Ga naar inhoud


DVB-T2, wanneer de overstap naar DVB-T2 met HEVC?


uncle

Aanbevolen berichten


6 uur geleden zei drz:

Geweldige ontvanger! :)

 

De zgemma H5 kan ook HEVC bij DVB-T2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei satkijker:

 

De nieuwe ontvanger   ontvanger kpn.pdf

 

Begrijp ik het goed dat deze ontvanger zonder afstandsbediening wordt geleverd?

Het laatste hulpkastje wat ik tot 5 jaar terug heb gebruikt was van CanalDigitaal en had wel eigen afstandsbediening.

 

Het is fijn als je zonder kan, het scheelt rommel.

Maar hoe werkt dat dan? Communiceert het ding dan via de HDMI met/via de TV-afstandsbediening?

aangepast door Zunigkyk
tikfoutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gewoon goed lezen.

 

Uit de PDF.

 

Het menu is standaard in het Nederlands. Je kunt deze echter ook instellen op Engels. Druk daarvoor,
tijdens het kijken, achter elkaar op de rode, groene en blauwe knop op de afstandsbediening.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei ceesv:

Gewoon goed lezen.

 

Uit de PDF.

 

Het menu is standaard in het Nederlands. Je kunt deze echter ook instellen op Engels. Druk daarvoor,
tijdens het kijken, achter elkaar op de rode, groene en blauwe knop op de afstandsbediening.

Daarmee kan de afstandsbediening van de TV bedoeld zijn, zo had ik gedacht.

 

Maar inderdaad staat er ergens:

Wat zit er in het pakket meegeleverd?
In het pakket zit de nieuwe ontvanger, de stroomkabel, de afstandsbediening met batterijen en een HDMI-kabel.

 

Er stond nergens een afstandsbediening op de foto's... :mellow:

Volgens @luisteraar is heb je die afstandsbediening dus inderdaad niet nodig, en kan je met je eigen TV-afstandsbediening via HDMI werken. Correct?

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch zit er een ab bij, alleen werken niet alle knoppen.

 

Kan ik ook opnemen met de nieuwe ontvanger?
Nee. De ontvanger heeft wel een usb-poort aan de zijkant en er zitten opnameknoppen op de
afstandsbediening,
maar deze werken niet.

 

En wanneer je wilt weten hoe de AB er uitziet, kijk je hier.

https://www.kpn.com/faq/6204

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De smartcard is ingebouwd in de elektronica van de ontvanger.

Een Belgische DVB-T2 ontvanger zal geen beeld geven op Nederlandse zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei uncle:

Een jaar geleden heb ik een VU+ Solo 4K gekocht. Zou die HEVC 265 kunnen ontvangen?

Vzv ik begrijpis die uitsluitend voor satellietontvangst: http://www.vuplus.de/produkt_solo4k.php

 

En de VU+ Duo2 heeft naast DVB-S2 ook DVB-C/T tuner (C/T omschakelbaar). http://www.vuplus.de/produkt_duo2.php

Ik begrijp hieruit dat de DVB-C/T niet een DVB-T2 type is, laat staan met HEVC...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...