Ga naar inhoud


VOL en BOMVOL eindigen per 25 mei de combinatie met smartcard, is niet een maand van te voren gemeld


Miauw

Aanbevolen berichten

Hmmm. Seca was nochthans een Franse ontwikkeling net als Viaccess als ik het goed heb...

Maar ik blijf bij mijn statement: Als de Viacom zenders daadwerkelijk verdwijnen dan is het voor mij sowieso gedaan met die Club. Dan mag de nieuwe eigenaar dichttimmeren wat hij wil. Heb ik geen last meer van...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan is het natuurlijk wel een een goed moment om de hackhobby weer op te pakken ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan zijn ze verwonderd dat cardsharing explosief wordt. Laat de mensen gewoon de vrijheid van ontvanger ,lock op 4 streams en pas je tarieven aan.Dan is gefoefel niet meer nodig.EN ALS GROTE OPMERKING : stop met dat belachelijke gedoe van grensoverschrijding.Binnen europa is het copyright enzo geldig voor alle landen van europa als het in 1 land is verschaft.Grenzen zijn dus belachelijk en elke burger van de EU moet normaal toegang krijgen tot alle pakketen binnen de EU zonder beperking.Helaas zit het geld bij enkele magnaten die het afschermen en hun eigen doodvonnis aan het graven zijn kwa sat tv.Zie genoeg door mijn beroep en omgeving dat de jeugd gewoon gaat streamen en enkel nog kijkt via abo's op netflix en comsoorten.Dit omdat ze gewoon hun eigen apparatuur niet meer kunnen gebruiken.Rest my case en hope dat ze het BESEFFEN

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 minuten geleden, bellejt zei:

Zie genoeg door mijn beroep en omgeving dat de jeugd gewoon gaat streamen en enkel nog kijkt via abo's op netflix en comsoorten.Dit omdat ze gewoon hun eigen apparatuur niet meer kunnen gebruiken.

Heeft dat niet veel meer te maken met het aanbod van de traditionele TV stations?

 

Cardsharen is en blijft een misdrijf, wat krom is kan je niet recht praten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, ilseonline zei:

 

En daarom kreeg ik na de overstap van Seca2 naar Seca3 gratis een complete satellietontvanger met duo LNB, smartcard en zelfs een schotel?!

 

Blijkbaar wilde ze mij helemaal niet kwijt.

 

Ja, ze wilden je verleiden om je abonnement nog niet op te zeggen bij Canal Digitaal. Daar hebben ze geld voor over maar niet tot in den treure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sprietje zei:

 

Ja, ze wilden je verleiden om je abonnement nog niet op te zeggen bij Canal Digitaal. Daar hebben ze geld voor over maar niet tot in den treure.

 

Ik echter ook niet voor Canaldigitaal.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hear hear.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, carlo666 zei:

het is blijkbaar druk op de chat i.v.m. opzeggingen.....

 

 

Dat is niet erg, met de kijker van tegenwoordig valt niet meer te spotten, mogelijk leren ze daarvan.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nog meer dan zat kijkers die niet klagen, het is een selecte groep die continu van provider veranderd. Ik heb altijd al gezegd dat ik vind dat iedereen het zelfde bedrag voor een abonnement moet betalen en niet de ene nog goedkoper dan de ander en zodra de goedkopere groep dan een verhoging krijgt zijn de klaagliederen niet te overzien terwijl de genen die de volle pond betalen nog altijd stil zijn. Ik betaal 24,95 per maand voor het ex Familie pakket volgens mij heet dat nu Rijk? Dan is het niet eerlijk dat iemand de zelfde zenders kan kijken voor 10 euro minder en daar gaat het om gelijke behandeling voor iedereen(er zijn uitzonderingen). En ben je bij een opzegging wel zo beter af bij een andere provider ook dat vraag ik me wel eens af.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Penthe zei:

Er zijn nog meer dan zat kijkers die niet klagen, het is een selecte groep die continu van provider veranderd. Ik heb altijd al gezegd dat ik vind dat iedereen het zelfde bedrag voor een abonnement moet betalen en niet de ene nog goedkoper dan de ander en zodra de goedkopere groep dan een verhoging krijgt zijn de klaagliederen niet te overzien terwijl de genen die de volle pond betalen nog altijd stil zijn. Ik betaal 24,95 per maand voor het ex Familie pakket volgens mij heet dat nu Rijk? Dan is het niet eerlijk dat iemand de zelfde zenders kan kijken voor 10 euro minder en daar gaat het om gelijke behandeling voor iedereen(er zijn uitzonderingen). En ben je bij een opzegging wel zo beter af bij een andere provider ook dat vraag ik me wel eens af.

 

Overal waar je zit te slapen, zullen ze je nooit korting geven. Dat maakt niet uit of dat satelliet, kabel, ADSL, Glasvezel, maar ook de energie markt en de zorg tellen hier mee.

 

Met Valentijnsdag heb ik voor twee mensen flinke kortingen bedongen bij Telfort, dat was toen nog mogelijk en loopt een jaar. In een winkel van KPN schoot het niet op om het Telfort abonnement om te zetten naar KPN, alleen geen aansluitkosten. Een belletje naar Telfort leverde € 120,- en € 132,- besparing voor deze mensen op, hadden ze niets gedaan, dan hadden ze de volle pond blijven betalen. Zo werkt het overal!

 

De suiker van 1kg is bij de Vomar ineens van € 0,69 cent naar € 1,05 gegaan, pak je toch een andere winkel of stop je met het gebruik van suiker, of neem je de 1,5kg die in het vak ernaast ligt en € 0,87 cent kost, het is alleen een andere zak.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat de hoofdoorzaak van het opzeggen de kwaliteit of veel meer het gemis aan kwaliteit is.

 

De hoofdoorzaken van een mateloze irritatie is de langdurige onderbrekingen van de programma's door reclame.

Het gemis aan niveau van die programma's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ceesv zei:

Ik denk dat de hoofdoorzaak van het opzeggen de kwaliteit of veel meer het gemis aan kwaliteit is.

 

De hoofdoorzaken van een mateloze irritatie is de langdurige onderbrekingen van de programma's door reclame.

Het gemis aan niveau van die programma's.

 

Ik kijk vooral in de nacht en het einde van de ochtend en begin van de middag, dat zijn vooral veel herhalingen en het journaal. Van reclame heb ik op die tijden geen last, echter is mijn TV meer een soort aquarium. 

 

Als ik een keer op Prime time kijk, dan erger ik mij rot aan de reclames en de duur daarvan, 99% is niet eens leuk om naar te kijken. Meestal kijk ik uitzending gemist van de NPO en dan zie ik 2 korte reclames vooraf, daar heb ik geen moeite mee.

 

Voor een beetje niveau kan ik beter naar de Engelse zenders kijken, kunnen ze in Nederland nog heel wat van leren, en nog gratis ook.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ceesv zei:

Ik denk dat de hoofdoorzaak van het opzeggen de kwaliteit of veel meer het gemis aan kwaliteit is.

 

De hoofdoorzaken van een mateloze irritatie is de langdurige onderbrekingen van de programma's door reclame.

Het gemis aan niveau van die programma's.

Dit dus !!

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...