Ga naar inhoud


VOL en BOMVOL eindigen per 25 mei de combinatie met smartcard, is niet een maand van te voren gemeld


Miauw

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Eerlijk gezegd, het gros van de programma's zijn een belediging van de kijker.

De rest zijn in de trend van de mini playback show, uit 1985, maar dan in een nieuw decor.

 

Ik was deze week in Frankfurt, en zette  laat in de avond de tv even aan op mijn hotel kamer.

Bleek de Duitse versie van Big Brother uitgestraald te worden.

 

Ik heb letterlijk de netstekker uit de muur getrokken!

Daar is het bij de commerciële omroepen niet anders.

 

Ik kijk tegenwoordig filmpjes op Youtube, over de meest uiteenlopende onderwerpen, kan ik iedereen aanraden.

Er zitten pareltjes tussen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

15 uren geleden, cheapwatcher zei:

Ja, maar dan neemt men er gelijk 100 of meer af in 1 keer. Ik neem aan dat een groepsaansluiting bij een kabelaar ook veel goedkoper is bij zo'n aantal.

 

En toch maken ze winst op die € 3,95 ex BTW, want voor Sinterklaas spelen ze niet, hoeveel winst wordt er dan op elke consumenten aansluiting gemaakt?!

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ceesv zei:

Eerlijk gezegd, het gros van de programma's zijn een belediging van de kijker.

een belediging jegens de kijker - toch?

:laugh:

 

beledigingen aan het adres van CDS kan ik natuurlijk wel geven hoor, maar daar hebben we niets aan.

 

Het zal tot het einde der dagen van CanalDIGITAAL blijven motten en rommelen en het wordt tijd voor innovatieve concepten als het gaat om zenders aan de man te brengen. Zenders waar men graag naar kijkt en die men per stuk kan abonneren en niet per dikke smerige pil die je moet doorslikken. De techniek is er.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik heb CDS opgezegd eind februari, gewoon omdat ik bepaalde zenders niet kon bekijken met mijn ontvanger (NanoXX 9800 HD); ik zou die zenders wel kunnen ontvangen als ik één van hun ontvangers zou nemen die je moet aansluiten op internet (dat zijn die ontvangers zonder smartcard).

 

Ik had er geen zin in, weer kosten maken en het ongemak weer alles te programmeren; omdat ik dit niet van plan was heb ik me ook niet verdiept in die nieuwe ontvangers (ik weet nieteens of ze USALS ondersteunen).

 

Nou gooit CDS ook de Discovery-zenders eraf; ik ben blij dat ik van CDS af ben.

 

Ik zit nu bij KPN interactieve tv en heb het Alles in 1 pakket bij KPN; dit scheelt me veel geld per maand.

 

De schotel doe ik nooit weg, die gebruik ik voor de fta-zenders.

 

CDS heeft zn eigen graf gegraven vwb die zenders die je alleen met hun ontvangers kan bekijken.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog nooit zo'n leugenaar bij Canaldigitaal aan de telefoon gehad, beweerd dat een medewerkster niet verteld heeft dan aan mij verteld is.

 

Nu Canaldigitaal ongeveer even veel als Ziggo met alleen digitale TV vragen, zijn ze niet de moeite waard. Sterker nog, als ik vast of onbeperkt internet neem, dan zijn er meer alternatieven. Echter is er meer dan TV, en er is nog voldoende FTA uit de lucht te halen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zit hier iets vreemds aan het verhaal, waarom mochten satelliet klanten niet overstappen naar het VOL en BOMVOL pakket? 

 

Je moest een halfjaar van je satelliet abonnement af zijn voor je het pakket VOL of BOMVOL kon afnemen, dat klopt dan toch niet?!

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de rechten mag je via internet niet kijken als je in het buitenland woont, je mag wel in het buitenland kijken als je adres in Nederland is dus 2 verschillende kontrakten. Ik kan hier in Spanje wel op mijn adres wel een satelliet kontrakt afsluiten maar een Bom of Bomvol helemaal niet. Dit is mij duidelijk maar de 6 maanden wachten snap ik zelf ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Penthe zei:

maar de 6 maanden wachten snap ik zelf ook niet.

 

Dat is nou precies het punt, waarom moeilijk doen als uit eindelijk de smartcards afgestoten worden/zijn.

 

Ik vraag mij werkelijk af of Canaldigitaal zelf wel weet waar ze mee bezig zijn, dit klopt gewoon niet.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me dat ze lopende contracten met content providers meer naar de pijpen dansen dan de contracten met het klootjesvolk dat een abonnement heeft

laat ze maar eens een inspanning doen voor die levensvatbaarheid en de steun die ze hebben aangevraagd

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ilseonline zei:

Toch zit hier iets vreemds aan het verhaal, waarom mochten satelliet klanten niet overstappen naar het VOL en BOMVOL pakket? 

 

Je moest een halfjaar van je satelliet abonnement af zijn voor je het pakket VOL of BOMVOL kon afnemen, dat klopt dan toch niet?!

Ik heb gewoon mijn vrouw het laten aanvragen destijds. Met een ander banknummer. Wel zelfde woonadres.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, cheapwatcher zei:

Ik heb gewoon mijn vrouw het laten aanvragen destijds. Met een ander banknummer. Wel zelfde woonadres.

 

Ja, maar daar draait het niet om, het was / is niet mogelijk over te stappen van een satelliet pakket naar VOL en BOMVOL, waarom is de vraag als ze toch al van plan waren de smartcards daarvan uit te schakelen? 

 

Je hoeft daar geen halfjaar voor aan te houden, waarom is dat dan wel gedaan?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...