Ga naar inhoud


Nieuwe zender: DocuBox


Sprietje

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei grondstof:

Het wordt er niet beter op bij Canal Digitaal, steeds minder zenders, mindere kwaliteit ook en in prijs stijgende abonnementen.

De wettelijke norm om een bepaald aantal zenders te moeten uitzenden zou van mij mogen vervallen. Door deze norm krijg je het proppen van zenders op de transponders en zenders die men doorgeeft van slechte kwaliteit om maar aan het aantal te kunnen voldoen. Eurosport mag van mij helemaal wel verdwijnen, het is een waardeloze zender die van de ene naar de andere reclame hobbelt tussen de wedstrijdflitsen in.  Als het dan nog echte reclame is kan ik mij het nog voorstellen maar minuten lang reclame maken over programma's die men gaat uitzenden of uitgezonden heeft is niets zeggend.

Oneens. Eurosport zendt content uit die elders niet te zien is. Die reclame voor eigen programma's is denk ik omdat men niet het gehele reclameblok heeft kunnen verkopen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 7-3-2018 om 10:45 zei Sprietje:

Ja het werkelijk bedroevend hoe slecht de beeldkwaliteit van  deze zender is en dan er nog bij durven zetten dat het een HD-zender is.
Canal Digitaal mag wat mij betreft 25% van alle aangeboden zenders weghalen als de rest dan maar echt in HD is. Ook Eurosport 2 is een ramp om naar te kijken.
Ik krijg de indruk dat ze bij Canal Digitaal denken dat 50% van hun abonnees nog met een glasbak zit te kijken. Bah...

 

 

Eurosport 2 zou bij TVV, ook van M7, wél in HD zijn en waarschijnlijk ook bij Tsjechië en Slowakije, waarom NL niet blijft de vraag.

 

Ik heb familiepakket en heb eens gekeken hoeveel zenders in HD worden uitgezonden, nou het grootste deel van de commerciële zenders is gewoon?? in SD en dan te denken dat er nu al testen worden gedaan met 8K TV.

 

26 maart verandert de NPO zijn zendernamen dan worden enkele zenders omgedoopt naar NPO 1  Extra, enz., maar dan heb je nog altijd niet het gehele aanbod van de NPO, zoals bijv. 101 TV.

Het is maar de vraag of alle drie de zenders NPO 1Extra  t/m 3 Extra worden doorgegeven.

Maar als je in NL woont, heb je er wel via belasting voor betaald.

Overstappen naar Joyne is ook geen oplossing.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Emekli:

 

Eurosport 2 zou bij TVV, ook van M7, wél in HD zijn en waarschijnlijk ook bij Tsjechië en Slowakije, waarom NL niet blijft de vraag.

 

 

Eurosport2 HD BE gaat wel open met de TVV kaart, maar heeft momenteel alleen maar een Engelse Audio track.

En deze zender is met dezelfde referentie te bekijken in Tsjechië/Slovakije.  Dus waarschijnlijk een gesharede zender.

(vanuit CZ/SK vroeg men naar EPG voor deze zender)

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Giant2000:

Eurosport 2 HD wordt wel doorgegeven via de CD app / livetv website. Dus waarom niet via de satelliet, immers, CD zegt zelf dat de nadruk ligt op satellietverspreiding.

En inderdaad, een transpondertje erbij zou de kwaliteit zeker ten goede komen.

staat inderdaad hd in het beeld, maar wordt niet in hd uitgezonden in de app en online

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 minuten geleden zei kiekiek:

Gewoon netflix of videoland sharen met bekenden.

Leuk he, zo een oproep die ervoor zorgt dat straks weer alles compleet dichtgetimmerd wordt.

 

Zal ik eens bij jou je huisraad komen sharen, kijken hoe je inkomen gehalveerd wordt?

 

Terug naar Docubox!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je mag de inlog gegevens van Netflix delen, zonder daarvoor een vergoeding te vragen.

Wanneer ik mij niet vergis is het aantal inlogs beperkt.

Dat betekent dat er momenten zijn dat je zelf geen beeld hebt.

 

Terug naar Docubox.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2018 om 11:30 zei grondstof:

Het wordt er niet beter op bij Canal Digitaal, steeds minder zenders, mindere kwaliteit ook en in prijs stijgende abonnementen.

De wettelijke norm om een bepaald aantal zenders te moeten uitzenden zou van mij mogen vervallen. Door deze norm krijg je het proppen van zenders op de transponders en zenders die men doorgeeft van slechte kwaliteit om maar aan het aantal te kunnen voldoen. Eurosport mag van mij helemaal wel verdwijnen, het is een waardeloze zender die van de ene naar de andere reclame hobbelt tussen de wedstrijdflitsen in.  Als het dan nog echte reclame is kan ik mij het nog voorstellen maar minuten lang reclame maken over programma's die men gaat uitzenden of uitgezonden heeft is niets zeggend.

 

Dan ben jij waarschijnlijk geen wielerliefhebber. 
Ik wel, en dan kan je bijna niet om Eurosport 1 HD heen.
Vandaag bijvoorbeeld genoten van Milaan - San Remo, 

Deze wedstrijd was alleen op Eurosport te zien, net als de Giro later dit jaar.  
 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ook op VTM te zien met co commentaar van Tom Boonen, dus niet alleen op Eurosport.

 

De live tv-uitzending van VTM begint om 14u30. De commerciële zender VTM is helaas door de meeste Nederlandse tv-kijkers niet te ontvangen. Bij VTM wordt het commentaar verzorgd door Merlijn Castelyn, met als co-commentator Tom Boonen. In België is Milaan-San Remo eveneens vanaf 14u30 live op tv te zien op de zender Eurosport 1.

 

Ook is er een Live stream bij VTM te bekijken.
 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...