Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden, drz zei:

ik haat zelfs de politiek in het bedrijfsleven, ook al sta ik aan het hoofd van een dergelijk bedrijf die politiek moet bedrijven..

 

Je zult het ver schoppen binnen dit bedrijf. 😁 😁  😁 😁


"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Je zult het ver schoppen binnen dit bedrijf. 😁 😁  😁 😁

 

Leuk he? Je minderwaardigheidscomplex op andere mensen afreageren zonder in te gaan op de inhoud.

Wauw, schoppen tegen mensen in plaats van opbouwende kritiek te geven! Geweldig!

..Maar ja, ik heb je inmiddels al twee onderuitgehaald dus kan jouw reactie wel begrijpen.. De eerste keer was qua kennis, de tweede keer heb je jezelf voor paal gezet.

 

Chapeau! Kampioen!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Drs. IJzerbout said:

 

Je zult het ver schoppen binnen dit bedrijf. 😁 😁  😁 😁

 

Het is me allemaal wat met die forumvervuiling.

Maar toch wel een geslaagde opmerking, Drs. IJzerbout.😁

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Nederlanders.fr:

Een amerikaanse deelnemer aan het forum van het engelstalige Pontnoir.com, die niet naar zijn tweede huis in de Creuse kan, heeft op basis van de uitspraken van Trump sinds het uitbreken van de Coronacrisis, de situatie in de VS en het leiderschap van Trump vergeleken met de scheepsramp van de Titanic, met Trump als kapitein. 

 

- Er is helemaal geen ijsberg.

- Als er al ergens een ijsberg was, dan dreef hij in een heel andere oceaan.

- De ijsberg drijft in deze oceaan, maar hij zal snel smelten.

- Er is een ijsberg, maar we hebben hem niet geraakt.

- We hebben de ijsberg geraakt, maar de schade zal snel worden gerepareerd.

- De ijsberg is een chinese ijsberg.

- Het schip maakt water, maar alle passagiers die een reddingsboot willen, krijgen er een en we hebben héél mooie reddingsboten.

- Passagiers die een reddingsboot willen, moeten er wél vriendelijk om vragen.

- We hebben geen reddingsboten, we zijn geen verstrekkers van reddingsboten.

- Passagiers hadden zelf moeten voorzien dat we op een ijsberg kunnen stoten en ze hadden hun eigen  reddingsboten mee moeten brengen.

- Volgens mij hebben we helemaal niet zoveel reddingsboten nodig.

- We hebben reddingsboten, maar dat zijn ónze reddingsboten, niet die van de passagiers.

- De vorige kapitein van het schip heeft de reddingsboten aan de wal laten liggen.

- Geen mens kon een ijsberg hebben voorzien.

- Ik ben de grootste kapitein aller tijden van welk schip waar dan ook!


4410032154?profile=RESIZE_710x

 

De Amerikaan voegt eraan toe: "En als de helft van de bevolking van de VS aan het Coronavirus overlijdt, is dat te danken aan het geweldige commando van kapitein Trump."

Het gevolg is dat de VS momenteel verhoudingsgewijs het grootste aantal besmettingen kent en het grootste aantal Coronadoden, met New York en New Orleans als zwaarst getroffen steden.


4410040436?profile=RESIZE_710x

 

Tsja

VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, kiekiek zei:

En hoppa .... het gaat weer over politiek en vervolgens gaan we weer met rotte eieren smijten ;)

Het is net als met voetbal :D:D

 

Maar voor de overige forummers is het moddergooien minder leuk om te lezen.

Al die ego'tjes die botsen 😄

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, drz zei:

Om jouw metafoor te gebruiken; Bij een goed verstand van de muis gaat hij van te voren nadenken of hij olifanten uitnodigt in huis. In dit geval is de muis erg dom want hij kan zien aankomen dat het niet gaat omdat zijn huis te klein is.

Ik had gehoopt dat je de metafoor zou afmaken. De olifant zegt, gevleid te zijn met de uitnodiging maar bedankt, omdat hij al een uitnodiging heeft bij DrZ, in de porceleinkast. Het feit, dat je niets van politiek moet hebben, is een bewijs dat je er geen ruk van begrijpt. Politiek is faciliteren dus je ontkomt er niet aan, dat bedrijf waar je het over hebt, bestaat bij de gratie van een beleid, en dat beleid wordt vorm gegeven door de politiek.

