Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Mocht M7 ditzelfde ook voor het Vlaamse aanbod gaan doen heb ik een suggestie voor de naam van het abonnement: LEEG.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uur geleden zei Noordzee:

 

Prima, maar vooralsnog willen ze niet bestaande klanten -na een verzoek daartoe- overzetten van Start-HD-pakket naar VOL. Terwijl dat voor hun nauwelijks werk oplevert en zelfs het versturen van een smartcard overbodig maakt. Want deze smartcard is namelijk al in het bezit van de klant.

  

 

kwestie van opzeggen en het pakket VOL aanvragen, ik ben ook benieuwd naar de betreffende kaart die geleverd gaat worden.

 

Als ik opzeg en pakket VOL aanvraag, en Canal Digitaal gaat klieren is het bij mij definitief einde Canal Dugitaal.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje - en mijn excuses als dat misschien ergens in deze thread al is aangekaart, ik heb op dit moment niet echt de tijd om alle reacties in deze lange thread erop na te pluizen: kan het zijn dat dit op zich heel goed klinkende nieuwe abonnement als hoofddoel heeft om mensen naar een systeem te brengen dat niet door card-share figuren te misbruiken is?

Op zich vind ik de prijsstelling meer in lijn komen met landen als Roemenië waar pakweg 85 verschillende zenders voor ongeveer € 8,50 per maand via satelliet worden aangeboden met daarbij nog een gratis ontvanger en schotel te leen inclusief gratis montage tot 20 meter kabel. Je kunt wel zeggen "ach, Roemenië", maar die betalen toch echt net zoveel geld voor de huur van transponders als wij hier. Alleen de lonen liggen lager maar dat kan alleen bij de gratis monteur een wezenlijk verschil maken. Overigens, als je opzegt willen ze meestal alleen de ontvanger terug zodat je intussen aan heel wat huizen daar meerdere schotels van meerdere aanbieders naast elkaar ziet hangen. Ook aan ons tehuis overigens 🙂

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei T90user:

Even een vraagje - en mijn excuses als dat misschien ergens in deze thread al is aangekaart, ik heb op dit moment niet echt de tijd om alle reacties in deze lange thread erop na te pluizen: kan het zijn dat dit op zich heel goed klinkende nieuwe abonnement als hoofddoel heeft om mensen naar een systeem te brengen dat niet door card-share figuren te misbruiken is?

🙂

 

Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat cds door de concurrentie met Joyne in beweging aan het komen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei kiekiek:

 

Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat cds door de concurrentie met Joyne in beweging aan het komen is.

 

Dat denk ik ook, maar ik denk dat er voor de toekomst meer achter zit, het gaat bij VOL en BOMVOL toch om een maandcontract?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zijn de nieuwe recreatie abonnementen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2018 om 10:49 zei Mimisiku:

Het is moeilijk om in de toekomst te kijken. De Seca3 kaarten zijn feitelijk Nagra kaarten. Uitzetten van Seca3 maakt de kaarten niet waardeloos. Integendeel: ze hebben 4 ATR's. In de gecertificeerde apparatuur werken ze immers ook al in de Nagra mode! Uitschakelen van Seca3 is alleen een flink nadeel voor de Open Linux bakjes. Nagra CAK7 is heel flink beveiligd met Boxkey, RSAkey en heeft zelfs provisie voor CPUID én ChipsetID! Dat is een hele beste kluif om te kraken en dat zie ik zo gauw niet met een OScam gebeuren.

We worden langzaam maar zeker geduwd richting CI+ met alle beperkingen. 

 

Ter info over de laatste versie van OSCam:

image.png.bee6f334ef027feab8046ffd6de6ce27.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2018 om 11:05 zei Codx:

Bovendien bij andere aanbieders en zelfs andere sat aanbieders is het normaal om wel het volledige pakket op de 2e en 3e kaart te geven en ook daar worden abo's gedeeld. Het is juist Canaldigitaal/M7 die afwijkt en met dit soort smoesjes komt en blijkbaar slik jij het als zoete koek.   

