Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


  • 4 weken later...
  • Moderator

April 2021 was historisch gezien een koude maand.

Met een gemiddelde temperatuur van 6,7 Graden ruim 3,2 graden kouder als het langjarig gemiddelde.

Voor een zo koude aprilmaand moet men 35 jaar terug gaan naar 1986.

 

In Eelde werd de laagste temperatuur gemeten.

Op 26 april stond het kwik op -4,5 graden.

 

Mijn weerstation registreerde op 14 april - 2,4 Graden en een gemiddelde maandtemperatuur van 7,4 graden C.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het regent en de grondwaterstand is volgens de gegevens hier weer goed. Vroeger kon ik dat zien in de waterput maar nu niet meer en voor de rest vind ik dit k*tweer. Maar alle tegen hep z'n voor zoals Bergkamp zei.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Prachtig weer hier, grijs en lekker koel 15,3 graden. Vanochtend motregen die nergens op de radars te zien was, prima voor de bomen en planten.

Een scheiding met een lijn Noord - Zuid tussen de zonovergoten west helft van Nederland en België en de grijze oost helft.

Screenshot_1.jpg

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu en dan even een koeler dagje met wat miezigere regen is prima voor de natuur.

De voorspellingen voor de komende week zijn best goed:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5234953/buienradar-brian-verhoeven-zomer-buien-temperatuur-warm

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

We zitten hier rond de 40°C

Dat is redelijk "koel" want in deze tijd van het jaar zijn temperaturen tot 48 - 50° C niet abnormaal.

Misschien gaat het in Augustus - September nog in die richting.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Dat is redelijk "koel" want in deze tijd van het jaar zijn temperaturen tot 48 - 50° C niet abnormaal

Jij liever dan ik... 😬

het is hier net 23 graden met een luchtvochtigheid van 79% warmer moet het niet worden anders plakt het tekenpapier aan m'n armen

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...