Ga naar inhoud


VOL en BOMVOL eindigen per 25 mei de combinatie met smartcard, is niet een maand van te voren gemeld


Miauw

Aanbevolen berichten

Beste X,

Op dit moment heb je een Vol- of Bomvol-abonnement. Hiermee ontvang je het beste van Nederlandse en buitenlandse televisie via internet rechtstreeks op je smartphone, tablet of smart-tv.

Bij je abonnement heb je een persoonlijke smartcard ontvangen. Deze smartcard kan je vanaf 25 mei 2020 niet meer gebruiken in combinatie met een satellietontvanger. Maak je geen gebruik van de smartcard? Dan is er niets aan de hand. Je kan gebruik blijven maken van je abonnement zoals je dat nu doet.

Gebruik je de smartcard op dit moment in combinatie met een satellietontvanger? Stap dan vóór 25 mei over naar een volwaardig satellietabonnement (vanaf € 19,95). Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 088-003 85 55 (lokaal tarief). Onze medewerkers zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur.

Natuurlijk kan je gebruik blijven maken van de volgende manieren om met je Vol- of Bomvol-abonnement te kijken op je televisie.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Tv via je smart-tv
trans.gif
Als je een (recente) smart-tv hebt, download dan de gratis Canal Digitaal Smart TV App. Bekijk deze pagina voor meer informatie.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Tv via Chromecast
trans.gif
Met een Google Chromecast kan je de zenders vanuit je app gemakkelijk streamen naar je tv. Hier lees je hoe je dat doet.

Hartelijke groet,

Canal Digitaal 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn vrouw kreeg de mail ook. Gelijk maar het abonnement opgezegd, want we gebruikten het vooral voor de smartcard en het grotere zenderpakket. Inmiddels is mijn eigen abonnement ook voorzien van extra zenders (en prijsverhoging) en heeft die qua iptv hetzelfde aanbod als bomvol.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen ook de mail ontvangen, ook echt week vantevoren melden...

Dat wordt opzeggen en succes met je geld terug te krijgen voor deze maand die je niet eens volledig gebruik kan maken van de kaart.

 

Waarom zoiets op zo'n extreem korte termijn aankondigen/doorvoeren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, el renegade zei:

Het was ook eigenlijk een rare actie en te goed om waar te zijn ( TOV een satelliet abonnement).

 

Volgens mij hebben de satelliet abonnementen een app die veel meer opnemen kan via de cloud, daarnaast wat opgenomen is, kan een jaar terug gekeken worden. Wat dat betreft is vooral het VOL pakket veel te beperkt, als het al gebruikt wordt, er zit verschil in.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, el renegade zei:

Het was ook eigenlijk een rare actie en te goed om waar te zijn ( TOV een satelliet abonnement).

 

Helemaal mee eens en terecht voor de mensen die het normale tarief betalen voor het bekijken van deze zenders via de satelliet. Nu krijgen deze koopjeslopers de deksel op hun neus. :P

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sprietje zei:

 

Helemaal mee eens en terecht voor de mensen die het normale tarief betalen voor het bekijken van deze zenders via de satelliet. Nu krijgen deze koopjeslopers de deksel op hun neus. :P

 

 

Dat wordt IPTV wat hier niet besproken mag worden, die stap is voor veel mensen snel gezet, gaan de kosten voor abonnementhouders nog verder omhoog.

 

Dit is geen handige zet, zeker nu veel mensen niet naar het buitenland op vakantie gaan, aldus de peilingen van de diverse media.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is nou de goedkoopste oplossing om de npo zenders legaal uit de lucht te plukken via de schotel ?

Dat was reden dat ik vol abonnement  had, andere (commerciele) zenders kijk ik niet.

aangepast door DDX
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, DDX zei:

Wat is nou de goedkoopste oplossing om de npo zenders legaal uit de lucht te plukken via de schotel ?

Dat was reden dat ik vol abonnement  had, andere (commerciele) zenders kijk ik niet.

 

DVB-T2 via een kastje NIET van KPN, anders zijn er nog legale streams als ik het goed begrepen heb.

 

4 minuten geleden, Sprietje zei:

BVN, helemaal gratis.

 

Nog beter te ontvangen dan de pakketten van Canaldigitaal door zenden via de Astra1, geen reclame, geen pulpzenders en inderdaad gratis.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik van dag één voor gewaarschuwd! Gewoon een marketing truc om die lastste grijze kaarten kwijt te spelen. Je wordt lid voor €9,95 krijgt een IPTV abo met kaart waar een gewone abonnee dus veel meer voor betaald. Ze hebben een x-bedrag p/m extra en ze hopen simpelweg dat een deel erin 'stinkt' naar een gewoon abo over te stappen. 

 

Er is vroeger gecommuniceerd dat op zo'n 2de/3de kaart geen extra opties genomen konden worden....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Mimisiku zei:

Daar heb ik van dag één voor gewaarschuwd! Gewoon een marketing truc om die lastste grijze kaarten kwijt te spelen. Je wordt lid voor €9,95 krijgt een IPTV abo met kaart waar een gewone abonnee dus veel meer voor betaald. Ze hebben een x-bedrag p/m extra en ze hopen simpelweg dat een deel erin 'stinkt' naar een gewoon abo over te stappen. 

 

Er is vroeger gecommuniceerd dat op zo'n 2de/3de kaart geen extra opties genomen konden worden....

 

Kan zijn, ik kijk weinig TV en vindt het te duur, genoeg alternatieven, vooral als ik met name NPO kijk.

 

Ik heb overigens een oranje kaart, geen grijze.

 

Hoe kan je het beste je abonnement opzeggen?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...