Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

1 minute ago, luisteraar said:

inderdaad als ik denk aan de daklozen die zich opgegeven hebben en niets doen en die krijgen het virus. 

dat ziekenfondsen wel eens moeilijk doen weet ik zo moet mijn  vrouw zich in zwitserland voor ziekte verzekeren om in B verzekerd te zijn. 

inderdaad als ik denk aan de daklozen die zich opgegeven hebben en niets doen en die krijgen het virus. 

dat ziekenfondsen wel eens moeilijk doen weet ik zo moet mijn  vrouw zich in zwitserland voor ziekte verzekeren om in B verzekerd te zijn. 

Jij begrijpt echt geen drol van de werkelijkheid. Het gaat hier om geen geld hebben dus geen mogelijkheden iets te betalen en als je iets niet hebt....... Zelfs als je dat nog zo graag wilt..... Je zo vaak probeert en je als mens elke keer op niets uitkomt in deze gevoelloze maatschappij. Zelfs het systeem helpt je niet want met schulden krijg je zelfs meer boetes enz. waardoor je er helemaal niet meer uitkomt. Deze groep heeft niet eens meer een normale vorm van communicatie en als deze groep Corona krijgt zullen ze onbewust menig mens besmetten. Dat is ook het probleem in deze wereld geld is belangrijker geworden dan het leven en hebzucht en gierigheid zullen dan ook ooit de ondergang van de mens worden als geen virus het leven voorheen al uitroeit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, Penthe zei:

begrijpt echt geen drol van de werkelijkheid. Het gaat hier om geen geld hebben dus geen mogelijkheden iets

dan ga je in B naar ocmw of mutualiteit zoals ik al aangegeven heb dan wordt je verzorgd voor niets of voor 1 euro. 

Maar toch zullen er mensen zijn die bij infectie niets doen. 

 ben al lang uit NL dacht dat je in nl in zo een situatie naar ggd kan, als het niet meer klopt kan iemand mij corrigeren. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, luisteraar zei:

dan ga je in B naar ocmw of mutualiteit zoals ik al aangegeven heb dan wordt je verzorgd voor niets of voor 1 euro. 

Maar toch zullen er mensen zijn die bij infectie niets doen. 

 ben al lang uit NL dacht dat je in nl in zo een situatie naar ggd kan, als het niet meer klopt kan iemand mij corrigeren. 

 

Sorry, ik kan hier geen touw aan vastknopen. 

dan ga je in B naar ocmw of mutualiteit

ggd. 

War heb je het allemaal over? 

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Bedankt 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, luisteraar zei:

Het wordt griezelig in Duitsland met het virus

zever toch niet man

je maakt de paarden schuw en die gaan simpel als ze zijn allemaal rare dingen doen

als je al zoveel leest over de raadgevingen en adviezen, waarom volg JIJ ze dan niet op?

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Luisteraar, opmerkingen als

1 uur geleden, luisteraar zei:

Het wordt griezelig in Duitsland met het virus

Ik Aken ook al gevallen allemaal aan de grens met Nederland.

De haart in Selfkant is een bekend boodschappen paradijs voor

Nederlanders en Belgen

Maken stemming.

Wil je je terughoudend opstellen, en geen stemming maken.

 

Je begint al snel in je oude gewoonte terug te vallen.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, luisteraar zei:

Ik weet niet welke raadgevingen jij leest ?

ik communiceer niet over hoe jij moet handelen, ik weet al meer dan een maand waar ik advies en raadgeving haal

en dat is niet een satelliet hobby forum

 

aan de toog staan met jou vrienden en dan de sat4all app raadplegen over covid-19 is gewoon belachelijk

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Sorry, ik kan hier geen touw aan vastknopen. 

dan ga je in B naar ocmw of mutualiteit

ggd. 

War heb je het allemaal over? 

OCMW: Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn: bijstand
Mutualiteit: gallicisme komende van mutualité: ziekenfonds 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Penthe zei:

Begrijp niet wat men tegen Trump heeft, dankzij hem gaat de economie weer vooruit en hebben armen weer brood op de plank En voor mij als burger vind ik dat het volk op de eerste plaats moet staan. Daardoor ben ook ook niet zo blij dat men de boel niet plat gooit voor een week of 3 zodat je dat virus kunt verbannen maar geld verdienen schijnt belangriijker te zijn dan het welzijn van de mens.

 

De economische ontwikkelingen lopen standaard  een tijdje achter, dus Trump profiteert van de dingen die zijn voorganger geregeld heeft. Zijn maatregelen hebben inmiddels ook effect: De rijken krijgen nog meer en de armen nog minder. Maak het een beetje met dat ze weer brood op de plank hebben. Integendeel.

22 uren geleden, Penthe zei:

Begrijp niet wat men tegen Trump heeft, dankzij hem gaat de economie weer vooruit en hebben armen weer brood op de plank En voor mij als burger vind ik dat het volk op de eerste plaats moet staan. Daardoor ben ook ook niet zo blij dat men de boel niet plat gooit voor een week of 3 zodat je dat virus kunt verbannen maar geld verdienen schijnt belangriijker te zijn dan het welzijn van de mens.

22 uren geleden, Penthe zei:

Begrijp niet wat men tegen Trump heeft, dankzij hem gaat de economie weer vooruit en hebben armen weer brood op de plank En voor mij als burger vind ik dat het volk op de eerste plaats moet staan. Daardoor ben ook ook niet zo blij dat men de boel niet plat gooit voor een week of 3 zodat je dat virus kunt verbannen maar geld verdienen schijnt belangriijker te zijn dan het welzijn van de mens.

De economische ontwikkelingen lopen standaard  een tijdje achter, dus Trump profiteert van de dingen die zijn voorganger geregeld heeft. Zijn maatregelen hebben inmiddels ook effect: De rijken krijgen nog meer en de armen nog minder. Maak het een beetje met dat ze weer brood op de plank hebben. Integendeel.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...