavals optochten afgezegd.

Selfkant ligt ook vlak aan Belgie.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, laat hem, als hij bevrediging kan vinden om iemand af te zeiken dan is dat zijn probleem.

En 'who fucking cares someone elses leader', er zijn een miljoen andere redenen om je over druk te maken...

Hoge vaste lasten bijvoorbeeld, een liegende premier, het feit dat de bevolking geminimaliseerd word qua inkomen en financien om te voorkomen dat de bevolking een grote mond krijgt.

 

En of het nu Trump is, Bush, Clinton of welke president van de USA ook, diegene is bij voorbaat fout of hij deugt niet, want aangeprate amerika haat.

 

By the way, tweede besmetting in Nederland! Het gaat lekker zo..

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, pinolief zei:

Waarom heb je commentaar op een democratisch gekozen politicus terwijl je zelf je in een omgeving bevindt waar de ideologie heerst die pedofilie en vermoorden van ongelovigen geen probleem vindt Ijzerbout?

Zwijgen zou je sieren.

 

Waar ik me me bevind is mijn zaak en gaat jou absuluut niets aan. Dat valt onder mijn eigen verantwoording en is mijn keuze. Niet die van jou.

Iemand het zwijgen op willen leggen (wat jij dus doet) is niet erg democratisch, waar jij zo prat op gaat. Maar heeft meer communistische trekjes.

In een democratie heerst doorgaans vrijheid van meningsuiting. Dus als ik een opmerking over die waslap van Trump plaats die jou niet aanstaat, dan is dat mijn vrije mening.

Daar kun je het mee eens zijn of niet.

Bevalt het je niet, dan lees je erover heen en ga geen onzinnige opmerkingen plaatsen die niets met te maken hebben met mijn mening over een president die de democratie met handen en voeten in elkaar trapt.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We dwalen af van het onderwerp.

Terug naar het Corona virus.

 

Besef dat er mensen met een zwakke gezondheid of verlaagde weerstand zijn, die zich serieus zorgen maken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...