 

welke andere sat aanbieders? geven een tweede en derde kaart

 

mocht je der een nog hebben gekregen, kun je hem het best tweedehands verkopen aan een of andere noob

of deze winter gebruiken, ja voor ijskrabben

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het addertje 'm misschien in de  voorwaarden  van VOL en BOMVOL zitten? (Maar waar staan deze?) Iets waarbij je 'als extraatje'  de kaart krijgt, maar CDS naar believen dingen kan veranderen. Of later een kleine vergoeding voor de kaart kan vragen?

 

(Het lijkt mij sterk dat ik de enige ben die zich afvraagt wat het addertje onder het gras is.)

___________________________

 T90

2 x Slingbox solo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(sarcasme aan) Volgens mij komen ze binnenkort met het pakket "OverVol" en dumpen ze alles op IPTV. (sarcasme uit)

 

5 uur geleden zei wernert:

Zou het addertje 'm misschien in de  voorwaarden  van VOL en BOMVOL zitten? (Maar waar staan deze?) Iets waarbij je 'als extraatje'  de kaart krijgt, maar CDS naar believen dingen kan veranderen. Of later een kleine vergoeding voor de kaart kan vragen?

 

(Het lijkt mij sterk dat ik de enige ben die zich afvraagt wat het addertje onder het gras is.)

 

Dat gebeurd nu toch ook al?!

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2018 om 10:49 zei Mimisiku:

Het is moeilijk om in de toekomst te kijken. De Seca3 kaarten zijn feitelijk Nagra kaarten. Uitzetten van Seca3 maakt de kaarten niet waardeloos. Integendeel: ze hebben 4 ATR's. In de gecertificeerde apparatuur werken ze immers ook al in de Nagra mode! Uitschakelen van Seca3 is alleen een flink nadeel voor de Open Linux bakjes. Nagra CAK7 is heel flink beveiligd met Boxkey, RSAkey en heeft zelfs provisie voor CPUID én ChipsetID! Dat is een hele beste kluif om te kraken en dat zie ik zo gauw niet met een OScam gebeuren.

We worden langzaam maar zeker geduwd richting CI+ met alle beperkingen. 

 

Stem eens af op UP Network op Astra 3B/23.5°E, 12129 V 29900, heeft geen Seca3 codering.

Zet vervolgens de regel

M: 1817 0100:00006A

in oscam.dvbapi en de zender zal met je Canal Digitaal kaart gedecodeerd worden.

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

(Het lijkt mij sterk dat ik de enige ben die zich afvraagt wat het addertje onder het gras is.)

 

"Addertje onder het gras" ………. Ben al heel lang afnemer van die club, heb alle kaart soorten gehad maar NIMMER heb ik gemerkt en/of ervaren dat CDS zijn afspraken is nagekomen. Altijd maar ervaren dat het anders is dan voorgespiegeld. Laatste brief van 4 Juni dit jaar met koptekst "Korting verlengd", inhoudelijk wordt je weer voor de gek gehouden. 4 (onzinnige) kanalen erbij en een verhoging van 10 naar 13 euries. 

Zoals gewoonlijk direct mijn abbo telefonisch opgezegd en vervolgens laten overhalen om de prijs op 10 euries te laten en het gehele pakket open (toch leuk als je weet dat er soms wel tot 30 euries wordt betaald) . Inmiddels wordt er toch 13 euries voor de maand juli afgeschreven maar het "Bomvolle" pakket nog steeds open.

 

Met de nieuwe IPTV voorstellen begin Juli (dus een maand na het versturen van de korting verlengd verhoging) zijn toch de iets oudere strategieën van een maand daarvoor volledig van de baan, zijn er weer een aantal kanalen verdwenen (NPO, AT5). Kortom worden we weer voor de gek gehouden maar kunnen we voor hetzelfde bedrag van 10 euries genieten van CDS en IPTV MITS we reageren natuurlijk, blijf je "zitten" en doe je niets betaal je altijd teveel bij Canal Digitaal. Dus voor iedereen, blijf creatief en onderhandel bij iedere wijziging ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...