Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


36 minuten geleden, 5061 zei:

Sta voorlopig voor 16 nov op de lijst voor een dubbele liesbreuk kijkoperatie maar twijfel of dit momenteel verantwoord is? Het is een dagbehandeling, dat is wel 'n voordeel. Maar loop er al vanaf mei j.l. mee.

 

Jezus vanaf mei. Ik heb het ook gehad, maar werd via de poli gelijk opgenomen en geholpen, maar was ook enorm pijnlijk. Na een operatie van een uur was ik een matje rijker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

mondkapjesplicht bij diverse supermarkten ingevoerd, eigen personeel weet van niks

Vanochtend de wekelijkse boodschappen bij de grootgrutter gehaald, iedereen droeg een mondkapje.

 

Iedereen?

 

Nee, toch was er een vrouw van rond de 35 zonder mondkapje die inkopen deed, en iedereen aankeek met een gezicht van... mondkapjes dragers zijn sukkels die in een hoax geloven.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik tot op heden geen pijn ondervonden. Maar daar heeft de huisarts mij ook voor gewaarschuwd voor het geval dat. Maar alles bij elkaar erg ongemakkelijk, en dan te weten dat ik al 20 jaar gewoonte had 3x per week rondje golf te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, ceesv zei:

Afgelopen nacht heeft de politie een illegaal feest met 300 jongeren in Hilversum beëindigt.

Tientallen Amsterdamse taxi's reden af en aan in het gebied.

 

Daar ligt een van de redenen waarom het gezin als hoofdbron genoemd wordt bij de verspreiding van het virus.

Het kan nog gekker....

 

Agenten hebben in de nacht van zaterdag op zondag in het Overijsselse Hengelo een groep jongeren betrapt die feestvierden in een sauna op wielen.

De politie schrijft:

Wij zijn hier echt van geschrokken.

Er worden met de dag steeds meer mensen ziek en toch worden er feesten gehouden met alle gevolgen van dien”

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, 5061 zei:

Gelukkig heb ik tot op heden geen pijn ondervonden. Maar daar heeft de huisarts mij ook voor gewaarschuwd voor het geval dat. Maar alles bij elkaar erg ongemakkelijk, en dan te weten dat ik al 20 jaar gewoonte had 3x per week rondje golf te lopen.

 

OK dan heb je geen akute liesbreuk. Krijg je een uitstulping naar buiten toe in de liesstreek, dan direkt aan de bel trekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, ceesv zei:

Het kan nog gekker....

 

Agenten hebben in de nacht van zaterdag op zondag in het Overijsselse Hengelo een groep jongeren betrapt die feestvierden in een sauna op wielen.

De politie schrijft:

Wij zijn hier echt van geschrokken.

Er worden met de dag steeds meer mensen ziek en toch worden er feesten gehouden met alle gevolgen van dien”

Nog gekker. Vannacht brandbommen naar RKI gegooid.

Wij gaan nog een onaangename tijd tegemoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, erwinnaar zei:

Ik haat die mondkappen. Komende week krijg ik zo'n spatscherm binnen, 1 die je als een bril kan opzetten ipv een band om het hoofd. Makkelijk, snel, duurzaam maar ook de ogen beschermd, want ik hoor daar weinig over, kan zo'n virus niet binnendringen via de ogen?

Een spatscherm helpt enkel als je er nog een masker onder draagt dat is zo ondertussen al 1000 keer uitgelegd overal.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij krijgen nu hier in Spanje ook een avondklok.

 

 

Avondklok // Er komt een landelijk ingestelde avondklok die zal gelden tussen 23 uur ‘s avonds en 6 uur ‘s morgens waarbij niemand (op enkele uitzonderingen na) de straat op mag en de eigen woning (of hotel, appartement, camper, camping) mag verlaten. De autonome overheden mogen deze avondklok vervroegen of verlaten met één uur (dus 22 of 24 uur) en later of eerder eindigen (dus 5 of 7 uur). Deze avondklok geldt NIET voor de Canarische Eilanden.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, D.Quijote zei:

Wij krijgen nu hier in Spanje ook een avondklok.

 

 

Avondklok // Er komt een landelijk ingestelde avondklok die zal gelden tussen 23 uur ‘s avonds en 6 uur ‘s morgens waarbij niemand (op enkele uitzonderingen na) de straat op mag en de eigen woning (of hotel, appartement, camper, camping) mag verlaten. De autonome overheden mogen deze avondklok vervroegen of verlaten met één uur (dus 22 of 24 uur) en later of eerder eindigen (dus 5 of 7 uur). Deze avondklok geldt NIET voor de Canarische Eilanden.

En hoe neemt de bevolking dit op?  Beter dan hier in de lage landen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, gerrit B zei:

Je maakt mij niet wijs dat zo'n taxi centrale dan niet door heeft dat er iets aan de hand is.

Los het probleem op door ook bedrijven die zoiets mogelijk maken (de taxi's, de locatie, de muziek jongens enz.) aansprakelijk te stellen en gewoon 2 weken op slot te gooien.

Die taxi verdient er goed aan en gelooft t wel

Dat is het hele probleem in onze maatschappij,geld.

Waarom wel profvoetbal en geen amateurs?

Waarom schiphol niet platleggen en de grenzen dicht?

Waarom geen volledige lockdown?

 

Alles draait hier om geld ipv mensen.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Waarom wel profvoetbal en geen amateurs?

Waarom schiphol niet platleggen en de grenzen dicht?

Waarom geen volledige lockdown?

 

 

-Schiphol platleggen helpt niet, want wij zijn géén China, waar de grenzen nog bewaakt worden.

-Profvoetbal omdat zij constant testen en omdat zij contracten hebben met de tv-rechtenhouders, die het voetbal (nu er geen publiek is) laten overleven. Als de tv-zenders ook niet meer betalen, dan is het schluss met de professionele voetbalsport.

-lockdown. Been there, done that. Je verplaatst het probleem, want na vier of zes weken begint het weer van voor af aan. Kan enkel als je weet vanaf x datum hebben we vaccin, nu even lockdown tot dan. Nu werkt dit niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg vanuit België het bericht dat men daar ook heel hard gaat 1 op de 6 in de provincie Luik wordt positief bevonden.

Sinds afgelopen maandag is er een avondklok ingesteld en is alle horeca dicht.

Zelf denk ik "was er niet zoiets als de klassieker Luik-Bastenaken-Luik en is die niet op 4 oktober jl. gereden"? en is het dan niet heel toevallig dat 14 dagen later daar een tsunami aan corona besmettingen wordt geconstateerd?

 

22 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Waarom wel profvoetbal en geen amateurs?

Aan de ene kant snap ik het wel want wat is beter een paar miljoen mensen die thuis voor de TV voetbal en autorace kijken of dat diezelfde mensen er in het weekend op uitgaan omdat er toch niets op TV is?

Aan de andere kant vraag ik me wel af hoe het kan dat ondanks dat deze voetballers in een topconditie zijn allemaal jonge mensen zijn en ondanks dat er allerlei maatregelen zijn dat deze voetballers die in het eigen bubbel moeten leven dan toch besmet kunnen raken?

Half AZ lijkt al besmet, bij PSV nu 2 besmette maar in totaal ook al 150 besmettingen bij spelers, staf en medewerkers bij AZ, Ajax, NAC Breda, RKC Waalwijk en ADO Den Haag.

Dus vraag me af hoe betrouwbaar die bubbel is en of er überhaupt wel op gecontroleerd wordt of men zich daar aan houdt.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...