  • Bedankt 1
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat ik deze onbenul wil verdedigen. Maar de vraag die je mag stellen is of het fair is een land van de omvang van de VS (10 000 000 km2) te vergelijken met Spanje of Italië. Of het fair is de US te versimpelen tot enkel Trump. Te doen of 50 procent van hun kiezers (die hem president maakten) allemaal debielen zijn.

 

Stel je vergelijkt het totaal aantal cases en doden per miljoen inwoners. Of je vergelijkt met het verenigd Europa (de machteloze Titanic EU dus). 

 

Benieuwd of het land er dan nog zo slecht uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat men vergeet is dat Trump president van de USA is, niet van Nederland of welke mierenhoop in europa dan ook.

Hij is verkozen door zijn eigen mensen, die willen dat hij zorgt voor de USA en zijn burgers... Dat doet hij. Uiteraard schopt hij dan tegen het zere been van de bemoeizieke europeanen... fijn dat die ook wat tegenwind krijgen, wat met hun EU denken ze dat ze heel wat zijn... Haha...

Feit is dat de USA in hun strijd met het virus het niet echt slechter doen dan de meeste europese landen. Er zijn honderden manieren om er mee om te gaan... en de meesten brengen het er niet echt goed vanaf. uiteraard zou ik zeggen... niemand was voorbereid, of wilde zich op zoiets voorbereiden... want dat kost geld.

 

Kijk je naar de cijfers van het aandeel doden per miljoen inwoners zie je dat de USA het zeer goed doet... Belgie doet het erg slecht... daar wil je niet echt wonen op dit moment...

Zweden krijgt uiteraard ook wat kritiek over zich heen... maar doet het zeer goed. Ik vermoed dat veel kritiek hoort bij de moderne tijd van social media... daar is het ook sportief om anderen af te kraken die het beter doen dan jijzelf... de enige manier om er zelf beter uit te komen lijkt het.

 

De grafiek van vandaag...

corona1.jpg.d092f0285b1ab61c3c44115f878c9238.jpg

 

 

bron:svt.se

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Sverige zei:

 

Feit is dat de USA in hun strijd met het virus het niet echt slechter doen dan de meeste europese landen. Er zijn honderden manieren om er mee om te gaan... en de meesten brengen het er niet echt goed vanaf. uiteraard zou ik zeggen... niemand was voorbereid, of wilde zich op zoiets voorbereiden... want dat kost geld

En dat is nou precies de oorzaak waarom het helemaal niet goed gaat in de VS. De gezondheidszorg heeft daar de boel lang niet zo op orde als in de EU.

"Honderden manieren om ermee om te gaan"? Hoe weet jij dat?

 

(En bij jouw laatste sneer over geld moet ik bij jou eigenlijk een beetje glimlachen.... Om dan nog maar niet te spreken over jouw opmerking hierboven over "afkraken" )

 

 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik een lach op je gezicht kon toveren.... :)

 

Honderden manieren om er mee om te gaan... ik refereer naar al de maatregelen sie de diverse landen op deze aardbol hanteren. Nederland is behoorlijk losjes, zeker als je vergelijkt met Belgie, Italie, Frankrijk... Zweden is nog losser, zelfs vanuit Scandinavisch perspectief...

Wat ik bedoel is dat in het ene land nog geen bloemenzaak open mag, en in het andere land drommen ze bij elkaar in de bouwmarkt of op de woonboulevard.... De bewoner van het ene land mag slechts 100 meter van zijnhuis verwijderd zijn, terwijl de anderen rustig 200 km verderop naar de camping kunnen....

Dat bedoel ik... en "weten" doe ik het door het luisteren/lezen van diverse nieuwsberichten uit diverse landen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn nog steeds geen "honderden manieren", en veel varianten liggen behoorlijk dicht bij elkaar.

Tja, het internationale nieuws volgen, doe ik ook. Maar ik stel vast dat vele "verschillende manieren" eigenlijk 1 pot nat zijn.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...