Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten


Product is precies zoals door Canal digitaal geadverteerd;

Vol of bomvol bepaalt de inhoud van de app qua zenders, smartcard geeft toegang tot het gehele satelliet aanbod van CD. Slechts enkele zenders geven geen beeld, ws wegens codering (andere kaart/apparatuur voor nodig).

aangepast door Orbit808
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 Euro betalen als je de smartcard terugstuurt omdat de omroepen dan meer in rekening brengen? Ha, ha, dus eigenlijk heb je geen IPTV abonnement zoals ze willen doen geloven (want daarvoor rekenen de omroepen meer blijkbaar), maar is de reguliere ontvangst erbij noodzakelijk om de prijs laag te houden, blijkbaar. Goed nieuws, want voor de smartcard doen we het natuurlijk.

 

Iemand deze al in OScam geprobeerd? Dan kan je ook zien wat voor soort kaart het is, maar ik vermoed deze:

30896543_img_89142.jpg.7a67584e58d29b1d5f5533521ffafad1.jpg

 

Spike zou in het basispakket moeten zitten, maar "het gehele CD aanbod" is nogal wat, dus test eens een paar zenders die bijv. in het Familiepakket of Entertainmentpakket behoren te zitten, zoals Auto Motor und Sport (37), EDGEsport (36), Cartoon Network (42), Boomerang (43), TravelXP (46), Nautical Channel (27)..

Alhoewel de zenders ook open kunnen zijn vanwege een preview periode.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar komt de monkey out of the sleeve :) Ze willen dus klaarblijkelijk van die tweede kaarten af (die geen hond neemt omdat er geen vrij te kiezen pakket op kan). Maar wel een pluspunt dat deze kaart prima in OScam werkt..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku jij had toch ook dit besteld?

Ik vroeg me af of de kaart in OScam werkt, volgens mij is dat nog niet bevestigd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een enorm vaag verhaal. 

 

5 Euro verhoging van je abonnementskosten, als je je smartcard naar Canal Digitaal terugstuurt.

Waarom zou je het dan in je hoofd halen om de kaart terug te sturen? 

Kan je de kaart beter in een la stoppen.

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

En facturen in de gaten houden dus.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alex1970Nee, ik heb dat niet besteld.. Ik heb nog een oude kaart (oranje) met een minimaal abo (ooit TopHD). Ben over op de kabel omdat ik het gezeik kwijt wilde met de diverse coderingen waardoor ik een deel van mijn abo niet eens kón zien.

CWOE op FoxSports 2 HD Int (inmiddels verwijderd)

CWOE op Mezzo HD

CWOE op Motorsport TV

Insight TV alleen op Viaccess ORCA

Insight TV UHD alleen op Viaccess ORCA

RTL crime alleen IPTV

RTL Telekids alleen IPTV

Maar wel de volle mep betalen.. Heb nu Ziggo waar de kanalen gewoon via 1 codering te zien zijn. Sat alleen nog voor de hobby. TV kijken gewoon via de kabel...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Orbit808Dat is dus juist wat ze willen! Op de extra kaart kunnen géén losse paketten worden gezet. Daarom alleen inzetbaar als tweede kaart en die raakten ze dus aan de straatstenen niet kwijt... Nu hebben ze dan eindelijk een manier gevonden om ze te lozen... Die €5 is gewoon een boete omdat ze de meuk weer terug moeten nemen wat ze beslist niet willen..

Verklaart IMHO mijn aanname dat het 'Vol en Bomvol' abo een groter succes was dan CDS had voorzien. Er zijn klaarblijkelijk minder 'grijze extra kaarten' in voorraad dan er 'Vol & Bomvol' aanmeldingen zijn. Eerst zou iedereen automatisch na een maand een kaart ontvangen. Later werd dit op aanvraag...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 minuten geleden zei Mimisiku:

Eerst zou iedereen automatisch na een maand een kaart ontvangen. Later werd dit op aanvraag...

 

52 minuten geleden zei Noordzee:

5 Euro verhoging van je abonnementskosten, als je je smartcard naar Canal Digitaal terugstuurt.

 

4 uur geleden zei Alex1970:

5 Euro betalen als je de smartcard terugstuurt omdat de omroepen dan meer in rekening brengen?

 

Iets klopt hier niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat op aanvraag is weer vreemd icm de 5 euro extra die je moet betalen als je de kaart terugstuurt ?

Ook zo mooi sticker achterop de envelop :

LET OP !

Wanneer deze sticker is beschadigd, de verpakking niet accepteren.

 

Niet accepteren werkt natuurlijk alleen als je zoiets aangetekend opstuurt, niet als je het gewoon via de normale post verstuurt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...