Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Inderdaad in het Meander.

In Hoorn schijn er ook al geen plaats meer te zijn en er zijn steeds meer verplaatsingen naar ziekenhuizen in Duitsland.

Met een helikopter naar Münster!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 uren geleden, kiekiek zei:

Las ik ook ceesv. Ik denk dat de restaurants net over de grens stampvol zitten.

 

Waar ik vandaag was in Duitsland waren alle restaurants gesloten, ook in de Conditorei was een lint gespannen zodat je niet aan een tafeltje Café mit Kuchen kon eten.

Dus dat stampvol was er absoluut niet bij geen auto's op de parkeerplaats en de verlichting was uit.

 

 

aangepast door gerrit B
er gaat wat fout op de site

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dochter ernstig corona-ziek, vriend ziek. Andere vrienden vandaag getest. Hopelijk geen corona want dan is zij er geweest en bij hem afwachten.

 

Het is toch wat met zo'n hoax die helemaal niets voorstelt, minder dan een griepje, een truc om chips in te kunnen gaan spuiten.

Hup randdebielen, grijp je rotzooikans op poepboek met je compost en antiviruswaanzin...

Sorry, ik laat me even gaan.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan een ieder die naaste familie of vrienden hebben die met het corona virus besmet zijn en er ziek van zijn; veel sterkte in deze tijden. 

Ik hoop dat de ontkenners dit de ogen opent...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Big fellow zei:

Aan een ieder die naaste familie of vrienden hebben die met het corona virus besmet zijn en er ziek van zijn; veel sterkte in deze tijden. 

Ik hoop dat de ontkenners dit de ogen opent...

 

 

Evenzo en... mee eens!

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van de KN95 (=FFP2) mondmaskertjes is inmiddels enorm gekelderd. Check even bij de bekende chinese grootgrutter. De prijs is nu ongeveer een tiende van de prijs een paar maanden geleden, 100 stuks nu onder de 25 euro. Doe er je voordeel mee. Bescherm jezelf en anderen op een veel betere manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Afgelopen nacht heeft de politie een illegaal feest met 300 jongeren in Hilversum beëindigt.

Tientallen Amsterdamse taxi's reden af en aan in het gebied.

 

Daar ligt een van de redenen waarom het gezin als hoofdbron genoemd wordt bij de verspreiding van het virus.

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland telt 100 000 nieuwe gevallen in twee weken.

 

Het duurde bijna zeven maanden voordat de 100.000e Nederlander positief testte op het coronavirus. Het duurde iets meer dan drie weken om dat te verdubbelen. Minder dan twee weken later wordt de volgende mijlpaal al bereikt.

 

https://www.demorgen.be/nieuws/nederland-telt-100-000-nieuwe-gevallen-in-twee-weken~bb0bb3f0/?referrer=https%3A%2F%2Fbe.yahoo.com%2F%3Fp%3Dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, ceesv zei:

Afgelopen nacht heeft de politie een illegaal feest met 300 jongeren in Hilversum beëindigt.

Tientallen Amsterdamse taxi's reden af en aan in het gebied.

 

Daar ligt een van de redenen waarom het gezin als hoofdbron genoemd wordt bij de verspreiding van het virus.

 

Het is gewoon om te janken als je zoiets leest.

De kans dat hier gelijk 300 gezinnen worden

besmet is dan ook erg aannemelijk.

 

En dan ook nog de politie die onnodig gevaar

loopt om dit te doen stoppen.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt mij niet wijs dat zo'n taxi centrale dan niet door heeft dat er iets aan de hand is.

Los het probleem op door ook bedrijven die zoiets mogelijk maken (de taxi's, de locatie, de muziek jongens enz.) aansprakelijk te stellen en gewoon 2 weken op slot te gooien.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wees blij, dat je nog een afspraak hebt gekregen, maar kijk niet gek op wanneer die alsnog wordt afgezegd.

 

De reguliere ziekenhuis zorg is bijna niet meer beschikbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, gerrit B zei:

aansprakelijk te stellen en gewoon 2 weken op slot te gooien.

die zouden toch 4000€ boete krijgen of is dat alweer teruggedraaid?

 

een echt overzicht kom ik niet tegen van maatregels sinds maart t/m nu

ik gooi even wat onderwerpen in de lijst

 

basisregels

bezoek thuis

uitgaan

openbaar vervoer

sport buiten

sport binnen

peuteropvang

school scholieren vs docenten

kerken

evenementen

vakantie waar en met wie

quarantaineplicht voor wie uit welke regio

werken onderhoudsmonteurs binnen

werken onderhoudsmonteurs buiten

werken op de bouw, in de bouw , in een keet

werken op bureau

werken in de zorgtehuizen

werken in de thuiszorg

schaften en eten in kantines

instructies van politie (opvolgingsplicht bestaat al)

 

mondkapjesplicht bij diverse supermarkten ingevoerd, eigen personeel weet van niks

het is een janboel aan het worden en echt allemaal nog steeds geen plek waar je die informatie ophaalt

ja een dashboard met geabstraheerde waarden

 

dank u

@5061

ik zou overigens ook twijfels hebben maar een liesbreuk kan ook een beknelde worden met een verkeerde beweging, dan zou je toch ook moeten gaan

 

 

 

 

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...