Ga naar inhoud


VOL en BOMVOL eindigen per 25 mei de combinatie met smartcard, is niet een maand van te voren gemeld


Miauw

Aanbevolen berichten

HD+ rules :)

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

5 uren geleden, drz zei:

Wanneer zij Ziggo Sport Racing toevoegen aan het pakket zouden ze een boel klanten extra kunnen krijgen.

 

Dat is theoretiseren. Nutteloos rondjes rijden op een circuit en wachten op een menselijk of mechanische fout. Laat staan wat onze "groene vrienden" daar over zeggen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ventura zei:

 

Dat is theoretiseren. Nutteloos rondjes rijden op een circuit en wachten op een menselijk of mechanische fout. Laat staan wat onze "groene vrienden" daar over zeggen.  

Goed punt, maar wat dacht je van voetbal? Met zijn allen achter een balletje aanrennen en als iemand hem heeft gelijk weer wegschoppen?

Of golf? Kijken hoe iemand met een stokje een balletje in een putje kan krijgen?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De overtreffende trap daarvan is schaatsen, eerst allemaal 500 meter, dan 1000, daarna 5000 en tenslotte 10.000 meter rondjes draaien.

 

Maar we dwalen af van het onderwerp, de smartcard die stopt bij het vol en bomvol abonnement.

 

(eigenlijk was die al gestopt, waant bij een nieuw af te sluiten abonnement was die al niet meer beschikbaar.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een nieuw af te sluiten abonnement is de Seca3 niet via Canal Digitaal te koop, ze worden wel aangesloten als je ze bezit, of overneemt. Elk op dit moment aangeboden pakket wat op de website staat kan er worden op gezet, dus ook vakantie pakketten. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt.. M7 gebruikt een andere tactiek om je te dwingen naar die ORCA. Gewoon de nieuwe kanalen alleen in die norm aanbieden. Wil je het zien? Mooi! Seca kaart omzetten naar Viaccess en dat kun je nooit meer terugdraaien. Zo faseren ze Seca3 uit. Genoeg Viaccess abonnee's? Dan gewoon Seca3 uitzetten. Het overgebleven Seca3 groepje gaat óf morrend tóch over of ze zeggen op. De opzeggers krijgen dan letztendlich een gratis bakje. Het kleine deel wat écht niet zwicht zijn ze dan kwijt....

9 uren geleden, ceesv zei:

De overtreffende trap daarvan is schaatsen, eerst allemaal 500 meter, dan 1000, daarna 5000 en tenslotte 10.000 meter rondjes draaien.

 

Maar we dwalen af van het onderwerp, de smartcard die stopt bij het vol en bomvol abonnement.

 

(eigenlijk was die al gestopt, waant bij een nieuw af te sluiten abonnement was die al niet meer beschikbaar.)

You forget de Sprint :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2020 om 19:25, Mimisiku zei:

Dat klopt.. M7 gebruikt een andere tactiek om je te dwingen naar die ORCA. Gewoon de nieuwe kanalen alleen in die norm aanbieden. ....

 

Valt in de praktijk reuze mee. Dit is mijn lijstje voor de Orca...

Mezzo HD  (ja die heb ik nog steeds...)

Insight TV UHD

Love Nature 4K

 

Ik denk dat CD juist inzet op IPTV. Daar vindt je diverse zenders die niet op Sat zijn te ontvangen of die wel open gaan in de Android TV App.

Zoals NPO 1 en 2 extra (niet op sat) en Stingray Classica HD, Stingray iConcerts HD (wel op sat, maar alleen via de App te bekijken) en nog een paar waar ik niet naar kijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2020 om 19:25, Mimisiku zei:

Dat klopt.. M7 gebruikt een andere tactiek om je te dwingen naar die ORCA. Gewoon de nieuwe kanalen alleen in die norm aanbieden. Wil je het zien? Mooi! Seca kaart omzetten naar Viaccess en dat kun je nooit meer terugdraaien. Zo faseren ze Seca3 uit. Genoeg Viaccess abonnee's? Dan gewoon Seca3 uitzetten. Het overgebleven Seca3 groepje gaat óf morrend tóch over of ze zeggen op. De opzeggers krijgen dan letztendlich een gratis bakje. Het kleine deel wat écht niet zwicht zijn ze dan kwijt....

You forget de Sprint :)

500m is een sprint!

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2020 om 17:24, Mimisiku zei:

Maar waar het om gaat is dat de VOL & BOMVOL klanten met een smartcard nu niet meer kunnen kijken via de satelliet. Daarover hoor ik anno 28-05-2020 niets van. Zijn deze kaarten nu daadwerkelijk op 'zwart' of niet. En zo ja.. Wat is de entitlement info van deze kaarten nu?

 

Ik heb nog steeds beeld, maar ik heb anderhalve week geleden 2 regeltjes aan oscam.server config toegevoegd:

blockemm-u = 1

blockemm-g = 1

 

Geen idee of dat helpt maar de entitlement veranderd zo te zien niet:

canaldigital_seca3 [seca] provider 1: 0000, valid: 1, name: MANAGEMENT, expiry date: 2020/07/25

canaldigital_seca3 [seca] provider 2: 006A, valid: 1, name: CANAL DIGITAAL, expiry date: 2020/07/22

 

Ik heb mijn VOL abo nu ook beëindigd, wat een gezeur om er af te komen, uiteindelijk wel via de chat gelukt ook al probeerde die mij eerst nog via de telefoon te laten opzeggen.

aangepast door RS2000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 2 originele modules en een smartcard vrij op naam te zetten zonder overnameformulier ook hier gepost in tweedehands.
 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2020 om 20:54, Mimisiku zei:

Het is nog veel vreemder, bizar zelfs. De commerciële TV moest zijn bestaansrecht halen uit de reclameinkomsten. Daar zou je als consument helemaal niet voor hoeven te betalen. Hoe is het gekomen dat zij menen van ons als consument geld te eisen voor die reclame. Kan iemand me dat even uitleggen?

Koop eens een trui, sweater, Jack tegenwoordig. Je bent voor veel geld een wandelende reclamezuil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pakketten stoppen niet, alleen de smartcard die je erbij kreeg vervalt.

Voor mij was het zo'n 2 jaar geleden een perfecte timing, Telfort stopte met DVB-C over glasvezel en ik ben toen weer klant geworden bij CD (VOL-pakket).

Ik ben daar al eerder vele jaren klant geweest maar heb het in 2013 ook al eens opgezegd na de zoveelste prijsstijging.

 

Heb toevallig in April net een Ultimo 4K aangeschaft dus daar vorige maand ook maar een DVB-C/T2 kaartje voor besteld

Op m'n TV gaf DVB-T2 goed beeld en met signaalniveau / signaalkwaliteit van 99% ook storingsvrij.

In de Ultimo 4K werkt het nu ook perfect.

 

Voorlopig hou ik het wel bij alleen NPO1 t/m 3 en 2 regionale zenders, de nederlandse commerciële zenders keek ik toch al heel zelden naar,  meestal kijk ik naar de Engelse en af en toe Duitse zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...